Gå til innhold

Hvorfor vil ikke norske kvinner være feminine?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mange her inne som klager på at mannen er utro eller at man er sammen på 7 året men mannen ikke har fridd enda osv osv …. Oppskriften er SÅ lett.. mange kvinner er bare altfor «gode» for å følge den. Jeg er kvinne selv, det er helt sinsykt lett å få en mann til å gjøre akkuratt det du vil. Å få ham til å fri? Lett! Du må bare leke litt dum, la han tro at han er helten. Vær myk, ikke stor og sjapp i kjeften, ikke prøv å krangle og diskutere på aboslutt alt, la han hjelpe deg, be han om å gjøre ting for deg, gi han ros for det, du må bare feed his ego, og du kommer til å se hvordan han kommer til å bli helt hodestups for deg.

Og til dere som skal komme her å si «jeg trenger ikke en mann til å gjøre noe for meg» blabla, dette er ikke til dere, så bare gå videre. 

Anonymkode: 87ff3...991

  • Liker 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Mange her inne som klager på at mannen er utro eller at man er sammen på 7 året men mannen ikke har fridd enda osv osv …. Oppskriften er SÅ lett.. mange kvinner er bare altfor «gode» for å følge den. Jeg er kvinne selv, det er helt sinsykt lett å få en mann til å gjøre akkuratt det du vil. Å få ham til å fri? Lett! Du må bare leke litt dum, la han tro at han er helten. Vær myk, ikke stor og sjapp i kjeften, ikke prøv å krangle og diskutere på aboslutt alt, la han hjelpe deg, be han om å gjøre ting for deg, gi han ros for det, du må bare feed his ego, og du kommer til å se hvordan han kommer til å bli helt hodestups for deg.

Og til dere som skal komme her å si «jeg trenger ikke en mann til å gjøre noe for meg» blabla, dette er ikke til dere, så bare gå videre. 

Anonymkode: 87ff3...991

Visst du mener man må leke litt dum for å få en mann som ikke er utro, så sier det mer om deg. Visst du sammenligner det å leke dum som noe som er feminint så leker ikke du du, du er dum 🤷

Anonymkode: dcab3...d96

  • Liker 18
  • Nyttig 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Mange her inne som klager på at mannen er utro eller at man er sammen på 7 året men mannen ikke har fridd enda osv osv …. Oppskriften er SÅ lett.. mange kvinner er bare altfor «gode» for å følge den. Jeg er kvinne selv, det er helt sinsykt lett å få en mann til å gjøre akkuratt det du vil. Å få ham til å fri? Lett! Du må bare leke litt dum, la han tro at han er helten. Vær myk, ikke stor og sjapp i kjeften, ikke prøv å krangle og diskutere på aboslutt alt, la han hjelpe deg, be han om å gjøre ting for deg, gi han ros for det, du må bare feed his ego, og du kommer til å se hvordan han kommer til å bli helt hodestups for deg.

Og til dere som skal komme her å si «jeg trenger ikke en mann til å gjøre noe for meg» blabla, dette er ikke til dere, så bare gå videre. 

Anonymkode: 87ff3...991

Mulig dette får enkelte menn til å fri, men skal man leve sånn i ekteskapet da?  Fremstille seg som et nek resten av livet, for en mann som ikke vet at du narrer han? Blir en kvinne lykkelig av det? 

Vet ikke om du er seriøs, men det er sikkert mange som mener dette. Uansett, folk får velge selv 😄

  • Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en mann og jeg har blitt sammen med han uten noe interesse av å gjøre meg så forbanna dum som dette du skisserer ts. Det går heldigvis an å få en mann ved å være et oppegående menneske. 

Barbie dukker sluttet vi å leke med før vi ble voksne, de som er såpass mentalt tilbakestående at de fremdeles ønsker å leke med Barbie som voksen får heller bli sammen med voksdukker.

  • Liker 9
  • Nyttig 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmm. Er da feminin selv om jeg er uavhengig og klarer meg selv😅

Og kjæresten min ville aldri falt for en som deg. Han liker damer med bein i nesa som tør å utfordre han, kan ha diskusjoner med og en han kan vokse sammen med.

Vi behandler hverandre med respekt og kjærlighet. 
 

Men om du ønsker å leve overfladisk, flott for deg.

Jeg foretrekker en som elsker meg for alt jeg er.

  • Liker 8
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er norsk mann og opplever da norske kvinner som feminine. Har også opplevd sånn tilgjort hjelpeløshet fra noen damer, og det synes jeg bare er ubehagelig. Ja, jeg synes vel det er litt hyggelig å kunne åpne et syltetøyglass for henne en gang iblant, men på ting som betyr mer gidder jeg virkelig ikke forholde meg til sånn påtatt barnslighet. 

Jeg ønsker en kvinne som hadde klart seg uten meg, men likevel ønsker å være sammen med meg. Ikke en som er sammen med meg fordi hun er, eller later som hun er, helt fullstendig ute av stand til å klare noe selv.

Anonymkode: e8c63...6aa

  • Liker 12
  • Hjerte 3
  • Nyttig 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idiotisk innlegg til tross - det er faktisk ikke et dumt "sjekketriks", akkurat det å la han hjelpe litt.

Jeg spiller aldri dum da og hjelpesløs da, men spør han om ting han faktisk kan bidra med. Han elsker når han kan hjelpe meg. 

Men - han elsker enda mer at jeg er selvstendig, han lar seg stadig imponere over alt jeg får til. Han kunne ikke vært sammen med ei som er hjelpesløs. Du skaffer deg jo bare idioter med den metoden din, de mennene som trenger en dame som er under seg og aldri gir motstand, er ikke akkurat de i topp-klassen. Da går du etter de uattraktive, de i bånnen av bøtta.

Og noe vaksine mot å bli bedratt, er det definitivt ikke - dumme damer blir bedratt hele tiden.

Anonymkode: b4c00...2a5

  • Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke sammenhengen med å være feminin og manipulerende.

Og hvem ønsker en parter som bevisst manipulerer en?

Anonymkode: a261d...852

  • Liker 8
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann sier at jeg er som ei viking-kvinne; sterk, handlekraftig og feminin. 

Anonymkode: 4aac9...fae

  • Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sneips skrev (40 minutter siden):

Oh lord 🤦‍♀️

Ja, et lite øyeblikk der følte jeg trangen til å si det samme. :dåne: 

Anonymkode: 1dc35...fd3

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme at jeg spiller litt uskyldig dummere enn jeg er noen ganger med menn, ikke for å sjekke, men for å få flyt i samtalen. Bare lar dem føle at de er intelligente. Sier ikke alt jeg vet og kan.  Det er fordi jeg egentlig er ganske intens, direkte, kjapp i replikken, høyt utdannet, pen og smart - tror det oppleves skremmende eller uinteressant for mange menn. 
Med kvinner er det unødvendig da de ikke har samme behov for å imponere folk de møter? Eller iallfall ikke meg da. 
Kvinner snakker så mye om barna sine uansett så ofte er det mer spennende å snakke med en mann som kan fortelle om sine møter med sirkelsagen eller diverse båtmodeller 😅

Anonymkode: 228d7...f6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud. Nei. Hadde jeg gjort dette hadde min samboer sett på meg som jeg hadde 3 hoder. Han ønsker ikke en dum dame. Han holdt på å le seg ihjel da han leste innlegget ditt. Vi skal for øvrig gifte oss snart. ;)

  • Liker 2
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Mange her inne som klager på at mannen er utro eller at man er sammen på 7 året men mannen ikke har fridd enda osv osv …. Oppskriften er SÅ lett.. mange kvinner er bare altfor «gode» for å følge den. Jeg er kvinne selv, det er helt sinsykt lett å få en mann til å gjøre akkuratt det du vil. Å få ham til å fri? Lett! Du må bare leke litt dum, la han tro at han er helten. Vær myk, ikke stor og sjapp i kjeften, ikke prøv å krangle og diskutere på aboslutt alt, la han hjelpe deg, be han om å gjøre ting for deg, gi han ros for det, du må bare feed his ego, og du kommer til å se hvordan han kommer til å bli helt hodestups for deg.

Og til dere som skal komme her å si «jeg trenger ikke en mann til å gjøre noe for meg» blabla, dette er ikke til dere, så bare gå videre. 

Anonymkode: 87ff3...991

Med vennlig hilsen,

Kjell-Kåre, 43 år.

Anonymkode: 4ed6b...4df

  • Liker 6
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Med vennlig hilsen,

Kjell-Kåre, 43 år.

Anonymkode: 4ed6b...4df

… som ikke får ligge. 

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tittelen er "Hvorfor vil ikke norske kvinner være feminine" og i åpningsinnlegget står det "lek dum".

Nei takk, ass. Å være feminin er ikke likestilt med å være eller å leke dum.

  • Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg forstår ikke sammenhengen med å være feminin og manipulerende.

Og hvem ønsker en parter som bevisst manipulerer en?

Anonymkode: a261d...852

Akkurat den forstår jeg. Manipulasjon er bare et negativt ladet ord, for det andre kaller gode lederegenskaper, etc. Det er absolutt en kvinnelig egenskap, å få gjennomslag, via subtile metoder, i stedet for direkte tale. 

Anonymkode: f05de...c2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...