Gå til innhold

Jeg sender alltid melding først


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 27.6.2024 den 21.38):

Han er ikke interessert 

Anonymkode: da833...9d0

Signerer den. 
Han jeg driver med sender meg melding hele tiden, har jeg vært hos han har han garantert sendt meg en sms innen tiden jeg bruker fra han og hjem. Bare for å si hvor gøy/deilig han har hatt det. 
Og før dere som syns dette er negativt sier noe, for meg er dette ekstremt positivt. 

Anonymkode: 0c3ad...44a

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil du ha en slik mann da?

Får du noe glede av han egentlig?

Anonymkode: 62ff3...497

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vil du ha en slik mann da?

Får du noe glede av han egentlig?

Anonymkode: 62ff3...497

Der sier du noe. Dette er jo litt stress for meg uansett om han er interessert eller ikke. 

Anonymkode: 43be2...6c9

  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mann som er interessert ønsker også å holde deg varm. Man lar det ikke det gå 4-5 dager mellom kontakten, og lar heller ikke henne alltid ta kontakt først.
For er man interessert så ønsker man kontakt. Da tenker man på henne, man er nysgjerrig på henne, man vil komme innpå henne og man vil ha oppmerksomhet fra henne. 

At han er mann er ikke en unnskyldning for fraværende initiativ. Menn tar faktisk kontakt når de er interessert. 

Endret av Bombasi
  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei TS . Han jeg treffer eller har truffet 5 ganger, han sender somregel heller ikke først. Men han er litt tilbakeholden på akkurat mld. Vet kanskje ikke hva han skal skrive? Men jeg er akkurat som deg, begynner å tenke. Jeg ventet ei gang noen timer, jeg skulle ut på kvelden. Da fikk jeg først av han om jeg koste meg igår. Han liker deg helt sikkert, siden han vil treffe deg❤

Anonymkode: 5ef6c...e18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bombasi skrev (1 time siden):

En mann som er interessert ønsker også å holde deg varm. Man lar det ikke det gå 4-5 dager mellom kontakten, og lar heller ikke henne alltid ta kontakt først.
For er man interessert så ønsker man kontakt. Da tenker man på henne, man er nysgjerrig på henne, man vil komme innpå henne og man vil ha oppmerksomhet fra henne. 

At han er mann er ikke en unnskyldning for fraværende initiativ. Menn tar faktisk kontakt når de er interessert. 

Kan jeg spørre deg hva du ville tolket om en mann har truffet 5 ganger + sex i bildet fortsatt sender snap og har 💛 hjerte på snap. Jeg sa at jeg var i mitt eget selskap, da skrev han at så lenge han hadde mitt selskap, så betydde det alt. Virker det som han liker meg? 

Anonymkode: 5ef6c...e18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Kan jeg spørre deg hva du ville tolket om en mann har truffet 5 ganger + sex i bildet fortsatt sender snap og har 💛 hjerte på snap. Jeg sa at jeg var i mitt eget selskap, da skrev han at så lenge han hadde mitt selskap, så betydde det alt. Virker det som han liker meg? 

Anonymkode: 5ef6c...e18

Aner ikke om han liker deg. Men siden han sender Snap og gir slik respons, så virker han interessert, ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bombasi skrev (7 timer siden):

Aner ikke om han liker deg. Men siden han sender Snap og gir slik respons, så virker han interessert, ja. 

Men sånn som idag så sendte han ingenting før jeg sendte i 18tiden. Går ikke ut ifra det da, han åpner omtrent med ett jeg har sendt. De jeg ikke har interesse av åpner jeg snappene sent eller glemmer de bort. 

Anonymkode: 5ef6c...e18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Men sånn som idag så sendte han ingenting før jeg sendte i 18tiden. Går ikke ut ifra det da, han åpner omtrent med ett jeg har sendt. De jeg ikke har interesse av åpner jeg snappene sent eller glemmer de bort. 

Anonymkode: 5ef6c...e18

Da kan du gjøre det vedig enkelt for deg selv, ikke gi lyd fra deg og se om du hører fra han, hører du ikke fra han på en uke så har du svaret ditt.

Anonymkode: 8a36d...a14

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.6.2024 den 21.56):

Jeg føler meg jævlig dum som har tolket at han er interessert, men han svarer kun for å være høflig. 

Han spurte i går også når det passer for meg at han kommer på besøk til meg? Det kan jo også ha vært høflighet. 

Det slo meg ikke før i dag at jeg alltid sender først. 

Anonymkode: 43be2...6c9

Han holder deg bare varm når du tar initiativ til kontakt og benytter anledning til å besøke deg for sex. Egoistisk. Pass på dine egne følelser.

Anonymkode: 2065f...ac9

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bombasi skrev (8 timer siden):

Aner ikke om han liker deg. Men siden han sender Snap og gir slik respons, så virker han interessert, ja. 

Du som er mann, så kan kanskje du svare på når man kan vite at menn kun er ute etter sex? Det er så og si umulig å se forskjell på om det er sex de vil ha eller om de oppriktig er interessert. 

Anonymkode: 5ef6c...e18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gidder virkelig ikke skriving frem og tilbake, men det sier jeg fra om tidlig i en datingsituasjon så den andre parten vet det. Jeg vil gjerne ha en melding dagen etter vi har vært sammen med takk for i går, deilig å se deg e.l., og så svarer jeg på den, og da er vi ferdig med å skrive. 

Fire-fem dager eller en uke uten kontakt er helt fint for meg, og mye bedre enn en som skriver god morgen og god natt og har du hatt en fin dag hele tiden, det hadde jeg blitt vanvittig av. 

Har ikke snap, så slipper også å få tilsendt bilder i hytt og vær. Jeg liker å møte ham jeg dater og snakke med ham, ikke masse skriving frem og tilbake. Så for meg betyr det TS skriver absolutt ikke at han nødvendigvis ikke er interessert. 

Anonymkode: 4c5e3...7ec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bombasi skrev (8 timer siden):

Aner ikke om han liker deg. Men siden han sender Snap og gir slik respons, så virker han interessert, ja. 

Ærlig talt! Snap = interessert?? I sex, ja. 

Anonymkode: da833...9d0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Du som er mann, så kan kanskje du svare på når man kan vite at menn kun er ute etter sex? Det er så og si umulig å se forskjell på om det er sex de vil ha eller om de oppriktig er interessert. 

Anonymkode: 5ef6c...e18

Jeg er ingen fasit da, og ikke alltid lett å si, men...

Forskjellen er at de som er oppriktig interessert ikke er seksualisert og ikke tar initiativ til sex i en tidlig fase, samt fokuserer mer på kommunikasjon, emosjoner og "opplevelser". Sistnevnte kan være nærhet, bare uten sex. 

Menn som er seriøse tar gjerne ting stegvis. De er litt tregere. Fordi de må "føle" mer på veien, og gjøre seg selv og relasjonen deres "klar" for sex. Alt til sin tid, liksom. 

En fin måte å teste om en mann er ute etter sex eller er seriøs er å ikke hoppe til køys med vedkommende første datene. En som er ute etter sex har ikke særlig tålmodighet når han ellers må by på seg selv for å få det til. Underveis bør du se an responsen. Han må også ha ønske om å ta kontakt med deg, og da uten seksualisert innhold. Mer flørtete tone.

Er han typen som bare svarer deg, men som ikke innleder noe selv, så høres du ut som en som blir holdt på gress i tilfelle sex blir aktuelt for deg, for han har ikke andre alternativer der og da. 

Men klart, du finner sikkert seriøse menn som også byr til sex tidlig også. Likevel finner du flest useriøse sexjagere i denne puljen, og de fleste seriøse i den puljen der det går litt tregere.

Du må nesten føle og se ting an. Alt er ikke svart/hvitt. Tommelfingerregelen bør uansett være at du ikke må hoppe til køys og ha sex hvis du ikke er klar for det eller ønsker det, bare fordi han er påskrudd rundt sex. Uavhengig når tid sex blir aktuelt. Sett grenser for deg selv. En seriøs mann respekterer grensene. En useriøs gjør ikke det.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ærlig talt! Snap = interessert?? I sex, ja. 

Anonymkode: da833...9d0

Ufattelig vanskelig å si om han er interessert i henne basert på den lille opplysningen som ble gitt. Mulig, mulig ikke. Mulig han er seriøs, mulig ikke. Hvem vet, bare fordi han sender noen Snaps, liksom. Men siden han gjør det så er han jo på en eller annen måte interessert i henne. Kanskje for sex, kanskje for forhold. Hvem vet. Alt utifra innhold også. Om han liker henne eller ikke går det aldri an å konstantere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyren virker lunken.

Han bryr seg ikke om han går dagevis uten kontakt, TS er alene gjennom helgen, han bekymrer seg ikke over om hun kanskje møter venner (og andre menn), lar ikke høre fra seg. Hun må alltid ta kontakt, ellers er det stille.

Mitt inntrykk er at hun holdes på gress. Han ser seg om etter andre, men inntil videre er hun grei å ha.

Og, til de som skriver at TS bør spørre ham, - det er ikke sikkert at han gir et ærlig svar likevel. Kanskje sier han bare at "joda, jeg er interessert, klart det" og så fortsetter det likedan.

Jeg ville latt være å ta kontakt i en uke, så ville jeg ha sagt til ham (om det var stille fra ham hele uken) at jeg oppfatter det som at han ikke er like interessert, og at det strander på ham og det manglende initiativet han viser. Da får han sjansen til å motbevise det om han virkelig skulle være forelsket, men jeg tviler...

Anonymkode: 2dfd0...cf1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Fyren virker lunken.

Han bryr seg ikke om han går dagevis uten kontakt, TS er alene gjennom helgen, han bekymrer seg ikke over om hun kanskje møter venner (og andre menn), lar ikke høre fra seg. Hun må alltid ta kontakt, ellers er det stille.

Mitt inntrykk er at hun holdes på gress. Han ser seg om etter andre, men inntil videre er hun grei å ha.

Og, til de som skriver at TS bør spørre ham, - det er ikke sikkert at han gir et ærlig svar likevel. Kanskje sier han bare at "joda, jeg er interessert, klart det" og så fortsetter det likedan.

Jeg ville latt være å ta kontakt i en uke, så ville jeg ha sagt til ham (om det var stille fra ham hele uken) at jeg oppfatter det som at han ikke er like interessert, og at det strander på ham og det manglende initiativet han viser. Da får han sjansen til å motbevise det om han virkelig skulle være forelsket, men jeg tviler...

Anonymkode: 2dfd0...cf1

Jeg sendte et bilde til han i helgen, og fikk bare en like tilbake. Føler meg så dum. 

Anonymkode: 43be2...6c9

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg sendte et bilde til han i helgen, og fikk bare en like tilbake. Føler meg så dum. 

Anonymkode: 43be2...6c9

Bildet var ikke av meg for øvrig. Det var et uinteressant bilde forsåvidt, men likevel. 

Anonymkode: 43be2...6c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Bildet var ikke av meg for øvrig. Det var et uinteressant bilde forsåvidt, men likevel. 

Anonymkode: 43be2...6c9

Da hadde jeg fulgt magefølelsen og bare vært stille

Anonymkode: 170e4...155

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Da hadde jeg fulgt magefølelsen og bare vært stille

Anonymkode: 170e4...155

Ja jeg skal ikke sende noe mer. 

Anonymkode: 43be2...6c9

  • Liker 3
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...