AnonymBruker Skrevet 11. juli #41 Del Skrevet 11. juli Buddhahode skrev (11 timer siden): Skjønner ikke hvorfor folk vil bruke ferien sin ved bassenget. Havet og stranda er det beste med varme steder. You said it 👍Drar alltid på stranda.Om en må betale for solstoler,så slipper en håndklemafiaen! Anonymkode: 9c3f4...1bc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AllahBallah Skrevet 11. juli #42 Del Skrevet 11. juli (endret) Endret 11. juli av AllahBallah 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli #43 Del Skrevet 11. juli Så lenge andre gjør det er man jo nødt til å henge seg på. Anonymkode: 4e240...7d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli #44 Del Skrevet 12. juli AnonymBruker skrev (17 timer siden): Så lenge andre gjør det er man jo nødt til å henge seg på. Anonymkode: 4e240...7d0 Nei man er faktisk ikke nødt til det. Selv om noen oppfører seg som umodne egoister så betyr ikke det at man må være en selv. Anonymkode: fdf49...bfd 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli #45 Del Skrevet 12. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei man er faktisk ikke nødt til det. Selv om noen oppfører seg som umodne egoister så betyr ikke det at man må være en selv. Anonymkode: fdf49...bfd Det er jo selvfølgelig ikke aktuelt å være en uke eller to på ferie med barn uten å få solsenger. Om man ikke reserverer så får man ingen. Anonymkode: 4e240...7d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli #46 Del Skrevet 12. juli Har leid leilighet via Booking.com, rett ved en strand hvor det er ledige solsenger uansett når på dagen man kommer (er i Hellas). Ikke er det mange av dem heller. Selv ikke med små barn orket jeg det styret der. Skrekken er store hoteller med masse gjester og ørten solsenger. Vi har en perfekt ferie sånn som det er nå! Kan selv oppsøke liv og litt mer livat strand 3-400 meter unna her vi er, men vi har kun vært der og spist på kveldstid. Her kan jeg komme ned på stranda med håndkleet mitt uansett når det er på døgnet og kunne legge håndkleet rett i vannkanten omtrent uten trengsel. Nydelig! Anonymkode: e5c3d...296 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli #47 Del Skrevet 12. juli AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har leid leilighet via Booking.com, rett ved en strand hvor det er ledige solsenger uansett når på dagen man kommer (er i Hellas). Ikke er det mange av dem heller. Selv ikke med små barn orket jeg det styret der. Skrekken er store hoteller med masse gjester og ørten solsenger. Vi har en perfekt ferie sånn som det er nå! Kan selv oppsøke liv og litt mer livat strand 3-400 meter unna her vi er, men vi har kun vært der og spist på kveldstid. Her kan jeg komme ned på stranda med håndkleet mitt uansett når det er på døgnet og kunne legge håndkleet rett i vannkanten omtrent uten trengsel. Nydelig! Anonymkode: e5c3d...296 Det blir noe slikt neste gang 😊 Anonymkode: 656ff...449 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli #48 Del Skrevet 12. juli AnonymBruker skrev (På 27.6.2024 den 14.05): Hei. vi skal på vår første sydentur sammen som familie, typisk pakkereise på et stort hotell. Dette problemet med at folk reserverer solsenger er noe som har økt de seneste årene og ikke noe jeg har hatt problemer med før. leser på kommentarene på hotellet at folk er fornøyde men at hotellet ikke slår ned på dette med at folk legger håndklær på solseng og ikke benytter de før 11-12. det står på hotellets nettside at dette ikke er lov ved hotellet. Så til poenget mitt, er det innafor å fjerne håndklær selv, hvis solsengene ikke er i bruk når man selv kommer til bassenget? Jeg kjenner at slikt irriterer meg veldig 🤪 Anonymkode: 656ff...449 Ja det er helt innafor å fjerne håndklene som ligger der og ikke blir tatt i bruk innen rimelig tid - særlig når hotellet opplyser om at det ikke er lov. Anonymkode: 47f78...00e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli #49 Del Skrevet 12. juli AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Har leid leilighet via Booking.com, rett ved en strand hvor det er ledige solsenger uansett når på dagen man kommer (er i Hellas). Ikke er det mange av dem heller. Selv ikke med små barn orket jeg det styret der. Skrekken er store hoteller med masse gjester og ørten solsenger. Vi har en perfekt ferie sånn som det er nå! Kan selv oppsøke liv og litt mer livat strand 3-400 meter unna her vi er, men vi har kun vært der og spist på kveldstid. Her kan jeg komme ned på stranda med håndkleet mitt uansett når det er på døgnet og kunne legge håndkleet rett i vannkanten omtrent uten trengsel. Nydelig! Anonymkode: e5c3d...296 Hvor i Hellas er du? Drar selv om noen uker. Ditt sted hørtes perfekt ut. Anonymkode: 089f2...0f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli #50 Del Skrevet 13. juli Jeg og familien har havnet på et hotell nå i Hellas der alle solsengene er reservert med håndduker innen kl. 8. De som reserverer er ikke der før langt utpå dag. Jeg og ungene står opp tidlig så ingen problem for oss, men synes det er unødvendig at folk okkuperer solsenger de ikke benytter. Uansett, jeg og ungene var ute i bassenget og badet, og da hadde noen andre gjester kastet hånddukene og tingene våre ved søpla (!), og tatt plassene våre. Jeg ble såpass sint at de flyttet seg, syntes det var utrolig frekt. Tidligere hotell jeg har vært på har hotellansatt fjernet håndduker og ting fra solsenger dersom de står ubrukt over ca. 1 time. Anonymkode: 9b82c...6d4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli #51 Del Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (På 27.6.2024 den 14.05): Hei. vi skal på vår første sydentur sammen som familie, typisk pakkereise på et stort hotell. Dette problemet med at folk reserverer solsenger er noe som har økt de seneste årene og ikke noe jeg har hatt problemer med før. leser på kommentarene på hotellet at folk er fornøyde men at hotellet ikke slår ned på dette med at folk legger håndklær på solseng og ikke benytter de før 11-12. det står på hotellets nettside at dette ikke er lov ved hotellet. Så til poenget mitt, er det innafor å fjerne håndklær selv, hvis solsengene ikke er i bruk når man selv kommer til bassenget? Jeg kjenner at slikt irriterer meg veldig 🤪 Anonymkode: 656ff...449 Altså om du vet de bare har reservert å ikke er der så ser jeg på det som innafor. samtidig så vet du ikke om de akkurat da er ute å bader akkurat da, en en liten tur på toalettet eller å kjøper seg is for da er det ikke innafor. Du må også vite at du kan risikere å bli konfrontert. Anonymkode: a53c2...135 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli #52 Del Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (18 timer siden): Hvor i Hellas er du? Drar selv om noen uker. Ditt sted hørtes perfekt ut. Anonymkode: 089f2...0f1 Vi er på sørøstsiden av Kreta, i Makrigialos. Ligger ikke på "bystranden", men på en strand rett ved siden av utenfor "mylderet" (i den grad det er mylder her, vi er utenfor turistkaoset uansett). Anonymkode: e5c3d...296 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå