Gå til innhold

Try on haul for mannen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Ja, jeg skjønte jo det, men hvorfor har du spesifisert alder i det hele tatt? Hvorfor ikke bare "er det noen damer her som liker å..."?

Anonymkode: e3888...8f7

Pga. jeg er ikke interessert i damer yngre enn 40 og eldre enn 50 år. Ville bare se om denne aldergruppen har fortsatt litt igjen i å være aktive deltakere og kvitt skam og dårlig selvfølelse ❤️

 

Anonymkode: 91991...661

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det har jeg gjort mange ganger, kledd på meg latex undertøy, korsetter, fishnet hva nå enn..

Men ikke for mannen, for jeg har ikke en mann ;)

Så menn jeg dater, knuller.... 

 

Vanlig for oss som ikke er helt A4 på sexfronten. 

Anonymkode: 8f875...be3

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gjør det av og til. Men bare i fysiske butikker. Jeg venter utenfor prøverommet og hun kommer ut i diverse sexy undertøy og viser meg (og eventuelle andre i nærheten) hvor fint det er. Vi er 60+ dog, ikke i 40-50 åra.

Anonymkode: 3974e...a6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere sett? Nei. Pent/kinky undertøy, ja. Men som regel bare ett per økt.

Anonymkode: 450c3...903

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Vi gjør det av og til. Men bare i fysiske butikker. Jeg venter utenfor prøverommet og hun kommer ut i diverse sexy undertøy og viser meg (og eventuelle andre i nærheten) hvor fint det er. Vi er 60+ dog, ikke i 40-50 åra.

Anonymkode: 3974e...a6b

Eh, spar andre for deres kink. 

Anonymkode: 450c3...903

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.6.2024 den 15.56):

Er rart med det.. men menn tenner på så mye rart! Inkludert tykke damer i netting😂 Skjønn det den som kan.. 

Dersom mannen min likte det skulle jeg selvsagt ha spradet rundt som en surra skinkesteik!   men jeg hadde neppe gjort det uoppfordret😂

Anonymkode: 04c27...453

Shiiiit..fikk lyst på skinkesteik jeg. 

Anonymkode: f36e6...1e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er super deilig å kle meg i sexy undertøy, la han få noen små glimt utover dagen, gjøre han skikkelig kåt. Kanskje sende han noen bilder også utover dagen, å så ta av meg trusen, og be han lukte på denne mens jeg tar han i munnen og gjør han skikkelig hard før jeg trer meg nedpå og ber han sprute inni meg fortest mulig! 

Kommer nemlig nesten alltid av følelsen når han pulserer inni meg og jeg kjenner han fyller meg opp med deilig varm veske 🤭🤤🤤🤤

K43 meg. 

M40 han. 

Anonymkode: 23b0a...6bb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.6.2024 den 15.49):

Jeg syns jeg ser ut som surra svinestek i netting i sånt. Kan aldri tenke meg noen mann hadde tent på d😂

Anonymkode: 860e2...477

Ikke si det! Liker å surre i svinesteika jeg :D

Anonymkode: 86924...93f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...