AnonymBruker Skrevet 26. juni #21 Del Skrevet 26. juni Byttet jobb og gikk opp 100 000. Måtte stå over årets lønnsforhandlinger da, men det får være greit 😁 Anonymkode: 201f9...0ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBrukerNeida Skrevet 26. juni #22 Del Skrevet 26. juni 1.7% i butikk. Det utgir hele tre kroner og nå tjener jeg 175 kr per time. Ganske dårlig når dette skal være lønnsøkningen min pga. ansinitet etter å ha jobbet flere år i butikk. Prisveksten dette året er på ca. 5,2% så reallønna har gått ned. Veldig synd at jeg får mindre kjøpekraft hvert år når jeg stiller opp og gjør det jeg kan for den griske bedriften jeg jobber for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni #23 Del Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): 3,2% også skal resten av potten gå til lokale forhandlinger «takk» for det samfunnsviterne som truet med streik for å få det sånn i Oslo kommune istedetfor flatt tillegg for alle. Det fører sannsynligvis til at det i praksis blir reallønnsnedgang på de aller fleste og vanskeligere å beholde kompetanse over tid…. Anonymkode: 15006...08b Nei, det vil nok bli omvendt. Vi har fordelt 100% av potten lokalt i flere år, det fungerer veldig fint. Ikke hør på LOs propaganda om trynetillegg. Anonymkode: 7d107...bb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni #24 Del Skrevet 26. juni 6%. Jobber som forsker. Anonymkode: 14efc...042 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni #25 Del Skrevet 26. juni 25%. Men byttet jobb, så ikke nødvendigvis representerer. Annet enn å anmode til jobbytte; det er den reelle muligheten til å ta et lønnsjafs ☺️ Anonymkode: 77d53...30b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni #26 Del Skrevet 26. juni Just now, AnonymBruker said: 25%. Men byttet jobb, så ikke nødvendigvis representerer. Annet enn å anmode til jobbytte; det er den reelle muligheten til å ta et lønnsjafs ☺️ Anonymkode: 77d53...30b *representativt… Anonymkode: 77d53...30b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni #27 Del Skrevet 26. juni Jeg gikk opp 18,7 %. Jobber i ledelsen i ett privat selskap. Anonymkode: 0cf34...856 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni #28 Del Skrevet 27. juni Fikk 9.5 % i fjor. Ikke fått justert lønna i år enda. Teknisk konsulent. Anonymkode: 0c3b0...9eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni #29 Del Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg kan ikke regne, men går opp fra 251 til 264.50, så får noen regne ut prosenten for meg 😆 Anonymkode: eb83f...711 5,3 % Ganske ufortjent når du ikke kan ungdomsskole-matte. Anonymkode: b0650...2ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni #30 Del Skrevet 27. juni AnonymBrukerNeida skrev (3 timer siden): 1.7% i butikk. Det utgir hele tre kroner og nå tjener jeg 175 kr per time. Ganske dårlig når dette skal være lønnsøkningen min pga. ansinitet etter å ha jobbet flere år i butikk. Prisveksten dette året er på ca. 5,2% så reallønna har gått ned. Veldig synd at jeg får mindre kjøpekraft hvert år når jeg stiller opp og gjør det jeg kan for den griske bedriften jeg jobber for. Prisveksten er på 3 % siste 12 måneder. Hvor har du ditt tall fra? Anonymkode: b0650...2ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni #31 Del Skrevet 27. juni Fikk først tilbud om 4,8%, men etter å ha kommet med motkrav endte jeg på 8,9%. Anonymkode: 4f31b...259 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni #32 Del Skrevet 27. juni Gikk opp 2,6% på det generelle tillegget, har individuell lønnsforhandling senere i år så får se hvordan det går. Finansrådgiver Anonymkode: aadac...a5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni #33 Del Skrevet 27. juni 6.5% Jobber innen IT Anonymkode: 80de6...2e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni #34 Del Skrevet 27. juni 5.9%, men jeg kommer til å få ekstra pga ak-tillegg. Tipper 6.3% kanskje. Anonymkode: 2517e...b0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anjatapinjata Skrevet 27. juni #35 Del Skrevet 27. juni 5,2% jobber i industrien. Gikk opp 7% i fjor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni #36 Del Skrevet 27. juni 25%. Er selvstendig. Anonymkode: 85d4a...a27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni #37 Del Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (11 timer siden): 5,3 % Ganske ufortjent når du ikke kan ungdomsskole-matte. Anonymkode: b0650...2ab Dyskalkuli….Har ikke bruk for mer enn barneskole-matte i jobben. Anonymkode: eb83f...711 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni #38 Del Skrevet 27. juni 3,8% - anestesisykepleier på sykehus - 15 års ansiennitet. Er som vanlig noe skuffet, men det er som forventet. Anonymkode: e0de3...925 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni #39 Del Skrevet 27. juni Anonymkode: e0de3...925 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni #40 Del Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (19 timer siden): Prisveksten er på 3 % siste 12 måneder. Hvor har du ditt tall fra? Anonymkode: b0650...2ab Det er fra mai til mai. Vi vet ikke hva den vil bli for 2024, og lønnsoppgjøret er for 2024. Anonymkode: 7d107...bb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå