Gå til innhold

Kulturministeren viste puppene på pridefest

NordicViking

Anbefalte innlegg

Gjest Luksusbia
Somarfugelen skrev (På 27.6.2024 den 12.09):

Det er ydmykende å bo i dette landet. Hver dag er et nederlag.

Enig! Som da sophie Elise flasha brystene på vixen mot kroppspress og Shabana gjorde det samme med rumpa. Dette er jo ikke noe som fører til mindre kroppspress blant jenter eller gutter for den saks skyld. Men hun ville vel takke for prisen og samtidig bevise at hun ikke er en muslim eller noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det ingen andre som tenker at her har vi en skikkelig tøff, kul kulturminister som ikke tar seg selv uhøytidelig? Synes dette var frigjørende! Heier på Lubna!

• Liker 6
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madame Butterfly skrev (På 27.6.2024 den 18.37):

Blant andre ting, og erogen sone, og visuell stimulans…

Bryr meg katten i puppe flashingen hennes. 

Øreflipper og munn er også erogene soner, men folk flest klarer helt fint å se på det uten å tenke sex. På tide å kunne gjøre det samme med bryster også, som hovedsaklig er der for å kunne mate babyer.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kinder skrev (38 minutter siden):

Øreflipper og munn er også erogene soner, men folk flest klarer helt fint å se på det uten å tenke sex. På tide å kunne gjøre det samme med bryster også, som hovedsaklig er der for å kunne mate babyer.

Du vet, det er med pupper som med modelltog. Laget for barn, men det er stort sett fedrene som leker med de.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/27/2024 at 6:31 PM, Brunhilde said:

Naturen sier vel at pupp er mat? 

Jeg har forøvrig ingen problemer med "puppeflashingen", jeg liker at hun tør gjøre det. 😁

Jeg har ingen problem med puppeflashingen heller men pupp (kvinne pupp) er ikke (bare) mat. Se på alle pattedyr.. besøk din nærmeste dyreparken og se på gorilla eller chimp.. Kan du se forskjell mellom hannchimp og hunnchimp ved å se på puppene de si ? nei. Ingen trenger pupp for å amne. Du kan også se på katten eller hunden din hvis du har en. Det er en teori som går slik : når mennesker starta å gå på 2 ben, kvinner utviklet pupp for å ha noe som tiltrekker menn (før det, var det rumpa) Det virker legit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippijei skrev (15 timer siden):

Er det ingen andre som tenker at her har vi en skikkelig tøff, kul kulturminister som ikke tar seg selv uhøytidelig? Synes dette var frigjørende! Heier på Lubna!

Nei, setter ikke pris på at hverken hun eller "vanlige folk" driver på så vulgært som det her offentlig. Komme seg til en luguber klubb,eller hjem på soverommet med denslags.

• Liker 4
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg først leste så trodde jeg hun bare hadde de helt ut udekket, men hun har jo dekket over brystvortene. Virker for å være en kul dame.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske jeg aldri så videoen. Can't be unseen 

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjedde egentlig med den andre tråden om temaet? Trodde et øyeblikk at dette var den, men ser nå at de har slettet den uten noen form for tilbakemelding til oss som postet i den. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

herzeleid skrev (11 timer siden):

Hva skjedde egentlig med den andre tråden om temaet? Trodde et øyeblikk at dette var den, men ser nå at de har slettet den uten noen form for tilbakemelding til oss som postet i den. 

Kan to tråder ha blitt slått sammen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke politikere bør holde på sånn. 

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NordicViking skrev (23 minutter siden):

Kan to tråder ha blitt slått sammen?

Virker ikke sånn da jeg ikke finner igjen eget innlegg. Virker mest som uryddig moderering, der en tråd slettes av uklar grunn. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

herzeleid skrev (22 timer siden):

Virker ikke sånn da jeg ikke finner igjen eget innlegg. Virker mest som uryddig moderering, der en tråd slettes av uklar grunn. 

Sjokk og vantro. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jippijei skrev (På 28.6.2024 den 22.05):

Nei. En minister skal ha integretet.  Hvilken respekt får norske politikere med slik oppførsel når de skal møte ministre fra andre land.  Dette er rett og slett pinlig. Hva med kultur rettet mot barn som hun skal vøre sjefen for når denne videoen går overalt. 

Hadde ikke mye respekt for politikere fra før, nå er det definnitivt enda mindre. 

• Liker 7
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hensatt skrev (På 27.6.2024 den 0.46):

Det er vel nettopp denne seksualiseringa som har vært oppe til debatt flere ganger i det siste, så her mener jeg hun gjør hele pride en bjørnetjeneste som fører til at folk tar enda mer avstand.

Kan ikke fatte og begripe hva det skal være godt for å seksualisere det enda mer...

Flashing av puppene som her er ikke seksualiserende men motsatt. Hvis det var vanlig at damer var toppløse også i situasjoner som ikke var seksuelle så ville det medføre nedseksualisering av toppløshet.

Det er det samme med mye annet som håndhilsing, øyekontakt, stramme tights, utrigninger og også full nakenhet. Hvis kvinner bare håndhilse på menn de ville ha sex med så hadde det vært erotisk, hvis kvinner håndhilse på alle over en lav sko så blir det avseksualisert.

Det er mer erotisk på en swingersklubb enn på en nakenstrand selv om man faktisk har på seg mer klær der fordi forventningen om seksuell tilfredstillelse er vesentlig høyere der.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det passer seg at en kultutminister flasher puppene. Handlingen i seg selv er forsåvidt ok, men som minister har du påtatt seg en rolle som etter mitt syn ikke er forenlig med å være så lettkledd i en slik setting.

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

NatNat skrev (På 29.6.2024 den 1.05):

Jeg har ingen problem med puppeflashingen heller men pupp (kvinne pupp) er ikke (bare) mat. Se på alle pattedyr.. besøk din nærmeste dyreparken og se på gorilla eller chimp.. Kan du se forskjell mellom hannchimp og hunnchimp ved å se på puppene de si ? nei. Ingen trenger pupp for å amne. Du kan også se på katten eller hunden din hvis du har en. Det er en teori som går slik : når mennesker starta å gå på 2 ben, kvinner utviklet pupp for å ha noe som tiltrekker menn (før det, var det rumpa) Det virker legit...

Med den logikken burde vel menn dekke til skjegget

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til Lubna Jaffery som gjør dette og setter kvinner og kvinnekroppen fri. Selvfølglelig til stor irritasjon for konservative og høyreorienterte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er to momenter her;

Er dette oppførsel vi ønsker fra noen på ministernivå? For mange er nok ministerposten en posisjon som fordrer at en opptrer med en viss ‘verdighet’ i mangel av et bedre ord. Å blotte seg eller på andre måter opptre på en måte som ville ført til en streng samtale med sjefen i nesten alle andre jobber vil for mange ikke være forenlig med slik opptreden. 

Det andre er hva en kommuniserer om og til de en gjør dette for. Pride kritiseres allerede for å seksualiseres for mye og når en minister, som tross alt kunne satt et mer seriøst preg på det hele, bidrar med å blotte seg tror jeg det trekker i mer seksualiserende retning. Jeg tenker også det sier noe om hva en tenker om noen, hvis måten en støtter dem på er gjennom å blotte seg.

Alt i alt selvfølgelig ingen krise, og etterhvert innenfor det vi forventer av våre øverste politiske ledere. 

• Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...