Gå til innhold

Hva gjør en 8-12 år eldre kvinne attraktiv for deg?

Tekopp1

Anbefalte innlegg

Ingenting som helst.

Rart spørsmål, så jeg ble nysgjerrig.

Anonymkode: 7a453...457

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 26.6.2024 den 20.22):

Eh. Det er fysisk umulig. 

Er man 20 er jo da allerede damene blitt i gamleste laget om de er 8-12 år eldre.

Anonymkode: a549d...6be

Kan umulig stemme. Når jeg bikka 40 år ble jeg plutselig voldsomt attraktiv for menn i starten av 20-årene. Og det er ikke uvanlig. 

Anonymkode: 20cc8...c6a

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tekopp1 skrev (På 26.6.2024 den 19.59):

Og hva er alderen din, du mann som valgte å klikke deg inn her?

Humor,varme, kvinnelige former, selvtillit nok til å ta initiativ, normalt pen/frisk og med bena på bakken.

Mann 50 +

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det samme som kvinner som er 8-12 år yngre. Utstråling, sjarm, humor, glimt i øyet, lett å prate med, osv. 

Personlig ønsker jeg meg en kvinne som er omtrent på samme sted som meg i livet.

M43

Anonymkode: a93d6...704

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 28.6.2024 den 17.56):

Kan umulig stemme. Når jeg bikka 40 år ble jeg plutselig voldsomt attraktiv for menn i starten av 20-årene. Og det er ikke uvanlig. 

Anonymkode: 20cc8...c6a

Uerfarne gutter i 20-åra vil gjerne ha milf som vet hva det handler om og ikke har så mye dilldall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør en 8-12 år eldre kvinne attraktiv for deg?

Om hun ser 10-20 år yngre ut enn hun er :sarkasme:

Neida, men for å svare litt mer seriøst måtte det vært at en hadde blitt særskilt kompetent i noe, bygget en viss trygghet,  blitt særskilt reflektert osv. Typiske egenskaper en kan få med alderen, men som mange tross alt besitter i ung alder og andre aldri oppnår tross høy alder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt flere eldre elskerinner, mye god sex. Vært lite drama med de, vi har hatt det veldig bra. Gjort mye gøy. Trygge på seg selv. Avslappet. 

Men noe fast forhold har ikke vært aktuelt. De har syntes aldersforskjellen er litt drøy, samtidig som de liker det unge. 

Men beste er å ha noen som er på samme sted i livet. 

Anonymkode: 70bed...55d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M34, har ikke selv vært tiltrukket av noen som er 8-12+ år eldre. Men har en kompis som er slik. Tror han sa noe om at han likte at de hadde en del erfaring, var mer moden og ikke var interesert i å få barn/ flere. Men var større aldersforkjell enn 8-12 år han gikk for. Men når det er sakt så er alle andre jeg kjenner ikke sånn som han, de går etter gjevngamle og yngre enn dem selv, så :klo:. Trykte egentlig bare inn her for at jeg lurte litt på det selv ^^ .

Anonymkode: cd2b4...18c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...