Gå til innhold

Forhud/omskjært


tjuva

Anbefalte innlegg

Foretrekker dere andre kvinner menn som er omskjært, eller menn med forhud. 

Jeg elsker forhud. Leke med den, la tunga leker under, se den glir tilbake, osv osv. 

Men litt nyskjerrig på hva dere andre liker best, og evt hvorfor dere liker det best. 

 

Kvinne 43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forhud.

Har litt iboende motstand mot skamferte kjønnsorgan. Syntes også omskjærte peniser kan være nesten litt «ru». Rent visuelt ser det litt rart ut.

Anonymkode: 0e1c2...8d7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes peniser med forhud er både finere og bedre. Mye morsommere å suge og runke også 🤭

Anonymkode: 58e65...873

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns forhud er litt ekkelt faktisk, spesielt om den er veldig lang 

Anonymkode: 5d9ae...794

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forhud. Det er deilig når han er mer fuktig under forhuden.

Har ikke opplevd noen med for mye forhud. Den passer til pikken den er på. 

Anonymkode: 5abcd...0af

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboer er omskjært noe jeg ikke hadde sett før og omg så deilig. Deilig erotisk syn når den svipper opp. Yum. Tok meg en del tid p bli vant til mtp hvordan å ta på den. 

Anonymkode: 98f8c...d6c

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Omskjæring i 2024 er helt sykt.
At det i det hele tatt er lov å ta en sånn avgjørelse for en person som på det tidspunktet er en baby er helt uforståelig for meg.
Synes feminister bør ha litt fokus på dette da det av en eller annen årsak ikke ses som et problem når det er snakk om gutter.

Anonymkode: 33783...5f2

  • Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke lemlestede kjønnsorganer. 

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lorieen skrev (17 minutter siden):

Jeg liker ikke lemlestede kjønnsorganer. 

En god del er omskåret av medisinske årsaker også. Tror det er bedre med en pikk uten forhuden enn en pikk som gir mannen store smerter ved reisning. 

Min sønn måtte vente til han ble 16 for å fjerne forhuden, fordi far nektet å godta operasjon. Store smerter ved hver reisning til han var 16 og umulig å onanere. Han gråt av lettelse da han endelig kunne ta operasjonen. 

Greit å ha prinsipper, bare man ikke blir dum av det. 

Anonymkode: e25f5...637

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

En god del er omskåret av medisinske årsaker også. Tror det er bedre med en pikk uten forhuden enn en pikk som gir mannen store smerter ved reisning. 

Min sønn måtte vente til han ble 16 for å fjerne forhuden, fordi far nektet å godta operasjon. Store smerter ved hver reisning til han var 16 og umulig å onanere. Han gråt av lettelse da han endelig kunne ta operasjonen. 

Greit å ha prinsipper, bare man ikke blir dum av det. 

Anonymkode: e25f5...637

Folk må gjerne være omskåret av både medisinske og religiøse årsaker for min del så lenge jeg beholder retten til å velge å ikke ha sex med dem. Din sønn inkludert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lorieen skrev (3 timer siden):

Folk må gjerne være omskåret av både medisinske og religiøse årsaker for min del så lenge jeg beholder retten til å velge å ikke ha sex med dem. Din sønn inkludert.

Men en pikk full av illeluktende smegma og utslett pga vanskeligheter med rengjøring, og forhud som sprekker opp og blør når man får ereksjon/prøver å dra den tilbake, trenger gjerne en operasjon i form av omskjæring. Det er vi alle enige om. 
 

Problemet er å kategorisk kalle det lemlestelse. Det ordet er forbeholdt de som gjør det på barn med normal forhud. Hva du foretrekker i senga kan sies på en penere måte. Hvis jeg f. eks hadde operert bort en cyste i kinnet, hadde jeg satt pris på om du ikke kalte meg lemlestet i trynet, selv om du ikke vil ha sex med meg. 
 

 

Endret av Påkrevd
  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påkrevd skrev (15 minutter siden):

Men en pikk full av illeluktende smegma og utslett pga vanskeligheter med rengjøring, og forhud som sprekker opp og blør når man får ereksjon/prøver å dra den tilbake, trenger gjerne en operasjon i form av omskjæring. Det er vi alle enige om. 
 

Problemet er å kategorisk kalle det lemlestelse. Det ordet er forbeholdt de som gjør det på barn med normal forhud. Hva du foretrekker i senga kan sies på en penere måte. Hvis jeg f. eks hadde operert bort en cyste i kinnet, hadde jeg satt pris på om du ikke kalte meg lemlestet i trynet, selv om du ikke vil ha sex med meg. 
 

 

Men nå var ikke spørsmålet i hovedinnlegget hva man syntes om medisinsk omskjæring. Det var hva man som kvinne foretrakk seksuelt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lorieen skrev (7 timer siden):

Men nå var ikke spørsmålet i hovedinnlegget hva man syntes om medisinsk omskjæring. Det var hva man som kvinne foretrakk seksuelt. 

Og som sagt er det overhode ikke hva du foretrekker som er noe problem, men hvordan du sier det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Påkrevd skrev (1 minutt siden):

Og som sagt er det overhode ikke hva du foretrekker som er noe problem, men hvordan du sier det. 

#krenka

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foretrekker forhud, men er sykt kresen på forhuden. Dealbreaker-kresen. Har ingenting imot omskjærte. Vil heller ha det enn trang forhud. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Greit å ha prinsipper, bare man ikke blir dum av det. 

Anonymkode: e25f5...637

Ble du krenka på din sønns vegne eller? Folk skjønner forskjell på lemlesting og medisinske årsaker.

Anonymkode: 86ded...ca5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Foretrekker med forhud. De mennene er gjerne litt mer følsomme, og det er mindre behov for glidemiddel og annet styr.

Synes nok dessverre også det er noe litt trist med det når jeg ser en penis uten.

Klart operasjoner trengs av og til. Og det er ingen skam i det. Jeg velger ikke bort en mann basert på om han ble lemlestet som liten, eller om han trengte medisinsk operasjon på noe tidspunkt. Det er ikke hans feil. Men sexen kan lide litt under det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen preferanse der faktisk. Erfaring m begge deler og syns begge varianter er digg på hver sin måte. Det kommer mer an på mannen og øvrig «utforming» av sakene for meg. Prinsipielt i mot omskjæring uten medisinsk grunn, men det er et rent prinsipp for meg og ikke en preferanse. 

Anonymkode: db218...dc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten forhud fungerer utmerket det også. Ingen spesielle preferanser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen preferanser, prøvd begge deler:)

Anonymkode: 65c7d...efc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...