Gå til innhold

Blir folk sykepleiere og lærere bare for å ha noe å klage over? Er så lei klaginga deres.....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har omskolert meg til lærer og er superfornøyd med det. 
Slitsomt er det uansett yrke. Jeg har jobbet 15 år i servicebransjen, og har vært sykemeldt over flere perioder på grunn av utbrenthet og stress. Tror mange lærere og sykepleiere skulle prøvd seg ett år i andre yrker og sett hvordan hverdagen er for andre. 

Anonymkode: 8e4cf...877

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har omskolert meg til lærer og er superfornøyd med det. 
Slitsomt er det uansett yrke. Jeg har jobbet 15 år i servicebransjen, og har vært sykemeldt over flere perioder på grunn av utbrenthet og stress. Tror mange lærere og sykepleiere skulle prøvd seg ett år i andre yrker og sett hvordan hverdagen er for andre. 

Anonymkode: 8e4cf...877

Jeg har «prøvd meg» i andre yrker. Både før læreryrket og i sommerjobb (du vet, den lange ferien) 

Jeg bytter beite når ungene er større, for JA, den lange sommerferien fungerer fint når man har barn. Det er det vel ingen som sier noe imot.

Skulle yrket bli mer likt det det var da jeg startet, så blir jeg. Jeg elsker å undervise. Men det er bare 20% av jobben min, grovt regnet. Enhetsskolen funker ikke! Vi har ikke fått ressursene fra spesialskolene. Og foreldre må fader meg skjerpe seg. Slutt å ringe lærer fordi poden må sitte ved siden av en hen ikke liker så godt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...