AnonymBruker Skrevet 27. juni #1 Del Skrevet 27. juni Jeg har kjøpt kollagenpulver og blandet det med vann. Det er en antydning til sitronsmak allerede, men jeg synes det smakte forferdelig. Hva blander dere det med for at det ikke skal være en lidelse å kjøre det i seg? Anonymkode: 68acd...db4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni #2 Del Skrevet 27. juni Dette er "snake oil", så det snilleste du kan gjøre mot deg selv og lommeboka er å sløyfe hele greia😊 Anonymkode: 09b2a...fe7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni #3 Del Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg har kjøpt kollagenpulver og blandet det med vann. Det er en antydning til sitronsmak allerede, men jeg synes det smakte forferdelig. Hva blander dere det med for at det ikke skal være en lidelse å kjøre det i seg? Anonymkode: 68acd...db4 Smoothie. Anonymkode: d4f99...a18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni #4 Del Skrevet 27. juni Hvorfor gidder du? Kroppen får ikke tatt opp alt det kollagenet uansett. Du får nok gjennom normal kost. Nå skifter snart siden navn fra Kvinneguiden til Placeboguiden Anonymkode: 57be3...0b2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni #5 Del Skrevet 27. juni Prøvde selv engang, men det var ikke pulver. Det var sånne brusetabletter med ferskensmak. Brukte iskaldt vann og hadde isbiter oppi og drakk med sugerør slik at smaken skulle kjennes mindre så det var lettere å drikke. Men som mange andre sier her så er det ikke sikkert at dette gir noe særlig mye helsegevinst. Uvisst. Anonymkode: 88762...48b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni #6 Del Skrevet 27. juni Jeg tar bare litt vann nederst i glasset og heller pulveret opp, sånn at jeg kan "shotte" hele greia. Det smaker ikke noe bedre, men det er i hvert fall fort gjort å svelge det. Jeg har brukt det i et halvt år og ser noe bedring, så det virker nok litt. Det er ingen mirakelkur og man blir ikke helt glatt, men all bedring er bedring enn ingen bedring. Anonymkode: 44189...fd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå