Gå til innhold

Hvorfor leier du?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Funksjonshemmet som har gått veien om aap, og er nå ufør. Betaler under 6000kr inkludert alt, hos utrolig fine folk. Slipper da blant annet å måke, eller tenke på ekstrautgifter til strømmen (sparer på strømmen uansett, men har fast sum ut). 
Det går flere tusen hver måned til medisiner på hvit resept, og jeg har litt annet også som koster. Det er rett og slett litt godt å bare leie, og slippe både ansvaret og ha lavere utgifter. Jeg slipper å snu på krona, og kan une meg det jeg ønsker (innen rimelighetens grenser) av ulike tilbud, og frukt og grønt i sesong. Det betyr mye for meg å kunne spise bra, uten at det må kreve for mye av meg. 

Jeg er på ung ufør-sats, og sparer nå 6000kr i måneden, og kan nok etterhvert kanskje kjøpe, men ikke i dagens marked. Jeg må ha tilrettelagt leilighet også. Jeg vil være avhengig av omfattende helsehjelp resten av livet, og aldri kunne kjøre bil, så jeg kan ikke bo «hvor som helst». Jeg bor landlig, litt utenfor en større by nå, og det fungerer veldig fint. 

Anonymkode: ec77c...93c

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...