AnonymBruker Skrevet 30. juni #21 Del Skrevet 30. juni Jeg unngår dem, blir distansert, fordi jeg er sikker på at de må være opptatt. Anonymkode: 44ccb...f47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli #22 Del Skrevet 1. juli AnonymBruker skrev (12 timer siden): Skjuler det som best jeg kan. Kvinner liker ikke interesserte menn er min erfaring, men de blir nysgjerrige om du ikke bryr deg. Anonymkode: 21cbf...fe4 Jeg mister lett interessen om han ikke bryr seg, det betyr for meg at han ikke er interessert. Anonymkode: 30a5d...a96 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli #23 Del Skrevet 1. juli AnonymBruker skrev (12 timer siden): Skjuler det som best jeg kan. Kvinner liker ikke interesserte menn er min erfaring, men de blir nysgjerrige om du ikke bryr deg. Anonymkode: 21cbf...fe4 Da er det muligens ikke genuin tiltrekkning. Da jeg var yngre syns jeg mystisk var bra, men så var jeg ei som likte jakten bedre enn å ende opp sammen også. Så har jeg lært med tiden at menn som ikke viser interesse vil forbli uinteriserte i samlivet også og det er et ensomt liv. Anonymkode: 026c7...cf3 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli #24 Del Skrevet 1. juli AnonymBruker skrev (12 timer siden): Det er jo flott at du viser oppmerksomhet og interesse på den måten iallfall. Men, du er mann? Og sjekker ikke aktivt? Noen ganger finner man jo bare frem til hverandre gjennom samvær og aktivitet, men forstår ikke hvordan du kunne endt opp i forhold uten noe som helst initiativ? Anonymkode: f94c3...bd9 Jeg brukte å gå etter menn før, så de jeg har vært med trengte jo ikke å gjøre så alvorlig mye. Anonymkode: 026c7...cf3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli #25 Del Skrevet 1. juli AnonymBruker skrev (12 timer siden): Oppfører meg ikke annerledes på noen måte, bortsett fra at jeg gjør det klart at jeg er interessert. Er vel mitt dagligdagse jeg hun eventuelt skal forelske seg i, ikke en persona jeg bytter til i datingfasen. Anonymkode: 2468c...85d Ditt daglidagse med henne er jo anderledes enn ditt daglidagse med andre, da vi har en viss nærhet, flørt og lignende med våre partnere? Anonymkode: 026c7...cf3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli #26 Del Skrevet 1. juli dame her. Har forstått at menn er skikkelig dårlig på dette, så forteller hva jeg ønsker å hvordan jeg ønsker det, så når mannen har surket seg ferdig for jeg er misfornøyd, så gjør han det jeg ønsker å vi har det bra Anonymkode: 9cab6...d0a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli #27 Del Skrevet 1. juli AnonymBruker skrev (12 timer siden): Skjuler det som best jeg kan. Kvinner liker ikke interesserte menn er min erfaring, men de blir nysgjerrige om du ikke bryr deg. Anonymkode: 21cbf...fe4 Jeg er kvinne, og jeg vil ha en mann som viser interesse. Jeg blir ikke nysgjerrig om jeg tror at han er helt uinteressert, da går jeg videre. Dette tror jeg gjelder for de fleste kvinner. Hvem vil vel ha en kjæreste som ikke bryr seg? Anonymkode: 22774...fe3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli #28 Del Skrevet 1. juli Jeg traff henne i køen på et utested da jeg var 18. Hun kom inn før meg, men ventet. I løpet av en halvtime danset vi. Vi tungekysset på dansegulvet og hun lot meg ta på puppene hennes under blusen mens vi sto der. Mandagen etter var vi på kino og vi var pr. definisjon sammen. Vi tenkte ikke så mye, bare lot det skje. Hvor vanskelig kan det være å finne en partner? Anonymkode: 334ff...2a2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Okapi Skrevet 1. juli #29 Del Skrevet 1. juli Prøver å late som ingenting til det kommer et signal på at det er gjensidig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 1. juli #30 Del Skrevet 1. juli Ideelt sett så prøver jeg å først å gi et anerkjennende vink om at hun har min oppmerksomhet, for så å leke litt kjølig og uinteressert.. Men vanligvis så ter jeg meg som en forbannet fjomp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet 1. juli #31 Del Skrevet 1. juli Initierer en eller annen form for samtale. Hvis jeg er interessert, er det fordi du er interessant nok til at jeg føler jeg kan prate med deg uten å ty til standard pickup lines eller traust smalltalk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli #32 Del Skrevet 1. juli 21 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er kvinne, og jeg vil ha en mann som viser interesse. Jeg blir ikke nysgjerrig om jeg tror at han er helt uinteressert, da går jeg videre. Dette tror jeg gjelder for de fleste kvinner. Hvem vil vel ha en kjæreste som ikke bryr seg? Anonymkode: 22774...fe3 Ja, jeg har dealet litt med en nå som virker interessert, men det er nesten alltid jeg som tar første kontakt. Dette har plaget meg og jeg blir veldig usikker siden han sier ja til å treffes og alt, men kommer med så lite eget initiativ. Nå har jeg innsett at et sånt forhold vil jeg uansett ikke ha, og om han ikke kommer på banen med eget initiativ er han uansett ikke noe for meg i lengden. Det er surt for jeg er litt forelska, men jeg trenger en mann som tør å vise interesse, særlig når vi allerede har kysset og hatt mye bra kontakt. Om han later som om han er uinteressert fordi han er interessert, er det jo også bare en helt fjern ting å gjøre. Anonymkode: 13de4...b9e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli #33 Del Skrevet 2. juli knooters skrev (1 time siden): Initierer en eller annen form for samtale. Hvis jeg er interessert, er det fordi du er interessant nok til at jeg føler jeg kan prate med deg uten å ty til standard pickup lines eller traust smalltalk. Er det et stikk mot de som liker small talk og bruker pick up lines? (Hvorfor? Hva er problemet men at noen liker noe du ikke liker?) Bruker du å involvere deg med kvinner du finner så uinteressante at du later som om det ikke går an å prate med dem? (Hvorfor la dem gå gjennom den opplevelsen?) Anonymkode: 026c7...cf3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet 2. juli #34 Del Skrevet 2. juli 30 minutter siden, AnonymBruker said: Er det et stikk mot de som liker small talk og bruker pick up lines? (Hvorfor? Hva er problemet men at noen liker noe du ikke liker?) Bruker du å involvere deg med kvinner du finner så uinteressante at du later som om det ikke går an å prate med dem? (Hvorfor la dem gå gjennom den opplevelsen?) Anonymkode: 026c7...cf3 Bla bla. I denne tråden er det bare beskrivende - hvis jeg er interessert i noen, klarer jeg å finne noe unikt å snakke om så jeg fremstår som mer interessant enn andre. Det går også motsatt vei: finner jeg ikke en slik icebreaker, er jeg neppe interessert, heller. Da er hun bare en i mengden, og jeg gidder ikke bruke tid eller social stamina på det. Hvordan du klarer "resonnere" deg frem til at jeg i det hele tatt initierer kontakt, vet jeg ikke. Hele poenget er jo at jeg da IKKE gjør det, med mindre det er i en setting hvor det åpenbart ikke ligger sjekking i luften. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli #35 Del Skrevet 2. juli knooters skrev (5 timer siden): Bla bla. I denne tråden er det bare beskrivende - hvis jeg er interessert i noen, klarer jeg å finne noe unikt å snakke om så jeg fremstår som mer interessant enn andre. Det går også motsatt vei: finner jeg ikke en slik icebreaker, er jeg neppe interessert, heller. Da er hun bare en i mengden, og jeg gidder ikke bruke tid eller social stamina på det. Hvordan du klarer "resonnere" deg frem til at jeg i det hele tatt initierer kontakt, vet jeg ikke. Hele poenget er jo at jeg da IKKE gjør det, med mindre det er i en setting hvor det åpenbart ikke ligger sjekking i luften. Jeg spurte fordi du fremstiller deg som en pompøs og edgy mannlig pick me. Å jeg var genuint bekymret du lå med kvinner du anser under deg også, for du har et alvorlig tilfelle av nesevis jeg sjelden har sett maken til. Anonymkode: 026c7...cf3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli #36 Del Skrevet 2. juli Kjæresten min var på. Svarte på meldinger, ringte meg om han merket jeg var usikker, viste med ord og handling at han ville satse på oss. Veldig flink å lytte, støtte og oppmuntre meg når han visste jeg gikk igjennom utfordringer. Var veldig kjærlig og fortalte meg ofte hvor flott jeg var, hvor lykkelig jeg gjorde han og hvor heldig han var som hadde fanget meg. Han er fremdeles slik. Han sto med hjertet i hånden fra dag én og nå er jeg latterlig forelsket i han og vi planlegger fremtiden sammen. Anonymkode: 71162...8f6 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet 2. juli #37 Del Skrevet 2. juli 4 hours ago, AnonymBruker said: Jeg spurte fordi du fremstiller deg som en pompøs og edgy mannlig pick me. Å jeg var genuint bekymret du lå med kvinner du anser under deg også, for du har et alvorlig tilfelle av nesevis jeg sjelden har sett maken til. Anonymkode: 026c7...cf3 Haha. Jeg vil helst velge selv, så jeg slipper avvise noen. Men jeg syns ikke det er turn-off om kvinnen er den som jakter, liker bare ikke skuffe folk som virker ålreite. Aner ikke hva du fantaserer om ellers her. Spørsmålet i tråden er hva den enkelte gjør for å vise interesse, og for min del er det altså at jeg faktisk gidder initiere en samtale i utgangspunktet. Hva er så "nesevist" med det? Vet du i det hele tatt hva ordet betyr? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli #38 Del Skrevet 2. juli AnonymBruker skrev (På 26.6.2024 den 22.33): Driter meg ut og hun forsvinner. Anonymkode: 8067c...a4d Hehe, denne ga meg en god latter🤣 Anonymkode: 1dffd...33f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobTheNoob Skrevet 2. juli #39 Del Skrevet 2. juli On 6/26/2024 at 10:19 PM, AnonymBruker said: Hvordan oppfører du deg anneledes? Sender du meldinger? Sånn at vi kvinner som er dårlig på og tolke kan prøve å tolke litt signaler😊 Anonymkode: 7b9e3...8c3 Hva mener du? Interessert men uten at det er noe dating eller interessert i en man dater? Før dating : Jeg gjør minst mulig bevisst. Men ubevisst ser jeg mye i hennes retning, vier henne mer oppmerksomhet. Er selvtilliten ok så småflørter jeg nok noe, men bare subtilt. Er selvtilliten lav unngår jeg henne så mye jeg kan og blir så klein at det nesten er creepy. Under dating : Jeg viser hvem jeg er så godt jeg kan, men selvfølgelig det beste versjonen. Jeg tekster og tar initiativ til å møtes, men unngår å mase. Jeg sender tekst. Svarer hun ikke, så sender jeg ikke fler. Jeg inviterer ut. Hvis hun ikke kan og lar det være med det, så lar jeg også det ligge. Jeg prioriterer min tid på henne, men ikke for enhver pris. Jeg er tydelig på hva jeg vil og forsøker å gjøre det enkelt å forstå meg. Spiller ikke spill. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 3. juli #40 Del Skrevet 3. juli (endret) AnonymBruker skrev (På 26.6.2024 den 22.19): Hvordan oppfører du deg anneledes? Sender du meldinger? Sånn at vi kvinner som er dårlig på og tolke kan prøve å tolke litt signaler😊 Anonymkode: 7b9e3...8c3 Gidder ikke prøve engang. Blir mindre kjipt på den måten. Endret 3. juli av DelvisPresley Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå