AnonymBruker Skrevet 29. juni 2024 #21 Del Skrevet 29. juni 2024 Tenk å aldri få beskjed om noe så enkelt... Tenk, det kan være verdens nydeligste person, men blir dumpa fordi kyssa er dårlige. Det er lov til å si ifra, det kan være alt fra å tulle det litt bort, til å si "jeg liker når du kysser meg ømt, rolig. Langsomme kyss.... Anonymkode: 122c0...cd4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2024 #22 Del Skrevet 29. juni 2024 4 hours ago, AnonymBruker said: Tenk å aldri få beskjed om noe så enkelt... Tenk, det kan være verdens nydeligste person, men blir dumpa fordi kyssa er dårlige. Det er lov til å si ifra, det kan være alt fra å tulle det litt bort, til å si "jeg liker når du kysser meg ømt, rolig. Langsomme kyss.... Anonymkode: 122c0...cd4 Men når noen fyller munnen din med spytt gang på gang som min gjorde (det rant ned i halsen min) eller andre avskyelige beskrivelser som er nevnt her så orker man vel nesten ikke begynne å lære, det er tydelig de liker det sånn 🤢Man får så avsmak at det ikke nytter. Men jeg er enig ang sex, der er jeg langt mer tålmodig. Anonymkode: f978c...02b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2024 #23 Del Skrevet 30. juni 2024 Åssen er det å kysse de som sliter med munntørrhet da pga forskjellige medisiner? kan jo være grunner for at kysset ikke blir all verden da. Anonymkode: bed18...9b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 30. juni 2024 #24 Del Skrevet 30. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Åssen er det å kysse de som sliter med munntørrhet da pga forskjellige medisiner? kan jo være grunner for at kysset ikke blir all verden da. Anonymkode: bed18...9b3 Tyggis kan hjelpe i forkant. Det øker spyttproduksjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2024 #25 Del Skrevet 30. juni 2024 3 hours ago, AnonymBruker said: Åssen er det å kysse de som sliter med munntørrhet da pga forskjellige medisiner? kan jo være grunner for at kysset ikke blir all verden da. Anonymkode: bed18...9b3 Problemet her var vel mer at han strammet leppene så det føltes hardt, og også tørt fordi det ble ikke noe "kontakt" med innsiden av av leppene som gjerne er mer fuktig en utsiden av leppene, hvis det gir mening 😅 Ts Anonymkode: 78f0f...b58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2024 #26 Del Skrevet 1. juli 2024 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Problemet her var vel mer at han strammet leppene så det føltes hardt, og også tørt fordi det ble ikke noe "kontakt" med innsiden av av leppene som gjerne er mer fuktig en utsiden av leppene, hvis det gir mening 😅 Ts Anonymkode: 78f0f...b58 Er så mange raringer der ute altså. Hvem kysser da sånn? Jeg datet en fyr som jeg omtrent brakk meg av pga dårlig munnhygiene. Han luktet en blanding av svovel og avføring fra munnen. Han hadde også skikkelig kulemage så antar det hadde noe med fordøyelsen å gjøre, pluss at han ikke gikk til tannlegen. En gang dro han til tannlegen og jeg traff han rett etter ved godt mot. Men da var lukten liksom annerledes. Mindre avføring og mer svovel. Han var også sånn som kysset med massevis av spytt. Så jeg fikk jo de bakteriene over på meg og på ansiktet, og jeg stanka så ille at jeg måtte vaske ansiktet hver gang. Noen ganger orket jeg ikke være nær han pga lukta. Dette var en typ "friluftsmann" da. Anonymkode: 91e09...822 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2024 #27 Del Skrevet 1. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 28.6.2024 den 23.21): Haha, skjønner hva du mener! Jeg hadde et kort forhold med en voksen person som hadde vært gift, og som formodentlig har kysset en god del før. Altså, det var som å kysse en treplanke! Harde, smale, tørre lepper, med null bevegelse. Jeg ble litt satt ut egentlig - hvordan forteller man en voksen person at de er elendige på å kysse? Jeg prøvde å gå foran med et godt eksempel, være fleksibel og kysse slik jeg selv liker å bli kysset. Forsøkte også et par ganger til, da jeg tenkte det kanskje var nerver. Men nei, det ble ikke bedre 🙈. Vedkommende virket fornøyd med min kyssing da, og ville gjerne ha mer. Nå ble ikke dette forholdet noe av av andre grunner, men jeg hadde uansett ikke holdt ut med den kyssinga over tid… Anonymkode: 53d4e...3ff Kanskje vedkommende ville kysse mer, for å prøve å lære deg hvordan han likte å bli kysset?😅 Regner med at folk er forskjellig når det kommer til kyssing. Personlig hater jeg klining med tunge, spytt og det hele, mens andre elsker det. Tar heller et hardt kyss foran det, men helst foretrekker jeg en mellomting. Anonymkode: 956e2...b7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2024 #28 Del Skrevet 1. juli 2024 21 minutter siden, AnonymBruker said: Er så mange raringer der ute altså. Hvem kysser da sånn? Jeg datet en fyr som jeg omtrent brakk meg av pga dårlig munnhygiene. Han luktet en blanding av svovel og avføring fra munnen. Han hadde også skikkelig kulemage så antar det hadde noe med fordøyelsen å gjøre, pluss at han ikke gikk til tannlegen. En gang dro han til tannlegen og jeg traff han rett etter ved godt mot. Men da var lukten liksom annerledes. Mindre avføring og mer svovel. Han var også sånn som kysset med massevis av spytt. Så jeg fikk jo de bakteriene over på meg og på ansiktet, og jeg stanka så ille at jeg måtte vaske ansiktet hver gang. Noen ganger orket jeg ikke være nær han pga lukta. Dette var en typ "friluftsmann" da. Anonymkode: 91e09...822 Fysjameg! 😳🤢 det hørtes helt forferdelig ut 😬 god munnhygiene er nå hvertfall 1000% must! Har heldigvis ikke vært borti noe så ille, men kan ha vært noen med litt dårlig ånde av og til.. han jeg kyssa nå sist hadde heldigvis ikke det da i det minste 🙈 Ts Anonymkode: 78f0f...b58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2024 #29 Del Skrevet 2. juli 2024 Min store kjærlighet var faktisk ikke den beste kysseren da vi møttes. Han var nervøs og klønete og det var tørt og hardt. Han måtte læres opp litt, bare + at han måtte senke skuldrene litt. Nå er han den beste kysseren jeg noen gang har hatt, mykt og deilig med akkurat passe mengde tunge 🥰 Anonymkode: a1639...0b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2024 #30 Del Skrevet 2. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 1.7.2024 den 13.16): Fysjameg! 😳🤢 det hørtes helt forferdelig ut 😬 god munnhygiene er nå hvertfall 1000% must! Har heldigvis ikke vært borti noe så ille, men kan ha vært noen med litt dårlig ånde av og til.. han jeg kyssa nå sist hadde heldigvis ikke det da i det minste 🙈 Ts Anonymkode: 78f0f...b58 Mandelsten sikkert Anonymkode: 10402...061 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå