Gå til innhold

Du som er mann: Hva er dine røde flagg for kvinner?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

(…)

Grønne flagg: Feminin (på en tradisjonell måte) (…)

Hva legger du i det? Kuriositet!

Anonymkode: 11f7b...862

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Psykisk syk, ufør, ingen venner

Anonymkode: 0f75f...1f8

🤧 Livet mitt er allerede så ensomt og vanskelig, så mister jeg deg også 1f8? 

Men skjønner den da, til å med jeg mistrives sånn her, noen som er fri bør ikke måtte streve med det. Seriøst, nyt livene deres om dere ikke er fanget i egen kropp, løp i en sommereng, dra på lange fjellturer og hopp i sjøen. Kjør langt om lenge og bli spist av en bjørn 🥰 Neida 😅

Anonymkode: 92cc9...f9b

• Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.6.2024 den 11.26):

Hva er røde flagg for kvinner du dater?

Anonymkode: 42902...518

Lav intelligens og oppblåst ego.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dramadamer.

Anonymkode: 85884...9ef

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hva legger du i det? Kuriositet!

Anonymkode: 11f7b...862

At hvordan hun kler seg, oppfører seg og fremstiller seg er feminint. Varm, hyggelig, imøtekommende, viser omsorg for de rundt seg, snakker mykt og er høflig, ganske naturlig sminke, ikke skjørt som stopper langt over knærne. Kler seg feminint men viser ikke mye hud.

I motsetning til mer moderne "femininitet", svarte trange lærbukser, miniskjørt, crop top, lange falske negler, lange falske øyevipper, mer sminket enn en klovn, kløft større enn Grand Canyon, så mye hårspray i håret det ser ut som det er lagd av plast, lukter parfyme på 30 meter avstand, trynet full av botox, silikonpupper. Kvinner som kler seg veldig "moteriktig" er også ikke velkommen.

Anonymkode: b1b1e...d58

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.6.2024 den 14.01):

Medisinert

Jeg er medisinert. Mot lavt stoffskifte😅

Anonymkode: 537e7...1ed

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pleier å spørre hvordan det ble slutt mellom de og exen, ender som regel på helt samme måte med meg.

I de fleste brudd er det kvinnen som går, greit å vite om tegnene før det skjer

Anonymkode: 28f74...071

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Pleier å spørre hvordan det ble slutt mellom de og exen, ender som regel på helt samme måte med meg.

I de fleste brudd er det kvinnen som går, greit å vite om tegnene før det skjer

Anonymkode: 28f74...071

Det er mange brudd på grunn av mannens utroskap.

Et nytt forhold kan bli helt annerledes enn det hun gikk fra. Mange går inn i nye forhold som blir bedre og livslange, dette avhenger av at menn som deg bidrar til at dere får det bra sammen.

Anonymkode: 89caf...67f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg har vært gift i 30 år. 

Anonymkode: 54dc...d03a

Litt spesielt at en som har vært gift i 30 år, har en liste lang som et vondt år over egenskaper han ikke vil ha i en partner. Det er ikke så ofte man bruker tid på å reflektere over hvordan noe som ikke er aktuelt for en, skal være.

Eller er du på vei ut, 54dc...d03a?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.7.2024 den 13.08):

Overvekt, utrent, psykisk sykdom, lav inntekt, barn, tatoveringer, promiskuøs, over 30.

Anonymkode: f4b0c...dab

Over 30,lol🤣

Anonymkode: 8107c...bce

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ufør pga trøtthetssykdommer

Smellfeit

Rus

Opphengt i mitt tidligre liv før vi har møttes.

Anonymkode: b3d8d...849

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.7.2024 den 22.32):

* Masse tattoveringer/piercinger/neon-farget hår

De er jo ofte hen,de,dem,cis,pis,cys,abcd+`!?#

Anonymkode: 8107c...bce

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Seff skrev (33 minutter siden):

bruker tid

Et par minutter på toget, ikke verre. 

Anonymkode: a54dc...d03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok en abnormalitet da jeg elsker kvinner med kort hår,
så vel som kunstige farger: blått og rosa etc. Stereotypen som sier at det bare er
sinte Trigglypuffer med sånn hår har jeg ikke erfart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant å lese tråden. Her spørres det etter menns røde flagg når det gjelder kvinner. Det kommer en del svar. Ett svar er spesifikt, velformulert og begrunnet. Så kommer reaksjonene.

Noen mener at det ikke er "røde flagg" som beskrives. Røde flagg er noe annet, nemlig.

Noen sier at han er fordomsfull, uten å forstå hva dét vil si - og tar derfor feil selv.

Noen blir bare provosert av svarene og skriver at man selv aldri ville vært interessert i ham - som om dét var temaet.

Noen påstår at han er ung og single, en ugrei hersketeknikk for å latterliggjøre meningene hans.

Noen spør om han er på vei ut av forholdet sitt, siden han svarer på spørsmålet som TS stilte.

KG, ass...

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hunmedham skrev (Akkurat nå):

Interessant å lese tråden. Her spørres det etter menns røde flagg når det gjelder kvinner. Det kommer en del svar. Ett svar er spesifikt, velformulert og begrunnet. Så kommer reaksjonene.

Noen mener at det ikke er "røde flagg" som beskrives. Røde flagg er noe annet, nemlig.

Noen sier at han er fordomsfull, uten å forstå hva dét vil si - og tar derfor feil selv.

Noen blir bare provosert av svarene og skriver at man selv aldri ville vært interessert i ham - som om dét var temaet.

Noen påstår at han er ung og single, en ugrei hersketeknikk for å latterliggjøre meningene hans.

Noen spør om han er på vei ut av forholdet sitt, siden han svarer på spørsmålet som TS stilte.

KG, ass...

Han ønsker seg en fordomsfri kvinne, men har fordommer selv. Det er det vi reagerer på. Alle mennesker har fordommer, inkludert deg og meg.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Hunmedham said:

KG, ass...

Det er jo det. Et rødt flagg er et signal, en indikator, på et potensielt problem. 

Anonymkode: d1378...34b

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

knooters skrev (13 timer siden):

Jeg mener du er inne på noe der. Selv blåser jeg litt i vekten som sådan, men jeg syns jo en potensiell kjæreste bør klare å løpe i alle fall 15km uten å omkomme av utmattelse. Så jævlig hardt er det ikke at et normalt sunt menneske i sin fruktbare alder skal måtte slite med det. Vil jo ha et liv sammen hvor vi ikke er låst til hjemmet idet vi bikker 60, og ikke minst noen jeg kan ta med på noen joggeturer f.eks. nå på sommeren, opp til en badeplass. Hvis man er i så dårlig form at man har nok med å gå noen få kilometer, er det et rødt flagg i min verden også. Men jeg dømmer ingen for vekt, det er hva man gjør med kroppen som er viktig.

Noen som elsker å ligge timevis i solen på ferie, er litt uheldig hvis den hadde vært kjæreste med folk som meg og min kone. Men det at det er vanlig med å ha preferanser for noen som har lik livsstil som en selv, er noe helt annet enn å ikke kunne respektere dem som for eksempel er overvektige. Jeg er ikke et mer verdifull menneske fordi jeg trives å stå opp kl 0500 når jeg er på ferie for å få min daglige morgen trening. Idag ble det tilfeldigvis 10 km ute og så styrketrening på et lokalt gym. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Det er jo det. Et rødt flagg er et signal, en indikator, på et potensielt problem. 

Anonymkode: d1378...34b

Dette. 

Et rødt flag er helt ufarlig på stranden. Det er de sterke strømmene ute i vannet som er det farlige og ikke flaget. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...