Gå til innhold

Hvorfor går jeg ikke ned i vekt!? Slankete!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det samme som alltid. Hun sa at teen kansellerer maten, så den trengte  jeg ikke å tenke på

Anonymkode: a1826...a84

Omg

Du tenker ikke da at halve vestlige verden hadde drukket den teen?

Kan man selge deg hva som helst?

Endret av Rotemor
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har jo bare drukket for lite te. Du må drikke fire kopper før hvert måltid, så renner kiloene av :)  (Store kopper altså).

Anonymkode: 773dc...f60

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du har jo bare drukket for lite te. Du må drikke fire kopper før hvert måltid, så renner kiloene av :)  (Store kopper altså).

Anonymkode: 773dc...f60

Men i følge resten av de i tråden er jeg jo helt på bærtur. Men jeg har nå kjøpt denne dyre teen så jeg kan jo prøve på det og se om det funker bedre, når jeg først har den tross alt. 

Anonymkode: a1826...a84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men i følge resten av de i tråden er jeg jo helt på bærtur. Men jeg har nå kjøpt denne dyre teen så jeg kan jo prøve på det og se om det funker bedre, når jeg først har den tross alt. 

Anonymkode: a1826...a84

Lurt. Mange har jo blitt slanke av å drikke tre liter te eller vann OG spise alt det de ble tykke av i utgangspunktet….

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiste akkurat en pakke TUC-kjeks, flaks at jeg lagde meg litt te nå før senga:nigo:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (40 minutter siden):

Spiste akkurat en pakke TUC-kjeks, flaks at jeg lagde meg litt te nå før senga:nigo:

Bra. Da kan du spise to pakker i morgen og gå med en kilo.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Skjønner ikke hvorfor jeg ikke går ned i vekt. Har kjøpt meg en slanke te av en bekjent som selger disse og hun har snakket som godt av det. Man raser ned i vekt osv. Men har ikke merket noen ting. Drikker den 4 ganger om dagen i over en måned nå. Dyr er den også. Noen andre som har prøvd slike ting? Noen med erfaring?

Anonymkode: a1826...a84

Slanke-te? Virkelig? 😄

Den beste måten å gå ned i vekt er å spise mindre (og kutte kraftig ned på søtsaker) og bevege seg mer 😊 Det er ikke så mye mer hokus pokus enn det. Det har jeg gjort i godt over 1 år nå og har gått ned ca 15 kg. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Det samme som alltid. Hun sa at teen kansellerer maten, så den trengte  jeg ikke å tenke på

Anonymkode: a1826...a84

 Det samme som dersom du drikker Pepsi Max til maten, den kansellerer kaloriene i det du spiser.. Foreslår å bytte til P-Max.

Anonymkode: a546b...731

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rotemor skrev (14 timer siden):

Lurt. Mange har jo blitt slanke av å drikke tre liter te eller vann OG spise alt det de ble tykke av i utgangspunktet….

Neinei, poenget med te er å å fylle magen, så blir det mindre plass til kalorier. Det handler om å drikke nok :) 

Anonymkode: 773dc...f60

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Neinei, poenget med te er å å fylle magen, så blir det mindre plass til kalorier. Det handler om å drikke nok :) 

Anonymkode: 773dc...f60

Du kan jo dra det litt lenger; poenget med teen er at du skal drikke så store mengder at all løpinga til og fra toalettet blir nok mosjon til å gå ned i vekt. 

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mardina skrev (14 timer siden):

Slanke-te? Virkelig? 😄

Den beste måten å gå ned i vekt er å spise mindre (og kutte kraftig ned på søtsaker) og bevege seg mer 😊 Det er ikke så mye mer hokus pokus enn det. Det har jeg gjort i godt over 1 år nå og har gått ned ca 15 kg. 

Gratulerer! Godt jobba😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en sånn te vært reell hadde den nok vært kjent for oss alle. Hun er sikkert hjernevasket selv til å tro på det. Ala herbalife. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Det samme som alltid. Hun sa at teen kansellerer maten, så den trengte  jeg ikke å tenke på

Anonymkode: a1826...a84

Er hun ernæringsfysiolog eller lege? Har hun utdanning innen dette? Jeg hadde vært ganske skeptisk hvis en bekjent hadde kommet med en sånn påstand uten "bevis". Jeg tror ikke teen kansellerer ut noe som helst. Jeg tror det bare er svada for å selge og tjene penger på godtroende folk. Hvis man vil ned i vekt, så må man se på hva man spiser og hvor mye man spiser. Det finnes dessverre ingen magisk fiks for vektnedgang. Jeg holder på med vektnedgang selv. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det fins ingen te som på mirakuløst vis endrer fysikkens lover. Du kan jo ikke tro på dette?

Dersom du spiser mindre, vil du gå ned i vekt. Teen har ingen innvirkning på om du går ned i vekt eller ikke. Dersom du drikker mye vann (eller te) før et måltid, kan du jo drikke deg mett og dermed spise mindre. Men dette har jo ingenting med teen å gjøre, kun at magen fylles med væske.

Anonymkode: e7c24...d92

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beloved skrev (5 timer siden):

Du kan jo dra det litt lenger; poenget med teen er at du skal drikke så store mengder at all løpinga til og fra toalettet blir nok mosjon til å gå ned i vekt. 

Absolutt en heldig bieffekt👍 og få snacker mens de tisser, så det distraherer også😅 

Skal jammen ikke le av slankete altså🤓

Anonymkode: 773dc...f60

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for alle svarene jeg har fått. Føler meg veldig flau nå kan man si! Tok kontakt med venninnen min som selger denne teen og så ifra om at jeg ikke har merket noen effekt av den. Og satt spørsmål til om den fungerer. Hun sa at mange ikke hadde effekt den første tiden man drakk det og at jeg måtte bare fortsette med teen noen måneder til. Jeg må gi det tid sa hun. Kanskje så mye som et halvt år. Så nå maser hun at jeg må kjøpe mer av denne teen. Den er også kjemp dyr. over 3000 for en måned. Dette har jeg jo ikke råd til på noen måte. Men føler hun presser meg så mye nå. Hun sier jo også at hun aldri vil lure meg, noe jeg heller egentlig ikke tror hun ville gjøre. Nei uff, synes dette ble en lei situasjon.  

-ts

Anonymkode: a1826...a84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Takk for alle svarene jeg har fått. Føler meg veldig flau nå kan man si! Tok kontakt med venninnen min som selger denne teen og så ifra om at jeg ikke har merket noen effekt av den. Og satt spørsmål til om den fungerer. Hun sa at mange ikke hadde effekt den første tiden man drakk det og at jeg måtte bare fortsette med teen noen måneder til. Jeg må gi det tid sa hun. Kanskje så mye som et halvt år. Så nå maser hun at jeg må kjøpe mer av denne teen. Den er også kjemp dyr. over 3000 for en måned. Dette har jeg jo ikke råd til på noen måte. Men føler hun presser meg så mye nå. Hun sier jo også at hun aldri vil lure meg, noe jeg heller egentlig ikke tror hun ville gjøre. Nei uff, synes dette ble en lei situasjon.  

-ts

Anonymkode: a1826...a84

Hun lyver så hun tror på det selv. Dette er bare vas  selvfølgelig. 

Kjøp deg joggesko for de 3000 i stedet, du. Og bruk dem. Til å jogge med.

Anonymkode: 1f670...0e0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det enkleste er ofte det beste....

Sorry, du er dum.
Det er INGEN TE I VERDEN som kan bare "skylle ut kaloriene"... Da hadde JO ALLE TATT DEN FOR FAEN..

Hvor dum er du? Sånn 100%........... Dette er faktisk for bra til å være sant, der av er det bare tull.

TS, SKJERPINGS,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Anonymkode: 54c6a...282

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk om det faktisk fantes te som kansellerte kaloriene man spiste. Vi hadde ikke hatt fedme i verden mer!

Jeg vet ikke hva som er verre, at det finnes folk som tror på sånt (som tyder på at de ikke tenker kritisk i det hele tatt) eller folk som selger sånn dritt til andre.

Anonymkode: a7591...c96

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...