Gå til innhold

Kjæresten min ble seksuelt misbrukt og nå ønsker hun ikke sex.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

rettelse: er villig til å leve i ett sexløst eller lite sex i forhold. 

Anonymkode: 6c453...dec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

En ting jeg ikke forstår. Når han har blitt seksuelt misbrukt i 10 år hvordan i huleste kan man ønske å gå inn i ett forhold der man vet at sex er viktig og regelmessig for den andre part noe det ofte er i de fleste forhold? Jeg mener er det ikke noe de burde sagt fra om på forhånd slik at de ikke frarøver en frisk partner muligheten til ett normalt sexliv? Her bør de finne seg en partner som ikke er villlig til å leve i ett sex løst forhold. Uten det blir det aldri bra.  

Anonymkode: 6c453...dec

Hun fortalte meg at hun hadde blitt misbrukt før vi innledet et forhold. Vi hadde også normal sex i 10 år før alt stoppet opp. Ingen har lurt meg inn i dette liksom

Anonymkode: f7da8...ae7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.6.2024 den 6.15):

Men jeg forstår ikke helt hvorfor man kan si jeg er egoist. Det er jo jeg som blir liggende der uten å få fullført? Altså hun ber meg ikke om å stoppe under akten, men er man litt oppegående så blir man jo ikke akkurat opphisset av at hun gråter. 
og hun vet jo at det ikke er farlig lenger, så hvorfor blir hun fortsatt redd? 

Anonymkode: f7da8...ae7

Er du virkelig seriøs?? Du burde gjøre det slutt. For hennes del. Og ja, du er en stor egoist, alt dreier seg bare om deg. 

Anonymkode: 3cdbc...654

  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.6.2024 den 6.15):

Men jeg forstår ikke helt hvorfor man kan si jeg er egoist. Det er jo jeg som blir liggende der uten å få fullført? Altså hun ber meg ikke om å stoppe under akten, men er man litt oppegående så blir man jo ikke akkurat opphisset av at hun gråter. 
og hun vet jo at det ikke er farlig lenger, så hvorfor blir hun fortsatt redd? 

Anonymkode: f7da8...ae7

Og her begynte jeg å tenke at dette må være en trolletråd. For så stokk dum er det ikke lov å være. 

  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

En ting jeg ikke forstår. Når han har blitt seksuelt misbrukt i 10 år hvordan i huleste kan man ønske å gå inn i ett forhold der man vet at sex er viktig og regelmessig for den andre part noe det ofte er i de fleste forhold? Jeg mener er det ikke noe de burde sagt fra om på forhånd slik at de ikke frarøver en frisk partner muligheten til ett normalt sexliv? Her bør de finne seg en partner som ikke er villlig til å leve i ett sex løst forhold. Uten det blir det aldri bra.  

Anonymkode: 6c453...dec

Fordi når man har opplevd misbruk på det navnet går folk som ikke har vært i terapi inn i en "det skjedde egentlig ikke"-boble 

Anonymkode: 61e33...285

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fordi når man har opplevd misbruk på det navnet går folk som ikke har vært i terapi inn i en "det skjedde egentlig ikke"-boble 

Anonymkode: 61e33...285

På det nivået 

Anonymkode: 61e33...285

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Bortsett fra meg mener du?  Jeg gjør ingenting med henne som hun ikke selv vil. De gangene hun sier nei respekterer jeg jo det å stopper!? 
Det er minst 30 år siden overgrepene fra faren hennes stoppet og selv om flere her inne mener jeg driver med overgrep også så gjør jeg jo i realiteten ikke det! Kanskje på tide hun legger fortida bak seg? Hu er trygg nå

Anonymkode: f7da8...ae7

Legge fortida bak seg? Hvorfor, for som du sier, fordi du vil ha sexlivet tilbake? Ja faen heller, dama ble voldtatt og misbrukt av sin egen far og kompisene hans i de tidlige og viktigste årene av sitt liv, på tide å komme over det nå for prince charming her vil knulle. Gjør meg, henne og alle med PTSD en tjeneste, gjør deg singel og hold deg til singel. Få deg en fuck buddy uten følelser. 

Anonymkode: 9f100...eb0

  • Liker 4
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke giddi dessverre

Får finne en partner hvor de kan dyrke ptsd'n sammen 

Anonymkode: 48c00...a84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Tett i skallen fordi jeg ønsker meg sexlivet tilbake!? 

Anonymkode: f7da8...ae7

Nei, fordi du viser så lite forståelse for situasjonen. 
Jeg tenker at hvis forholdet skal fortsette, så trenger også du terapi, og du må også få opplæring fra fagfolk i diagnosene kona di har og hvordan du bør forholde deg til det. Nå har du tydelig ikke nok kunnskap, og din frustrasjon handler om DEG, at ikke du får dekket dine seksuelle behov, mens hun er så traumatisert at hun gråter så hun rister. Likevel får du dette til å handle om DEG?

Det er legitimt å avslutte et forhold pga manglende sex over tid, tenker jeg. Hvis du ikke er villig til å legge ned innsatsen som trengs mtp at DU må forstå situasjonen bedre, er det nok bedre for dere begge at det blir slutt. Selv om jeg mistenker at kjæresten din vil ta det fryktelig tungt og (dessverre) legge skylden på seg selv. I tilfelle anbefaler jeg deg å finne deg noen som ikke er traumatisert, for det har du vist at du ikke takler på en hensiktsmessig måte. 

Anonymkode: 8ed71...746

  • Liker 2
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Tett i skallen fordi jeg ønsker meg sexlivet tilbake!? 

Anonymkode: f7da8...ae7

Tet i pappen fordi du ikke gjør noen ting for å få sex live tilbake....

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hadde ikke giddi dessverre

Får finne en partner hvor de kan dyrke ptsd'n sammen 

Anonymkode: 48c00...a84

Hæ?

Anonymkode: 61e33...285

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hadde ikke giddi dessverre

Får finne en partner hvor de kan dyrke ptsd'n sammen 

Anonymkode: 48c00...a84

Hvaforno??? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Hadde ikke giddi dessverre

Får finne en partner hvor de kan dyrke ptsd'n sammen 

Anonymkode: 48c00...a84

Altså, den her vil jeg så inderlig ha et svar på at jeg bare ikke klarer å la det ligge!  🤯 
Hva mener du med denne kommentaren? Er det faktisk mulig at du er så hjernedød som jeg nå mistenker, eller har jeg misforstått kommentaren din? Jeg håper virkelig for din skyld at det er den siste. 
Jeg er rystet til margen 😶 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Nei ok? Jeg har aldri voldtatt henne eller tvingt henne til å gjøre noe som helst

Anonymkode: f7da8...ae7

Det er skremmende å se at du ikke har tatt til deg noen av de gode kommentarene du har fått her inne. Om du var uvitende tidligete, så kan mye unskyldes. Det er du ikke lenger.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hulderen skrev (26 minutter siden):

Det er skremmende å se at du ikke har tatt til deg noen av de gode kommentarene du har fått her inne. Om du var uvitende tidligete, så kan mye unskyldes. Det er du ikke lenger.

Så du mener jeg har tvingt henne?

Anonymkode: f7da8...ae7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så du mener jeg har tvingt henne?

Anonymkode: f7da8...ae7

Du stiller helt feil spørsmål. Hun er utrygg. 

Anonymkode: 61e33...285

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du stiller helt feil spørsmål. Hun er utrygg. 

Anonymkode: 61e33...285

Ja, men hvorfor er hun utrygg? Jeg har aldri gjort henne noe

Anonymkode: f7da8...ae7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Så du mener jeg har tvingt henne?

Anonymkode: f7da8...ae7

Du viser ingen omsorg for henne, men du fokuserer på egne ønsker. Med hennes historie så mangler hun sunne grenser, og da blir det å forvente at hun skal prøve et overgrep i seg selv. 

Du mangler kunnskap, og det ser for meg ikke ut som om du er villig til å tilegne deg det. Hvorfor føler du et større behov for å gå i forsvar for å ikke "ha gjort noe galt" i stedet for å innse at du skader henne her og nå?

Anonymkode: debfe...422

  • Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du viser ingen omsorg for henne, men du fokuserer på egne ønsker. Med hennes historie så mangler hun sunne grenser, og da blir det å forvente at hun skal prøve et overgrep i seg selv. 

Du mangler kunnskap, og det ser for meg ikke ut som om du er villig til å tilegne deg det. Hvorfor føler du et større behov for å gå i forsvar for å ikke "ha gjort noe galt" i stedet for å innse at du skader henne her og nå?

Anonymkode: debfe...422

Ikke misforstå, jeg elsker henne, men jeg klarer virkelig ikke å forstå hva jeg gjør galt! Hvordan mener du at jeg skader henne? Jeg ønsker jo bare å ha et slags sexliv med dama jeg er sammen med. 

Anonymkode: f7da8...ae7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt slemt å si men jeg skjønner deg også. Om hun har det så tungt så bør hun bearbeide dette alene. Dere har vært sammen i 15 år. Sex er jo viktig i et forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...