Gå til innhold

Flere menn som tar kontakt igjen etter en tidligere datingperiode/


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Enda han syntes jeg er deilig og den beste han har hatt sex med? Han virker nesten helt vill etter meg. Hvorfor da bli værende hos dama si? 

Anonymkode: caaa0...3c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 hour ago, AnonymBruker said:

Enda han syntes jeg er deilig og den beste han har hatt sex med? Han virker nesten helt vill etter meg. Hvorfor da bli værende hos dama si? 

Anonymkode: caaa0...3c1

Han er ute etter lite på siden fordi han liker spenningen og han syns ikke du er verdt å inngå et forhold med. 

Anonymkode: 5c94a...d5f

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er så uvanlig. Det er desperasjonen som gjør det når man plutselig oppdager at man er alene. Det funker dessverre ofte ikke. Jeg har selv gjort det, jeg har vært den som har blitt kontaktet, og jeg vet om mange andre som både har tatt kontakt og blitt den som har blitt kontaktet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir litt oppgitt over hvor lett enkelte damer lar seg forføre av menn med helt tydelige hensikter om sex.

Menn er ikke som kvinner. Det er stort sett sex de ønsker og intet mer.

Hvis de vil bli sammen med deg så dumper de deg ikke, finner en ny dame og kommer tilbake med en gang det er slutt med henne. Dette gjør de fordi de husker at du var keen og de fikk sex av deg. Ergo, du er et lett ligg mens de leter etter noe bedre. De fleste menn kan si det mest utrolige bare for å få seg noe.

Det du må se på er handlinger over tid. Hold igjen på sexen en stund for å se om han fortsatt er interessert i å date og tilbringe tid med deg. 

Anonymkode: 9999c...b3d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Som du nå har fått fortalt flere ganger, det er forskjell på å være kåt, og å være interessert i noe mer enn kjønnsorganet. Jeg skjønner ikke at det er så vanskelig for deg å forstå.

Kåt betyr ikke at de er interessert i deg som person.

Anonymkode: d406c...584

For noen av oss betyr det det. Jeg klarer ikke være kåt på andre enn han jeg syns er mest kjekk og sexy og smart. Ikke ett kjønnsorgan kunne jeg aldri ha blitt kåt på av en random fyr. 

Anonymkode: 45418...c4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Enda han syntes jeg er deilig og den beste han har hatt sex med? Han virker nesten helt vill etter meg. Hvorfor da bli værende hos dama si? 

Anonymkode: caaa0...3c1

det er sånn desverre mannfolk holder på. Jeg snakket med en fyr på ett chatterom som jeg egentlig ble ganske betatt av han hadde en selvtillit fra en annen verden. Men så ble ha i 3 uker. Og så kom han tilbake og sa at han hadde fått dårlig samvittighet for å ikke si fra til meg at han holdt på med en dame og kunne ikke snakke med meg da. Han ville aldri ha gjort noe feil i forhold til henne nå da. Han mente han var en ryddig person. Joda .. han virka jo forsåvidt det da som tok seg bryet med og fortelle meg det. 

I går kveld skrev han igjen. Men jeg blir jo forundret over menn da.. vi har aldri møttes og kommer aldri til å møtes. Da skrev han at dama var å langhelgtur med venninner. Så da var en plutselig bra nok å skrive med. Ikke nok med det han sendte meg baris bildet av han i senga med halve ansiktet. 

Det har jo fått meg til å tro at alt det der med at han aldri er utro er bare bullshit, han var på chattesiden i går der jeg begynte å prate med han og ser han ikke der ellers. Han liker forholdet fordi det gir han regelmessig sex. Det var visst poenget med å bli sammen med ho. Så ja nei. Ja ja gudd løkk til ho som skal forholde seg til han der. 

Så ts det betyr ingenting at de tar kontakt.. om de så gjør det så må du spørre ja hvis du savner meg så mye, så kan du slå opp med dama di så kan vi bli sammen? Så får du se hva han sier. Det skulle vel gi deg svar nok tenker jeg. 

Stoler ikke på en mann i dagens dating verden ass. 

Anonymkode: 45418...c4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

For noen av oss betyr det det. Jeg klarer ikke være kåt på andre enn han jeg syns er mest kjekk og sexy og smart. Ikke ett kjønnsorgan kunne jeg aldri ha blitt kåt på av en random fyr. 

Anonymkode: 45418...c4b

Ts har en lang historie med å la menn bruke henne for sex, det er ikke som om at disse mennene plutselig endrer seg og vil noe mer når de tidligere kun har brukt henne til det.

Anonymkode: d406c...584

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.6.2024 den 9.33):

det er sånn desverre mannfolk holder på. Jeg snakket med en fyr på ett chatterom som jeg egentlig ble ganske betatt av han hadde en selvtillit fra en annen verden. Men så ble ha i 3 uker. Og så kom han tilbake og sa at han hadde fått dårlig samvittighet for å ikke si fra til meg at han holdt på med en dame og kunne ikke snakke med meg da. Han ville aldri ha gjort noe feil i forhold til henne nå da. Han mente han var en ryddig person. Joda .. han virka jo forsåvidt det da som tok seg bryet med og fortelle meg det. 

I går kveld skrev han igjen. Men jeg blir jo forundret over menn da.. vi har aldri møttes og kommer aldri til å møtes. Da skrev han at dama var å langhelgtur med venninner. Så da var en plutselig bra nok å skrive med. Ikke nok med det han sendte meg baris bildet av han i senga med halve ansiktet. 

Det har jo fått meg til å tro at alt det der med at han aldri er utro er bare bullshit, han var på chattesiden i går der jeg begynte å prate med han og ser han ikke der ellers. Han liker forholdet fordi det gir han regelmessig sex. Det var visst poenget med å bli sammen med ho. Så ja nei. Ja ja gudd løkk til ho som skal forholde seg til han der. 

Så ts det betyr ingenting at de tar kontakt.. om de så gjør det så må du spørre ja hvis du savner meg så mye, så kan du slå opp med dama di så kan vi bli sammen? Så får du se hva han sier. Det skulle vel gi deg svar nok tenker jeg. 

Stoler ikke på en mann i dagens dating verden ass. 

Anonymkode: 45418...c4b

Huff han vil tydelig bare ha oppmerksomhet dessverre. Synd menn skal være sånn. Jeg stoler heller ikke fullt og helt på menn, om de ønsker sex eller om de begynner å bli betatt eller bry seg. Jeg kan jo falle pladask omtrent for en fyr om det er fordi han er forelsket, å ikke en som liker meg og mitt underliv. 

Anonymkode: caaa0...3c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...