Yesgirl Skrevet 8. juli #21 Del Skrevet 8. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Syns å det e ein dum regel. Anonymkode: 7352a...62f for dæ, ikke mæ! æ lever ikke med alle de der reglan. dem kan andre ta sæ av. og her ser man da nok av dem 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli #22 Del Skrevet 8. juli Haha, ja! Etter at jeg meldte meg på Tinder, har jeg skjønt at jeg er mye styggere enn hva jeg faktisk trodde. Har ingen tips å gi det ts, men det å finne mann i dagens samfunn er ikke enkelt. Anonymkode: 0a3ca...57d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli #23 Del Skrevet 8. juli AnonymBruker skrev (På 27.6.2024 den 12.12): Prøv å bli penere? Skaff deg fin kropp, fin klesstil og fint hår. Kle deg sexy, men ikke "slutty", for da fremstår du mer feminin. Smink deg på en måte som skjuler stygge trekk og fremhever pene trekk. Jeg drar forresten mange menn på humoren min. Jeg har god humor og ler mye. Slik skiller jeg meg ut i mengden. Ikke at utseende er alt, men det er mulig å forbedre det noe. Anonymkode: 986b0...bb9 Lol, fortell meg gjerne hvordan man gjør det. Anonymkode: 07063...a3f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli #24 Del Skrevet 8. juli AnonymBruker skrev (På 27.6.2024 den 4.50): Hva skal til for å finne en skikkelig mann, som vet å være romantisk, som er glad i sex og som forstår at du må faktisk prioritere dama om du vil ha ho Anonymkode: 88089...ce8 Hvorfor skal han prioritere deg? Hva får han tilbake for det? Anonymkode: 74ea5...90a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli #25 Del Skrevet 8. juli AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvorfor skal han prioritere deg? Hva får han tilbake for det? Anonymkode: 74ea5...90a Tydeligvis romantikk og sex. Anonymkode: 8ea02...d77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli #26 Del Skrevet 8. juli AnonymBruker skrev (På 27.6.2024 den 12.12): Ikke skrive dialekt, hva slags ord er «ho»? Anonymkode: 37c34...fe2 I norge er det faktisk mer distrikter med dialekter enn kjedelige Oslo med snerpete fisefin bokmål språk og kebab norsk. Makan…… Anonymkode: c433a...8bf 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli #27 Del Skrevet 10. juli AnonymBruker skrev (På 27.6.2024 den 4.50): Hva skal til for å finne en skikkelig mann, som vet å være romantisk, som er glad i sex og som forstår at du må faktisk prioritere dama om du vil ha ho Anonymkode: 88089...ce8 Det er fullt mulig. Hvis mannen er oppegående i hodet (sånn som meg) så vil han være mest opptatt av at dere har bra kjemi og trives sammen i hverdagen om 10 år også. Da holder det ikke med bra utseende. Positive egenskaper i mine øyne: - Snill og varm. Er der for mannen når det gjelder. - Litt følelsene utenpå. Si hva du tenker uten å tenke. Det gjør det enklere for mannen. - Kle deg pent/presentabelt. Jo mindre klassisk pen du er, desto viktigere er det. Anonymkode: 00866...e24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli #28 Del Skrevet 10. juli AnonymBruker skrev (På 27.6.2024 den 12.17): Henne. Anonymkode: 7352a...62f Egentlig hun. Ho/hun eller hinne/ne/henne. Anonymkode: daeb9...333 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli #29 Del Skrevet 10. juli On 7/8/2024 at 8:43 PM, AnonymBruker said: I norge er det faktisk mer distrikter med dialekter enn kjedelige Oslo med snerpete fisefin bokmål språk og kebab norsk. Makan…… Anonymkode: c433a...8bf Dialekter er et talemål og ikke et skriftspråk. Skal du skrive så skriver du på bokmål eller nynorsk. Anonymkode: 7c662...eb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli #30 Del Skrevet 10. juli On 6/27/2024 at 12:12 PM, AnonymBruker said: Ikke skrive dialekt, hva slags ord er «ho»? Anonymkode: 37c34...fe2 På nynorsk så brukes ho eller henne, mens på bokmål brukes henne. Anonymkode: 7c662...eb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli #31 Del Skrevet 10. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): mens på bokmål brukes henne. Eller hun (hu på dialekt) Anonymkode: 805ae...fbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli #32 Del Skrevet 10. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Egentlig hun. Ho/hun eller hinne/ne/henne. Anonymkode: daeb9...333 Oversatte utifra måten det ble brukt. AnonymBruker skrev (På 27.6.2024 den 4.50): må faktisk prioritere dama om du vil ha ho Anonymkode: 88089...ce8 Om du vil ha henne. Noen skriver kanskje om du vil ha hun? Syns det høres feil ut. Anonymkode: 7352a...62f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå