AnonymBruker Skrevet 27. juni #1 Del Skrevet 27. juni Hei, Jeg har fast helgestilling til vanlig, men pga sommerferie har jeg ekstravakter. Dersom jeg tar sykemelding, vil jeg få betalt for de ekstravaktene som jeg har blitt satt opp på? Takk for svar. Anonymkode: dfbe2...4cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni #2 Del Skrevet 27. juni Håper ikke det! Anonymkode: 483d6...90f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni #3 Del Skrevet 28. juni Dersom du "tar" sykemelding? Anonymkode: f8a2a...335 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni #4 Del Skrevet 28. juni Svaret er ja. Anonymkode: 68b51...a47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym321222 Skrevet 29. juni #5 Del Skrevet 29. juni (endret) Selvfølgelig er det ikke snakk om at bare "tar" sykemelding ut av det blå. Jeg har vært sykemeldt i et par dager og lurte på om jeg får betalt for det. Endret 29. juni av anonym321222 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli #6 Del Skrevet 3. juli Ja, du får betalt for planlagte vakter. Anonymkode: 81492...dc9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå