AnonymBruker Skrevet 26. juni #1 Del Skrevet 26. juni ... som du synes er kjedelig, men fordi menn liker det? Anonymkode: 9b3c7...955 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni #2 Del Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): ... som du synes er kjedelig, men fordi menn liker det? Anonymkode: 9b3c7...955 Nope😊 Mannen min er allergisk mot å motta seksuelle handlinger som gjøres for å være snill/bare fordi han liker det. Han går mye heller uten, en at jeg gjør ting bare fordi han liker det. Anonymkode: 830bf...7a0 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frkego Skrevet 26. juni #3 Del Skrevet 26. juni Så lenge mannen liker det er det ikke kjedelig for min del. Elsker å oppleve mannens nytelse. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 26. juni #4 Del Skrevet 26. juni Å bli slikka og anal. Men gir beskjed når jeg har fått nok. Får være grenser hvor kjedelig man skal ha det bare for å glede en fyr. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni #5 Del Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Nope😊 Mannen min er allergisk mot å motta seksuelle handlinger som gjøres for å være snill/bare fordi han liker det. Han går mye heller uten, en at jeg gjør ting bare fordi han liker det. Anonymkode: 830bf...7a0 Samme her heldigvis! Anonymkode: 7c164...9f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni #6 Del Skrevet 26. juni Kjedelig nei. Men kan fint gjøre ting han liker selv om jeg ikke får noe fysisk nytelse av det selv. Helt naturlig å strekke seg litt for å gi nytelse Anonymkode: a833c...b91 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 26. juni #7 Del Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): ... som du synes er kjedelig, men fordi menn liker det? Anonymkode: 9b3c7...955 Har enda til gode å gjøre noe som er kjedelig....Er mer på at rutine som er fast kan bli kjedelig i lengda, slik at jeg syns det er viktig med variasjon og lekenhet. Ha det morsomt sammen. Ikke være redd for å prøve noe nytt eller annerledes. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni #8 Del Skrevet 26. juni Suge. Verdens kjedeligste ting. Mer spennende se på fugler utenfor vinduet Anonymkode: 2b5f7...787 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni #9 Del Skrevet 26. juni svartkatt skrev (1 time siden): Å bli slikka og anal. Men gir beskjed når jeg har fått nok. Får være grenser hvor kjedelig man skal ha det bare for å glede en fyr. kjedelig å bli slikket? Anonymkode: 9b3c7...955 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 26. juni #10 Del Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): kjedelig å bli slikket? Anonymkode: 9b3c7...955 Dritkjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni #11 Del Skrevet 26. juni svartkatt skrev (24 minutter siden): Dritkjedelig. fordi? Anonymkode: 9b3c7...955 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni #12 Del Skrevet 26. juni svartkatt skrev (30 minutter siden): Dritkjedelig. Det syns jeg de første gangene, men så fant han noe Anonymkode: e0d1d...649 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingvinen Skrevet 26. juni #13 Del Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): kjedelig å bli slikket? Anonymkode: 9b3c7...955 Det er det for meg og. Gir meg absolutt ingenting. Kan like gjerne slikke meg på kneet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni #14 Del Skrevet 26. juni Pingvinen skrev (2 minutter siden): Det er det for meg og. Gir meg absolutt ingenting. Kan like gjerne slikke meg på kneet. hm, treffer han rett med tungen? Anonymkode: 9b3c7...955 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni #15 Del Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): hm, treffer han rett med tungen? Anonymkode: 9b3c7...955 Flere har prøvd. Også de som sa at andre hadde elsket det. Det gir meg ingenting, så da vil jeg slippe det. Kan være veldig tent, men når slikking blir utført mister jeg all tenning. Så det gidder jeg ikke være med på. Anonymkode: 25e9a...d16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni #16 Del Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Flere har prøvd. Også de som sa at andre hadde elsket det. Det gir meg ingenting, så da vil jeg slippe det. Kan være veldig tent, men når slikking blir utført mister jeg all tenning. Så det gidder jeg ikke være med på. Anonymkode: 25e9a...d16 Du er ikke alene om det. Anonymkode: 242f9...ff0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni #17 Del Skrevet 26. juni Kysse. Kysse er dørgende kjedelig! Anonymkode: 0bd65...4e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni #18 Del Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Flere har prøvd. Også de som sa at andre hadde elsket det. Det gir meg ingenting, så da vil jeg slippe det. Kan være veldig tent, men når slikking blir utført mister jeg all tenning. Så det gidder jeg ikke være med på. Anonymkode: 25e9a...d16 Du er nok rimelig følelsesløs der nede du. Kjipt da Anonymkode: 73063...21a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni #19 Del Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kysse. Kysse er dørgende kjedelig! Anonymkode: 0bd65...4e0 Stakkars menn Anonymkode: 73063...21a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni #20 Del Skrevet 26. juni Suge. Jeg lager handlelister og legger dagsplaner i hodet mens jeg suger. Av en eller annen grunn så merkes dette tydeligvis ikke, for han elsker det og vil bare ha mer og mer. Anonymkode: 729cb...94c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå