Gjest Lurven Skrevet 27. juni #21 Del Skrevet 27. juni Hulderen skrev (8 minutter siden): Nei, da vil jeg heller ha en hånd å holde i, gitt. Det forundrer meg stadig hvilken gudegave enkelte menn tror at deres penis er. Har aldri sett noen drive å leie mannen sin i pikken på tur heller. Blir liksom for rart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 27. juni #22 Del Skrevet 27. juni Lurven skrev (8 minutter siden): Har aldri sett noen drive å leie mannen sin i pikken på tur heller. Blir liksom for rart 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni #23 Del Skrevet 27. juni Når jeg er stresset så fikler jeg gjerne. Fikler med håret, snorer på hettegensere, hårstrikk, penner og alt mulig rart. Har aldri prøvd å fikle med en penis og jeg ser på ingen måter for meg at det er noe en mann ville like heller😂 Lurven skrev (10 minutter siden): Har aldri sett noen drive å leie mannen sin i pikken på tur heller. Blir liksom for rart Når du legger det frem sånn så tenker jeg på hvor greit det er å ha litt blåbær lyng å klamre seg fast i om det er bratt😂 Igjen ser jeg for meg at de fleste menn ikke ønsker at penis blir brukt på denne måten😂 Anonymkode: 0f557...4c3 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni #24 Del Skrevet 27. juni Eneste som liker å holde penis er vel du som mann Anonymkode: 07872...435 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåbærrips Skrevet 27. juni #25 Del Skrevet 27. juni Nei 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 27. juni #26 Del Skrevet 27. juni Lurven skrev (1 time siden): Har aldri sett noen drive å leie mannen sin i pikken på tur heller. Blir liksom for rart Er kanskje ikke så lett å gjennomføre, men vil tro at det hadde vært lettere at han gikk der jeg ville da....Eller det går muligens greit uansett...Bare man ikke går seg vill så 😂😂😂. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni #27 Del Skrevet 27. juni Nei, men den er grei å gripe tak i hvis jeg holder på å falle ut av senga. Anonymkode: 1d957...100 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lava Anne Skrevet 27. juni #28 Del Skrevet 27. juni Nei, men jeg føler meg trygg hvis jeg kan leie den i gatene. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VetAlt Skrevet 27. juni #29 Del Skrevet 27. juni Lite å gjøre i ferien? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni #30 Del Skrevet 27. juni Jeg synes ikke dette hørtes så dumt ut, jeg. Har ikke prøvd, men ser for meg at det kan være beroligende om jeg er stresset feks. Eller som en fin avledning om jeg har tankekjør. Men det hadde nok ledet til noe mer enn bare klemming/holding på penisen hans. Anonymkode: 6b264...930 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni #31 Del Skrevet 27. juni Haha, agurknytt-tid. Av alle ting mannen representerer for meg er antistress ved klemming av penis langt nede på lista gitt… Utenfor vil jeg si! Anonymkode: 0d6db...7f2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjær Skrevet 27. juni #32 Del Skrevet 27. juni Nei, hvis jeg trenger å holde i noe så vil jeg holde på kjæresten. Hånda eller noe... Hvis det blir sex, så ja.men da holder jeg ikke på penisen, da leker jeg med den.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni #33 Del Skrevet 27. juni Ja jeg elsker virkelig å holde penis,spesielt visst Jeg er stressa å vi er ute å går tur. Noen holder hender jeg holder penis Anonymkode: e4f8a...756 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni #34 Del Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvorfor i all verden skal det en greie i en stresset situasjon? Anonymkode: 0c0b6...59b Ved å lukke hånden rundt den. Anonymkode: 9b11d...15c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 27. juni #35 Del Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Ved å lukke hånden rundt den. Anonymkode: 9b11d...15c Personen spurte om Hvorfor, ikke Hvordan. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni #36 Del Skrevet 27. juni Nesten alt blir bedre med en skikkelig penis å holde rundt 🤩 Mannen liker ikke helt at jeg tar på han titt og ofte, men sånn er det nå bare. 3 samboer/mannen som ikke liker å bli tatt på i sofaen, på kjøkkenet m.m😜 Anonymkode: 34ed2...1ce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 27. juni #37 Del Skrevet 27. juni Irak skrev (1 time siden): Er kanskje ikke så lett å gjennomføre, men vil tro at det hadde vært lettere at han gikk der jeg ville da....Eller det går muligens greit uansett...Bare man ikke går seg vill så 😂😂😂. Jeg vet hvor du ville gått, men det er ikke sånt vi snakker om her, bare uskyldig turgåing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni #38 Del Skrevet 27. juni Hulderen skrev (45 minutter siden): Personen spurte om Hvorfor, ikke Hvordan. Går ut på det samme. Anonymkode: 9b11d...15c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni #39 Del Skrevet 27. juni 5 hours ago, SlemUlv said: Som en stressball tenker du da eller? 🤔 Nei!! Det har du ballene til. Anonymkode: 1faec...174 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 27. juni #40 Del Skrevet 27. juni (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Går ut på det samme. Anonymkode: 9b11d...15c Nei, det gjør det absolutt ikke. Om du ikke vet forskjellen på Hvordan og Hvorfor, så vil du ikke klare deg i arbeidslivet når du blir voksen. Endret 27. juni av Hulderen 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå