Gå til innhold

Noen som er på Kreta nå? For varmt eller?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Reiser på lørdag, men tåler varmen dårlig, og kjenner jeg angrer litt på at vi bestilte denne turen, noen som er der nå og kan fortelle om varmen er til å holde ut?

Anonymkode: e07ca...7db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så lenge du ligger ved bassenget og kan avkjøle deg når det blir for varmt er det null stress

Anonymkode: b23b0...430

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var nylig i Georgioupolis (mellom Khania og Rethymno). Mesteparten av tiden var temperaturen absolutt til å leve med (drøyt 30 grader), og til og med da vi hadde 38 en dag, var det overkommelig fordi det ikke var så høy luftfuktighet. Men mot slutten fikk vi et par dager med over 40 grader, og det ble i meste laget. Da er det viktig å holde seg i skyggen eller vannet og få i seg nok væske og salt, eventuelt være innendørs med AC.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tåler varme dårlig, men bestiller ferie til varmere strøk? Ja vel, ja...

Anonymkode: 40e6c...7ab

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Så lenge du ligger ved bassenget og kan avkjøle deg når det blir for varmt er det null stress

Anonymkode: b23b0...430

Så lenge du ligger ved sjøen og kan avkjøle deg, er det null stress. 

Anonymkode: 9cc93...9ff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Du tåler varme dårlig, men bestiller ferie til varmere strøk? Ja vel, ja...

Anonymkode: 40e6c...7ab

Ikke noe jeg i utgangspunktet ønsker, men gjør det for ungene sin del, de er 11 og 18 år og har aldri vært i syden før. Det hender man må gjøre ting for å glede andre. Typisk at de må komme spydige kommentarer. 

Anonymkode: e07ca...7db

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 26.6.2024 den 23.43):

Reiser på lørdag, men tåler varmen dårlig, og kjenner jeg angrer litt på at vi bestilte denne turen, noen som er der nå og kan fortelle om varmen er til å holde ut?

Anonymkode: e07ca...7db

Reiser selv til Kreta senere på lørdag. Jeg har kontakt med fler som bor der nede store deler av året, noen som har flytta permanent, lokale og et par faste TUi guider, det er ikke så varmt der nede som media hauser det opp til. Akkurat nå er temperaturen slik den pleier være på denne tiden, hvertfall i Chania regionen på nord siden av øya. Pakk kofferten, sett dere på flyet og nyt.
I know I will. 🇬🇷 

God tur. 🤗

Anonymkode: 4e645...999

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...