Gå til innhold

Hva forventes av en som er i 30-årene kontra en i 20-årene?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hva tenker du at bør kunne forventes av en som har fylt 30 år, når det gjelder f. eks modenhet eller ansvar? Er det noe en i 20-årene kan slippe billigere unna med enn en som er i 30-årene? 

Anonymkode: 06fae...632

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Eh ja. Masse! En i tidlig 20-årene er jo ung og uerfaren. Fersk i voksenlivet, student. Første gang de drifter egen hybel/leilighet. 

En i 30-åra ville jeg behandlet som en hvilken som helst voksen og forventet det samme av personen 

Anonymkode: a0d73...909

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det forventes at en i 30-årene driter i hva som forventes av han. 

Anonymkode: 5e141...247

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Forventer at han eller hun har lappen og fast inntekt og forsørger seg selv. Og er ferdig med en utdannelse. Bor alene eller med en partner (ikke kollektiv eller hos foreldre)
Man kan kanskje slippe unna med å bli drita på fylla og gjøre dumme valg tidlig i 20-årene. 30 årene, not so much. 

Anonymkode: cd0d6...a48

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Folk i 20 årene ser jeg ikke på som fullt ut voksne. Jeg har feks aldri klart å se på en i 20 årene som en Mann. De er gutter.

Anonymkode: ad411...a0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Dette med emosjonell umodenhet går igjen til det kjedsommelige fra kvinner om menn. I 90% av tilfellene så vil jeg heller si at det handler om forskjellig personligheter og følelsesspekter, men som annet som kvinner får heng på av trender så bruker de dette argumentet selv om det er 100 logiske brister i det de forteller. 

Et eksempel.

En mann med flere års utdannelse, god jobb med personalansvar ville aldri fått den jobben hvis han var emosjoenll umoden. 

Så er da spørsmålet, hva er det du sikter til TS. 

Og når skal det gå opp for kvinner at menn ikke er kvinner, og heller ikke følger de samme følelsesritualene til kvinner. 

Anonymkode: 9b618...7e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Forventer at de klarer å tenke mer fornuftig. Men ser ikke på det å ikke ha lappen som et tegn på umodenhet, ei heller det å bo i kollektiv eller studere som 30-åring. Nå skjønner jeg at det er forskjeller knyttet til demografi, og jeg er bosatt midt i gryta hvor folk kan gå til jobb, og hvor det å flytte inn i kollektiv for å spare opp mer EK og slippe å bo helt alene er blitt ganske vanlig.

Anonymkode: fa677...e0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...