AnonymBruker Skrevet 28. juni 2024 #1 Skrevet 28. juni 2024 Jeg leste min datters dagbok. Hun er hos sin far denne uken og kommer ikke hjem få langt ut i neste uke. Skulle ta klesvasken så gikk da inn på rommet hennes for å samle opp alt av skittentøy. Det ligger som oftest en del slengt på gulve. Men når jeg kom inn dit så lå dagboken hennes på sengen. den var lukket med en enkel lås, men nøkkelen lå oppe på boken. Jeg klarte bare ikke å styre meg. Jeg leste den. Ikke at det står så veldig mye bekymrende der. Bare noen venninnekrangler, forelskelser osv. Men det sto også at hun hadde røyket sigaretter et par ganger. Dette vil jeg jo så klart ta opp med henne! Hadde aldri trodd at datteren min kunne lyve på denne måten. Hun er jo så snill og pliktoppfyllende ellers. Hun har jo snakket så mange ganger om at hun aldri ville gjort noe sånt. Ville aldri trodd hun ville finne på så dumme ting i en alder av 12 år! Jeg er så skuffet og sint! Men nå har hun jo det. Hva skal jeg gjøre? Jeg kan jo ikke si at jeg har lest i dagboken hennes heller? Anonymkode: d8f0c...e8d
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 28. juni 2024 Populært innlegg #2 Skrevet 28. juni 2024 Hadde min mor gjort noe så svikefullt hadde jeg kuttet all kontakt. Hun er snart 13 år og kan bestemme selv hvor hun skal bo. Anonymkode: 86498...1e0 49 12
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2024 #4 Skrevet 28. juni 2024 Dette tar du IKKE opp med henne!! Du har feilet og sviktet på det groveste! Min datters dagbok ligger åpen og fremme hver dag, men kunne ikke falle meg inn å lese i den. Seriøst ts- du bør virkelig gå i deg selv og hanke deg selv opp. nesten så jeg tror dette er tull. Anonymkode: e6960...100 23 10
Phoenix Heart Skrevet 28. juni 2024 #5 Skrevet 28. juni 2024 Jeg hadde også foreldre som leste dagboken min i det skjulte. Da jeg var 13-14 år gammel, det er noe jeg aldri har tilgitt dem for. 17 4
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2024 #6 Skrevet 28. juni 2024 Hehe, snakk om å trolle om noe som kunne skjedd i din egen barndom. Dagbok? Sigaretter? Please. Anonymkode: b0bf7...1ba 10 6
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2024 #7 Skrevet 28. juni 2024 Det første du bør gjøre er å kontakte henne og si at du har lest dagboken hennes, og si at du er helt forferdet. Hvis du ikke stoler på at far har samme holdning og regler som deg ville jeg nok ha bedt henne om å komme hjem så du fikk snakket med henne om dette. Mulig far er mer avslappet til dette og at han ikke sier noe hvis hun røyker med venninner på bostedet hans. Eller hvis de er på ferie og hun treffer nye venner og venninner der. Hva kan bli det neste, sex, alkohol og narkotika? Vet om ei jente som begynte så tidlig, hun ble narkoman og bostedsløs. Anonymkode: 71919...6c3
Stor pike Skrevet 28. juni 2024 #8 Skrevet 28. juni 2024 Jeg røyka da jeg var 12. Bare en sånn i ny og ne, men etterhvert kjøpte jeg selv. Jeg røyker fortsatt i dag, men er ikke narkoman eller hjemløs. Å ta opp dette med henne uten å si du har lest dagboken hennes kan du bare glemme. Det er et svik. Ta heller tak i henne når hun lukter røyk. 4
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2024 #9 Skrevet 28. juni 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det første du bør gjøre er å kontakte henne og si at du har lest dagboken hennes, og si at du er helt forferdet. Hvis du ikke stoler på at far har samme holdning og regler som deg ville jeg nok ha bedt henne om å komme hjem så du fikk snakket med henne om dette. Mulig far er mer avslappet til dette og at han ikke sier noe hvis hun røyker med venninner på bostedet hans. Eller hvis de er på ferie og hun treffer nye venner og venninner der. Hva kan bli det neste, sex, alkohol og narkotika? Vet om ei jente som begynte så tidlig, hun ble narkoman og bostedsløs. Anonymkode: 71919...6c3 Å herregud jeg håper da virkelig at dette ikke kommer til å skje? Jeg er så klart klar over at det vart veldig dumt av meg og lese boken hennes. Men da hadde jeg vel heller aldri funnet ut av dette her. Og det er jeg glad for at jeg har. Da kan jeg forhåpentligvis få en stopper på det før det utvikler seg til noe mer. Grøss og gru! Men jeg er sannelig ikke sikker på ha jeg skal gjøre nå ☹️ Anonymkode: d8f0c...e8d
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2024 #10 Skrevet 28. juni 2024 Stor pike skrev (Akkurat nå): Jeg røyka da jeg var 12. Bare en sånn i ny og ne, men etterhvert kjøpte jeg selv. Jeg røyker fortsatt i dag, men er ikke narkoman eller hjemløs. Å ta opp dette med henne uten å si du har lest dagboken hennes kan du bare glemme. Det er et svik. Ta heller tak i henne når hun lukter røyk. Ja det var en god idee! Kan ta å lukte godt på henne vær gang hun kommer hjem. Så kanskje jeg kan ta henne på fersken denne måten. Takk for det gode rådet! -ts Anonymkode: d8f0c...e8d
Meowmere Skrevet 28. juni 2024 #11 Skrevet 28. juni 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Men nå har hun jo det. Hva skal jeg gjøre? Jeg kan jo ikke si at jeg har lest i dagboken hennes heller? Ikke noe av det hun har gjort er like dumt som det du har gjort. I tillegg poster du helt ignorant om hva du har gjort. Kanskje hun bestemmer seg for å flytte fulltid til faren sin. Du burde regne litt på hvor mye barnebidraget blir på. 5 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2024 #12 Skrevet 28. juni 2024 Meowmere skrev (Akkurat nå): Ikke noe av det hun har gjort er like dumt som det du har gjort. I tillegg poster du helt ignorant om hva du har gjort. Kanskje hun bestemmer seg for å flytte fulltid til faren sin. Du burde regne litt på hvor mye barnebidraget blir på. Jeg er da virkelig ikke stolt av det jeg har gjort! nå får du rulle inn! Men gjort er gjort og ikke noe jeg kan forandre på nå. Flytte til sin far tviler jeg sterkt på at hun gjør😉 Anonymkode: d8f0c...e8d
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2024 #13 Skrevet 28. juni 2024 Start med å fei for din egen dør før du skal «ta» datteren for å være en helt normal ungdom… Hu har røyka sigaretter ett par ganger, ikke crack. Du burde skjemmes for å ha åpnet dagboken hennes. Anonymkode: d99b8...fc9 7 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2024 #14 Skrevet 28. juni 2024 Det er én ting jeg aldri kan tilgi mamma for, og det var da hun leste dagboken min i tenårene. Den var min private bok, full av mine innerste tanker og følelser i en sårbar tid. Jeg opplevde også at mamma bagatelliserte det. "Jaja, hun er bare en tenåring, det er bare dagboka, haha." hvor hun smilte lurt til meg når vi møtte på gutter jeg hadde skrevet om osv. Hun skjønte det bare ikke, men for meg var det et svik og gjorde at jeg ble ennå mer privat. Anonymkode: c07a3...9f3 6 6 5
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2024 #15 Skrevet 28. juni 2024 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Jeg leste min datters dagbok. Hun er hos sin far denne uken og kommer ikke hjem få langt ut i neste uke. Skulle ta klesvasken så gikk da inn på rommet hennes for å samle opp alt av skittentøy. Det ligger som oftest en del slengt på gulve. Men når jeg kom inn dit så lå dagboken hennes på sengen. den var lukket med en enkel lås, men nøkkelen lå oppe på boken. Jeg klarte bare ikke å styre meg. Jeg leste den. Ikke at det står så veldig mye bekymrende der. Bare noen venninnekrangler, forelskelser osv. Men det sto også at hun hadde røyket sigaretter et par ganger. Dette vil jeg jo så klart ta opp med henne! Hadde aldri trodd at datteren min kunne lyve på denne måten. Hun er jo så snill og pliktoppfyllende ellers. Hun har jo snakket så mange ganger om at hun aldri ville gjort noe sånt. Ville aldri trodd hun ville finne på så dumme ting i en alder av 12 år! Jeg er så skuffet og sint! Men nå har hun jo det. Hva skal jeg gjøre? Jeg kan jo ikke si at jeg har lest i dagboken hennes heller? Anonymkode: d8f0c...e8d Så ufint av deg.. Klarte ikke dy deg.. Dummeste jeg har hørt! Du leste den med full vitende vilje om hva du gjorde. Skam deg! Og nei - dette kan du ikke ta opp med henne uten at du ødelegger mye av tilliten mellom dere. Og det å bryte den tilliten til en 12 år gammel jente er 100 ganger verre enn de sigarettene.. Sånn seriøst - skam deg! Anonymkode: b6c4f...f47 5 5
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2024 #16 Skrevet 28. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Så ufint av deg.. Klarte ikke dy deg.. Dummeste jeg har hørt! Du leste den med full vitende vilje om hva du gjorde. Skam deg! Og nei - dette kan du ikke ta opp med henne uten at du ødelegger mye av tilliten mellom dere. Og det å bryte den tilliten til en 12 år gammel jente er 100 ganger verre enn de sigarettene.. Sånn seriøst - skam deg! Anonymkode: b6c4f...f47 unnskyld meg! Men ja jeg skulle ikke ha lest den. er klar over det! men synes du virkelig at å lese en dagbok er verre en kreft!? -ts Anonymkode: d8f0c...e8d
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2024 #17 Skrevet 28. juni 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Ja det var en god idee! Kan ta å lukte godt på henne vær gang hun kommer hjem. Så kanskje jeg kan ta henne på fersken denne måten. Takk for det gode rådet! -ts Anonymkode: d8f0c...e8d Å ikke vite om dette på forhånd......og dette skal være seriøst😂😂😂😂?? Herregud😂😂😂😂😂😂😂 Anonymkode: 96cb0...da9 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2024 #18 Skrevet 28. juni 2024 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Ja det var en god idee! Kan ta å lukte godt på henne vær gang hun kommer hjem. Så kanskje jeg kan ta henne på fersken denne måten. Takk for det gode rådet! -ts Anonymkode: d8f0c...e8d Lukt litt i de skitne trusene hennes også! Om du lukter noe penis-lukt! Anonymkode: f7435...6ad 2 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2024 #19 Skrevet 28. juni 2024 På den alderen hadde jeg 2 dagbøker. En «fremme» for å provosere , fordi jeg visste at den klarte ikke moren min ligge unna fra. Og der skrev jeg sånne ting, for å teste ut reaksjonen. Så den ordentlige dagboken fik være i fred. Anonymkode: 38763...449 4
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2024 #20 Skrevet 28. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Lukt litt i de skitne trusene hennes også! Om du lukter noe penis-lukt! Anonymkode: f7435...6ad nei seriøst slutt! Jeg kom inn hit for å gå seriøse råd også kommenterer du slike ufine ting! -ts Anonymkode: d8f0c...e8d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå