AnonymBruker Skrevet 27. juni #1 Del Skrevet 27. juni Livet er herlig! For en stund. Anonymkode: 7144e...051 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 27. juni #2 Del Skrevet 27. juni Ok. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni #3 Del Skrevet 27. juni Freyja Valkyrie skrev (2 minutter siden): Ok. God tur til deg og. Skal jeg kjøre deg til flyet så du rekker det helt sikkert? 😁🤣🤣 Anonymkode: 7144e...051 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni #4 Del Skrevet 27. juni De tenker nok det samme Anonymkode: 46137...ce7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni #5 Del Skrevet 28. juni Jeg ville snakket med leder om omplassering eller begynt å søke ny jobb hvis jeg var deg. Jeg sluttet faktisk uten noe å gå til da jeg var i samme situasjon for et år siden. Livet ble så mye lettere etter jeg slapp å ha den kollegaen. Siden da er det to andre som har sluttet og flere sykemeldinger av samme grunn 😬 Anonymkode: ef57e...ce3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni #6 Del Skrevet 28. juni I hvert fall han som plystrer HELE tiden 😅 Anonymkode: 95451...78b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni #7 Del Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (5 minutter siden): I hvert fall han som plystrer HELE tiden 😅 Anonymkode: 95451...78b Det skulle vært straffefritak for kaldkvæling i visse tilfeller. 😇 Anonymkode: 42e48...cb8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå