AnonymBruker Skrevet 27. juni #1 Del Skrevet 27. juni Noen som har tips til hvordan tapen skal sitte FAST under trening? Jeg må tape kneet pga kneskade, men tapen vil @&!?€$%#** ikke sitte! Jeg spriter kneet og lar det tørke først, og venter en god stund før jeg løper.. Anonymkode: e0cf1...e97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni #2 Del Skrevet 27. juni min erfaring er at om man "ovelapper" på sidene så sitter den bra. Kan det være teknikken med å strekke og sånn du ikkehelt har på plass? Anonymkode: b1873...9ec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni #3 Del Skrevet 27. juni Tipper du ikke setter den på riktig. Anonymkode: f582c...830 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni #4 Del Skrevet 27. juni Overlappe og strekke/legge tape riktig. Min sitter i et par dager om nødvendig Anonymkode: 565aa...2f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå