AnonymBruker Skrevet 27. juni #1 Del Skrevet 27. juni Hvis dere er stressa på grunn jobb, har fått dårlige nyheter fra sykehuset eller står foran en viktig eksamen. Er det da godt å ha en penis å holde på mens dere mentalt prosesserer utfordringene dere har? Anonymkode: 8f249...461 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni #2 Del Skrevet 27. juni Nei Anonymkode: 68a5d...0ea 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni #3 Del Skrevet 27. juni Nei Anonymkode: 5f0ec...147 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 27. juni #4 Del Skrevet 27. juni Ehhh....nei 😄 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni #5 Del Skrevet 27. juni Ja, den er da god å klemme på. Så hvis jeg bare kan kose litt med den så er det fint. Men ikke hvis det krever at jeg må fullføre det som startes. Anonymkode: b8fac...065 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 27. juni #6 Del Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Hvis dere er stressa på grunn jobb, har fått dårlige nyheter fra sykehuset eller står foran en viktig eksamen. Er det da godt å ha en penis å holde på mens dere mentalt prosesserer utfordringene dere har? Anonymkode: 8f249...461 Ja ❤️. Ikke hvilken som helst da.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 27. juni #7 Del Skrevet 27. juni Som en stressball tenker du da eller? 🤔 16 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni #8 Del Skrevet 27. juni Nope Anonymkode: 81b26...528 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni #9 Del Skrevet 27. juni Hvorfor i all verden skal det en greie i en stresset situasjon? Anonymkode: 0c0b6...59b 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 27. juni #10 Del Skrevet 27. juni SlemUlv skrev (5 minutter siden): Som en stressball tenker du da eller? 🤔 Jah. Der fikk jeg noen morsomme bilder opp. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni #11 Del Skrevet 27. juni Det er herlig! Deilig å ha fokus på noe annet da. Anonymkode: fc80b...400 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 27. juni #12 Del Skrevet 27. juni Nei. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni #13 Del Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er herlig! Deilig å ha fokus på noe annet da. Anonymkode: fc80b...400 Hilsen mann. Til TS: nei Anonymkode: a882f...37e 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni #14 Del Skrevet 27. juni SlemUlv skrev (15 minutter siden): Som en stressball tenker du da eller? 🤔 Off, noen ganger bruker jeg mannens penis som en stressball🙈😂 Vinnvinn for begge to😅 Anonymkode: c7f39...038 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 27. juni #15 Del Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Off, noen ganger bruker jeg mannens penis som en stressball🙈😂 Vinnvinn for begge to😅 Anonymkode: c7f39...038 Kjære er ikke masochist, så tror ikke han hadde satt pris på det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni #16 Del Skrevet 27. juni Nei. Vil gjerne ha en god klem fra mannen, men en penis er ubrukelig som emosjonell støtte. Anonymkode: b1014...c9a 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni #17 Del Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Hvis dere er stressa på grunn jobb, har fått dårlige nyheter fra sykehuset eller står foran en viktig eksamen. Er det da godt å ha en penis å holde på mens dere mentalt prosesserer utfordringene dere har? Anonymkode: 8f249...461 😂 nei. Bare nei. Om jeg har fått dårlige nyheter eller skal ha en viktig eksamen, er en penis å holde i (sic), kanskje det siste som slår meg. å holde i en penis er i det hele tatt ganske lite interessant. Anonymkode: 6f272...ff8 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 27. juni #18 Del Skrevet 27. juni Nei, da vil jeg heller ha en hånd å holde i, gitt. Det forundrer meg stadig hvilken gudegave enkelte menn tror at deres penis er. 13 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni #19 Del Skrevet 27. juni Hulderen skrev (Akkurat nå): Nei, da vil jeg heller ha en hånd å holde i, gitt. Det forundrer meg stadig hvilken gudegave enkelte menn tror at deres penis er. En penis er isolert sett ikke mer spennende en hva et øre eller en albue er. Noen menn virker å tro at en penis er fryktelig spennende. Anonymkode: 6f272...ff8 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 27. juni #20 Del Skrevet 27. juni SlemUlv skrev (32 minutter siden): Som en stressball tenker du da eller? 🤔 Stressballe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå