AnonymBruker Skrevet 2. juli #41 Del Skrevet 2. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har vært gift i 30 år. Anonymkode: a54dc...d03 Så din 55 år gamle kone er fortsatt topptrent? 🤣🤣🤣 Anonymkode: b991a...b65 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli #42 Del Skrevet 2. juli AnonymBruker skrev (4 timer siden): Så din 55 år gamle kone er fortsatt topptrent? Hun løper i hvert fall halvmaraton, går Birken og trener styrke to ganger i uken. Ellers ser selvsagt ingen av oss ut som 20-åringer lenger, men det er lurt å gjøre det man kan med kosthold og livsstil. Enig? Anonymkode: a54dc...d03 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 2. juli #43 Del Skrevet 2. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hun løper i hvert fall halvmaraton, går Birken og trener styrke to ganger i uken. Ellers ser selvsagt ingen av oss ut som 20-åringer lenger, men det er lurt å gjøre det man kan med kosthold og livsstil. Enig? Anonymkode: a54dc...d03 Selvfølgelig gjør hun det, når hun ikke syns det er greit å at du ser på når hun bærsjer (som vist nok er viktig for deg at kvinner syns er greit). Men hvorfor føler enn godt voksen mann som har vært i et forhold siden tidlig 90-tal et behov å skrive det tull om overvektige kvinner, eller om ditt behov å være sammen med noen som har samme sosiokulturelle bakgrunn som deg. PS. Hva tenker din kone om Marcus Arelius? Da både som person og hans filosofi. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli #44 Del Skrevet 2. juli Rosalilje84 skrev (4 timer siden): Alle mennesker er fordomsfulle. Inkludert deg selv som sidestiller all overvekt med dårlige verdier og latskap, og stiller krav til riktig parfyme (!). Du ønsker altså ikke å date en kvinne som er lik deg selv? Når ble "ofte" til "all"? Og hvorfor trakk du inn verdier? Ikke "riktig" parfyme. Jeg skrev noe annet. Anonymkode: a54dc...d03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 2. juli #45 Del Skrevet 2. juli AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Når ble "ofte" til "all"? Og hvorfor trakk du inn verdier? Ikke "riktig" parfyme. Jeg skrev noe annet. Anonymkode: a54dc...d03 "Dårlig smak. Det betyr klær som ser billige ut, som ikke sitter, som ikke kler henne, ukledelig frisyre/sminke/parfyme..." Det skrev du. Litt vanskelig å ikke tolke det som at du er så sær at du bryr deg om hvilken perfume som en kvinne bruker, da feil perfume signaliserer dårlig smak. Flott at du er gift og trives med det. Men trist med dine merkelige tullete elitiske holdninger. Du er sikkert som meg, enn mann som har hatt flaks i livet, hvorfor skal du drive med dette tullet ditt istedenfor å bare være fornøyd med den flaks du har hatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet 2. juli #46 Del Skrevet 2. juli 30 minutter siden, AnonymBruker said: Hun løper i hvert fall halvmaraton, går Birken og trener styrke to ganger i uken. Ellers ser selvsagt ingen av oss ut som 20-åringer lenger, men det er lurt å gjøre det man kan med kosthold og livsstil. Enig? Anonymkode: a54dc...d03 Jeg mener du er inne på noe der. Selv blåser jeg litt i vekten som sådan, men jeg syns jo en potensiell kjæreste bør klare å løpe i alle fall 15km uten å omkomme av utmattelse. Så jævlig hardt er det ikke at et normalt sunt menneske i sin fruktbare alder skal måtte slite med det. Vil jo ha et liv sammen hvor vi ikke er låst til hjemmet idet vi bikker 60, og ikke minst noen jeg kan ta med på noen joggeturer f.eks. nå på sommeren, opp til en badeplass. Hvis man er i så dårlig form at man har nok med å gå noen få kilometer, er det et rødt flagg i min verden også. Men jeg dømmer ingen for vekt, det er hva man gjør med kroppen som er viktig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli #47 Del Skrevet 2. juli At de ikke trener, er overvektig og/eller er over 35. Anonymkode: 3276d...389 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli #48 Del Skrevet 2. juli Fremmed fugl skrev (16 minutter siden): "Dårlig smak. Det betyr klær som ser billige ut, som ikke sitter, som ikke kler henne, ukledelig frisyre/sminke/parfyme..." Hvorfor hoppet du over fortsettelsen? Anonymkode: a54dc...d03 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli #49 Del Skrevet 2. juli kaninkoker Anonymkode: adf26...349 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli #50 Del Skrevet 2. juli Psykisk syk, ufør, ingen venner Anonymkode: 0f75f...1f8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli #51 Del Skrevet 2. juli Dealbreakers: Tatoveringer, rusbruker, overvektig, psyko, profesjonelt offer, bodycount over 3-4 stk., blåser vekk alt av penger, vil ikke ha barn, feminist, kriminell, kort hår, tåler ikke en spøk, festjente, materialistisk, kranglete, glad i drama, negativ, "aktivist", på telefonen hele tiden, tidligere utroskap, blå/grønn/whatever hårfarge, har useriøse forhold bak seg, karrierekvinne, lip fillers o.l. Negativt men ikke dealbreakers: Trener ikke, har ikke jobb, drikker alkohol, vil ikke ha dyr, uattraktiv, røyker, bagasje som hun ikke gir slipp på, diagnoser, tror på overtroiske ting som astrologi, baksnakker. Grønne flagg: Feminin (på en tradisjonell måte), positiv, tynn, flink med barn, foretrekker å være hjemme men også prøve nye ting av og til, elsker dyr, lojal, kan prate om alt, ikke lett fornærmet, ikke en sau politisk, går godt over ens med familien min, vil tilbringe mye tid i lag. Anonymkode: b1b1e...d58 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli #52 Del Skrevet 2. juli Denne trioen er rødt flagg: Fake vipper Fake negler EKTE driiiiitdyr veske RUN!! Anonymkode: 58832...b47 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli #53 Del Skrevet 2. juli Fremmed fugl skrev (18 minutter siden): hvorfor skal du drive med dette tullet ditt TS stilte et spørsmål. Jeg svarte. Jeg kunne vært kritisk til andres svar, men det er ikke min sak. Jeg svarte slik jeg ser det og har ikke lagt meg opp i hva andre tenker for sin egen del. Jeg er heller ikke noe forumtroll. Det jeg skrev er oppriktig. Og ekte. Jeg lever i et langt ekteskap med en dame som matcher preferansene mine - alle - og trenger ikke noe annet. At jeg dermed er kresen - ikke fordomsfull! - i synet på kvinner, er en naturlig konsekvens. Beklager hvis det er provoserende. Anonymkode: a54dc...d03 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 2. juli #54 Del Skrevet 2. juli AnonymBruker skrev (På 28.6.2024 den 14.01): Depresjon. Emosjonelt ustabil. BPD Kronisk migrene / ME / Trøtthet syndrom Medisinert Kvinner som tar og tar og aldri gir tilbake. Entitled feeling that you have the right to do or have what you want without having to work for it or deserve it, just because of who you are: Ikke vite hvem man kommer hjem til glad, lei seg, sint. gå på eggeskall og hele tiden føle på dagens humør. Emosjonelt ustabil. Plutselig veldig hyper. Shopper som en gal, fester og er utro. Så dype depresjoner hvor man ikke får noe som helst ut av forholdet. Orker virkelig ikke noe sånt opplegg. Anonymkode: babf2...57c De fleste kvinner er jo ikke bipolare eller har borderline, da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 2. juli #55 Del Skrevet 2. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): TS stilte et spørsmål. Jeg svarte. Jeg kunne vært kritisk til andres svar, men det er ikke min sak. Jeg svarte slik jeg ser det og har ikke lagt meg opp i hva andre tenker for sin egen del. Jeg er heller ikke noe forumtroll. Det jeg skrev er oppriktig. Og ekte. Jeg lever i et langt ekteskap med en dame som matcher preferansene mine - alle - og trenger ikke noe annet. At jeg dermed er kresen - ikke fordomsfull! - i synet på kvinner, er en naturlig konsekvens. Beklager hvis det er provoserende. Anonymkode: a54dc...d03 Du presenterte ikke røde flag unntatt det med dine fordommer mot folk som er overvektige. Du som er så dannet og opptatt av saklig diskusjon burde skjønne hva forskjellen er mellom røde flag og preferanser. Nei, du er ikke kresen. Du burde skjønne (igjen med din berømte dannelse) at det du presenterer ikke er å være kresen men er å være fordomsfull. Jepp, slike som deg plasser jeg i skuffen "kun nødvendig profesjonell kontakt". Så velger jeg mer frisinte, nykjærige og empatiske mennesker med ulik bakgrunn i skuffen "vil jeg bli bedre kjent med". Men hva syns din kone om Marcus Areulius som person og filosof? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli #56 Del Skrevet 2. juli Opptatt av fasade (f.eks dyre vesker) og influensere. Røyk og snus. Falske vipper og fillers. Anonymkode: ee5f0...817 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli #57 Del Skrevet 2. juli Feminist. Rusmisbruker. I den rekkefølgen. Anonymkode: f7b7f...583 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli #58 Del Skrevet 2. juli Okapi skrev (På 1.7.2024 den 13.33): Jeg tror ikke egentlig jeg har så mange. Litt økonomisk rot er ikke noe problem så lenge hun ikke blir avhengig av meg. Bryr meg lite om karriereambisjoner, og forlanger heller ikke at hun er superfrisk og kjernesunn. Skjønner at det der kanskje er viktige om man har planer om å kjøpe hus og få barn sammen, men ærlig talt har vel egentlig det toget gått for min del, sånn med tanke på alder. Nå holder det veldig lenge at man har det fint sammen, på tross av alt annet. Egentlig er jeg mer opptatt av beige flagg. Folk med Tinder-bio av typen "spør om du lurer på noe" eller "liker å være med venner og familie, opptatt av trening og kosthold" gir inntrykk av at hun er ganske enkel og ikke spesielt kulturinteressert. Velger heller kaotisk enn kjedelig, for å si det på den måten. Godt sagt! Tror imidlertid ganske mange menn liker "enkle" damer. Husker da jeg hadde profil på Tinder et kort periode for mange år siden. La først ut bare bilde av meg selv med fornavn og alder, og fikk masse likes. Så skrev jeg en bio der jeg fortalte om interessene mine, og plutselig var det null likes å få Mulig det var en tilfeldighet, men jeg fikk inntrykk av årsaken var at jeg framstod som "smart" (og dermed vanskelig?), og at det var årsaken til at mennene mista interessen. Men godt å se at det finnes menn som setter pris på litt "vanskelige" damer Anonymkode: d66a4...580 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli #59 Del Skrevet 2. juli Fremmed fugl skrev (1 time siden): forskjellen er mellom røde flag og preferanser. For meg går det ut på det samme i stor grad. Hvorfor kompromisse med preferansene dersom de er viktige? Hvorfor kaller du det fordomsfullt? Fete kvinner kan utvilsomt være flotte mennesker, men altså ikke for meg. Hvor kom Aurelius fra? Anonymkode: a54dc...d03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli #60 Del Skrevet 2. juli AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Feminist. Rusmisbruker. I den rekkefølgen. Anonymkode: f7b7f...583 FU 😂 Anonymkode: 92cc9...f9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå