Gå til innhold

Hva nekter du din mann? Min mann får ikke lov til å ha nær relasjon til andre kvinner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Både meg og min mann er biseksuell, så hvis vi skulle nektet hverandre å ha nære vennskap basert på at vi er tiltrukket av andre individer med samme kjønn hadde vi begge vært veldig ensomme. 

Vi har valgt hverandre som partnere, jeg stoler på at han og har ikke noe behov for å nekte han å ha nære vennskap med andre. Men når det er sagt så forventer jeg at han respekterer meg nok til at relasjoner med andre, uansett grunn, ikke går på bekostning av vårt forhold. Enten det er utroskap, økonomisk eller andre ting som gjør at jeg får det vanskeligere i hverdagen. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det rart menn ikke vil inn i forhold? 🙄 De fleste kvinner skal styre og bestemme alt i et forhold...sorry, det er sannheten.

Anonymkode: 9f036...67b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Nekter han ingenting men har ytret noen ønsker og retningslinjer for forholdet vårt. Det er da helt naturlig, uansett hvor voksne, selvstendige og tillitsfulle vi er... 

Vi snakker godt sammen og har sagt til hverandre at vi ikke ønsker at den andre bruker mye tid med det motsatte kjønn. Jeg pleier altså ikke kompis-relasjoner på samme måte som før og omvendt. 

Jeg og min mann møttes mens en av oss var gift og vi vet veldig godt at det å pleie vennskap med en "nær venn", KAN gå over i noe annet... Som hos oss. 

Å bruke ordet nekter, blir litt voldsomt, men å komme med ønsker, inngå avtaler, tror jeg er klokt faktisk. Så jeg støtter ts sin intensjon her. 

Anonymkode: 11262...f20

Skjønner godt at dere ikke stoler på hverandre da forholdet deres startet med utroskap. Da vet man jo at den som var utro har det i seg, når hen begynner å kjede seg i forholdet sitt.

Men det gjelder jo ikke for de av oss som ikke har opplevd utroskap 🤷‍♀️

Uansett; jeg nekter ikke mannen min noen ting. Han kan dra på fest osv som han vil. Selvfølgelig skiller jeg meg fra ham om han er utro, men da har det jo vært hans valg å avslutte forholdet ved å være utro, ikke mitt valg. Han er en voksen mann, ikke barnet mitt som jeg må passe på og oppdra.

Anonymkode: c2b23...b83

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er det rart menn ikke vil inn i forhold? 🙄 De fleste kvinner skal styre og bestemme alt i et forhold...sorry, det er sannheten.

Anonymkode: 9f036...67b

Du bør revurdere kvinner du tiltrekkes av da. Som du ser i tråden synes de fleste at slike forbud er tull. 

Jeg og min  kjære er enige om reglene oss to mellom. Siden han er noe mer sjalu enn meg er reglene noe strengere enn hva jeg hadde hatt behov for, men vi er enige om dem. 

Det var to forbud han ønsket som var oppe til hard diskusjon. 

1. Han ønsket ikke at jeg skulle onanere. Dette nektet jeg å godta, og han måtte akseptere det. Jeg ville aldri godtatt dette. 

2. Jeg får ikke dra på overnatting med mannlige venner selv om de er homofile. Jeg synes det er rent idiotisk, men har valgt å akseptere. Jeg har kun en homofil venn, og vi lever bra med å ikke dra på turer sammen. 

Anonymkode: de0f8...110

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hund. Først så sa jeg det var greit, men at det var HAN som skulle passe på den, for jeg har ikke kapasitet. Etter hvert som tiden gikk lurte han på, kunne jeg ikke gå en tur innimellom med hunden, hvis vi hadde en? Jeg sa "kanskje". Han lurte på etter hvert om kunne jeg ikke ta én av de daglige turene da? Jeg sa "kanskje". Så ble det til at hvis hunder trenger 3 turer daglig, kunne ikke jeg ta to av de? Da sa jeg at vi skal IKKE ha hund, for han er absolutt ikke klar for det! Så er det ikke bare 3 turer daglig en hund trenger heller, men trening, sosialisering og mye mer. I dag er han glad for at han ikke fikk lov. 

Ellers kan jeg ikke huske å noen gang ha nektet mannen noe. Sa at det var veldig dumt at han ønsket seg hytte da vi har et oppussingsobjekt som hus, og han ikke engang orker å fikse noen som helst ting her. Ellers ønsker han seg vel ikke så urimelige ting. Vennskap med kvinner (eller generelt) har jeg i alle fall aldri nektet.

Endret av katties
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blåmonster skrev (1 time siden):

Hm.. blir litt sjalu og det blir henne også. Var ikke sånn med min x men hun følte jeg ikke det samme for. Alle kan byttes ut så møt opp klar 🤪

Så du stoler ikke på partneren din? 

Anonymkode: c2b23...b83

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting. Han er heldigvis fornuftig selv og gjør sjelden noe jeg reagerer på.

Velger han å være utro, så er det hans valg, og hva jeg nekter ham og ikke har ingenting med det å gjøre. Og velger han å være utro, så velger han bort meg, og da vil jeg ikke være sammen med ham heller. Enkelt og greit.

Anonymkode: cec81...7ef

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Er det rart menn ikke vil inn i forhold? 🙄 De fleste kvinner skal styre og bestemme alt i et forhold...sorry, det er sannheten.

Anonymkode: 9f036...67b

Jeg har lest 5 innlegg med ønske om å ha kontroll på partner i løpet av disse 67 innleggene, og halvparten av dem har blitt skrevet av menn.

Anonymkode: c2b23...b83

  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Er det rart menn ikke vil inn i forhold? 🙄 De fleste kvinner skal styre og bestemme alt i et forhold...sorry, det er sannheten.

Anonymkode: 9f036...67b

Du hoppet bukk over at 90% svarer at de ikke kan nekte mannen noe som helst? 

Anonymkode: 212be...1cf

  • Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du hoppet bukk over at 90% svarer at de ikke kan nekte mannen noe som helst? 

Anonymkode: 212be...1cf

... Og ikke minst mennene her inne som nekter dama si å onanere, eller hva med de som nekter dama si å opprette vennskap med menn? Tenk å stole så inderlig lite på partneren sin at man ikke tør å la de ha omgang med folk av det motsatte kjønn, her snakker vi krystallklare paralleller med streng islamistisk religion.

Anonymkode: c2b23...b83

  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som prøver å nekte partner å onanere er jo ikke friske i hode. Det er sjukt.

Anonymkode: b4981...e47

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blåmonster
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så du stoler ikke på partneren din? 

Anonymkode: c2b23...b83

Hm… ja og nei, hvorfor friste skjebnen? Er jo likt begge tenker jo det samme, så hva er problemet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg nekter ham ingenting, men jeg forventer at han hjelper til med å holde barna i live og at han behandler meg og vårt familieliv med respekt. Forventer det samme av meg selv, selvsagt. Hvem han omgås med de typ 100 timene med egentid man får på et år i småbarnafasen legger jeg meg ikke borti. 

Anonymkode: ba813...301

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brøleapen skrev (11 timer siden):

Se på Star Wars når vi skal se en film sammen. Eller, generelt Sci Fi filmer, det er det kjedeligste jeg vet om

Nå ble jeg nysgjerrig. Hvor mange av din type filmer har mannen din sett, som han egentlig ikke liker, bare for å ha det koselig sammen med deg?

For min del har jeg sett mange filmer jeg ikke har interesse av, fordi kvinnen i mitt liv har annen filmsmak enn meg......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mann1977 skrev (2 timer siden):

Nå ble jeg nysgjerrig. Hvor mange av din type filmer har mannen din sett, som han egentlig ikke liker, bare for å ha det koselig sammen med deg?

For min del har jeg sett mange filmer jeg ikke har interesse av, fordi kvinnen i mitt liv har annen filmsmak enn meg......

Egentlig ingen tror jeg. Vi har ganske lik smak i film ellers, så når vi skal se på noe så finner vi noe som begge har lyst til å se.

Igjen, tilbake til et senere innlegg jeg skrev, to TV-er er trikset, så slipper vi å se på noe vi ikke har lyst til😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke nekte andre voksne mennesker ting. Hadde følt jeg var på jobb og måtte si nei til pasient da. Nei vi bestemmer over oss selv begge to. Hadde vi ikke hatt tillit hadde vi ikke vært sammen. 

Anonymkode: 2d653...7b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Han får ikke ha nære relasjoner til andre kvinner, for det kan lede til utroskap. Dette gjelder også jobb. Liker at han heller har kompiser han se fotball og drikke øl med.

Hva nekter du din mann?

Anonymkode: 1396c...04d

Du høres veldig sjalu og usikker ut som ikke tåler at mannen din har jentevenner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...