Gå til innhold

Se på noe, men egentlig ikke få med seg omgivelsene


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Får tidvis kjeft for at jeg står å stirrer , eller har blitt sagt jeg står å ser rett på.noe, men jeg husker ikke å ha sett det. Er dette normalt?

Anonymkode: 7452c...ac5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Får tidvis kjeft for at jeg står å stirrer , eller har blitt sagt jeg står å ser rett på.noe, men jeg husker ikke å ha sett det. Er dette normalt?

Anonymkode: 7452c...ac5

Google disassosiajon! Jeg gjør det hele tida 😅

Anonymkode: cd17e...747

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men har hørt at det ikke er normalt. Er liksom at jeg nettopp skal ha stått å sett på det, men har glemt det helt ut

Anonymkode: 7452c...ac5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Men har hørt at det ikke er normalt. Er liksom at jeg nettopp skal ha stått å sett på det, men har glemt det helt ut

Anonymkode: 7452c...ac5

Vil si det er mer unormalt enn normalt. Kan være mye! Disassosiajon pga. adhd, ptsd, traumer, noen former for anfall som epilepsi (det kan komme uten skjelving) eller rett og slett at du er utslitt, utbrent, har dårlig korttidsminne etc. Kanskje lurt å sjekke om det er noe i hjernen som er i ulage? Sykdommer eller annet kan sikkert ha samme symptom? Kobler man ut og ikke er bevisst i lange stunder, korte perioder og jevnlig kan det være mye rart og jeg ville definitivt prøvd å finne ut av det. Psykose er jo også forbundet med ikke å huske 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: cd17e...747

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er liksom klar i ettertid når de snakker med meg. Men er liksom et øyeblikk som er helt borte 

Anonymkode: 7452c...ac5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...