AnonymBruker Skrevet 26. juni #1 Del Skrevet 26. juni . Anonymkode: 314e9...88b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni #2 Del Skrevet 26. juni Sjekk Sense8! Anonymkode: 1cfe3...9cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni #3 Del Skrevet 26. juni Og The Travelers. Begge på Netflix. Anonymkode: 1cfe3...9cb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni #4 Del Skrevet 26. juni Battlestar Galactica (2004), The Expanse, Altered Carbon (netflix) Anonymkode: 95514...aec 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni #5 Del Skrevet 26. juni Takk! Jeg startet med Travelers siden Netflix foreslo den for meg før svarene kom. 98% match og 3 sesonger, håper det blir bra ☺️ Ts Anonymkode: 314e9...88b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni #6 Del Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (12 timer siden): Takk! Jeg startet med Travelers siden Netflix foreslo den for meg før svarene kom. 98% match og 3 sesonger, håper det blir bra ☺️ Ts Anonymkode: 314e9...88b Travelers ble litt nedtur. Jeg så et par episoder, men det blir litt tynt. Ts Anonymkode: 314e9...88b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåbærpai Skrevet 27. juni #7 Del Skrevet 27. juni Dark (Netflix) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni #8 Del Skrevet 27. juni blåbærpai skrev (1 time siden): Dark (Netflix) Dark er fantastisk! Anbefales til alle som ikke har sett den. Ts Anonymkode: 314e9...88b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 27. juni #9 Del Skrevet 27. juni Fringe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni #10 Del Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (På 27.6.2024 den 9.16): Travelers ble litt nedtur. Jeg så et par episoder, men det blir litt tynt. Ts Anonymkode: 314e9...88b Du må gi den mer enn et par episoder, det blir mer komplekst etterhvert. Anonymkode: 1cfe3...9cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni #11 Del Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Du må gi den mer enn et par episoder, det blir mer komplekst etterhvert. Anonymkode: 1cfe3...9cb Kan hende jeg gir den et nytt forsøk! Endte med å se The Leftovers i stedet, virker veldig bra. Ts Anonymkode: 314e9...88b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovise78 Skrevet 30. juni #12 Del Skrevet 30. juni Silo på AppleTv+ Du kan for øvrig søke opp SciFi-innhold på Netflix ved å skrive inn kode 1492 i søkefeltet. Det er mye innhold de ikke har listet opp. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amantha holden Skrevet 1. juli #13 Del Skrevet 1. juli AnonymBruker skrev (17 timer siden): Kan hende jeg gir den et nytt forsøk! Endte med å se The Leftovers i stedet, virker veldig bra. Ts Anonymkode: 314e9...88b Og den blir bare bedre og bedre for hver sesong🔥 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurium Skrevet 1. juli #14 Del Skrevet 1. juli Dark Matter på Apple+. Glitrende skuespill av Joel Edgerton, Jennifer Connely og (som vanlig) Jimmi Simpson. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august #15 Del Skrevet 4. august Silo på Apple tv+ Constellation på Apple tv+ Sunny på Apple tv+ Dark matter på Apple tv+ Dark på Netflix 1899 på Netflix Anonymkode: 1e221...29d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå