Gå til innhold

Venninne nekter kontakt

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Din høye hest. Du får kaste den første stenen du da, siden du er uten synd. 

Anonymkode: 70349...b07

Nettopp

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Loff77 skrev (3 minutter siden):

Du kjenner kanskje ikke uttrykket😂

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Loff77 skrev (2 minutter siden):

Nettopp

:sarkasme:

Anonymkode: 049e6...655

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sammenlignbart, men en på jobb fikk en 9 mnd lang voldsom og sonet 6 mnd. Vi valgte å gi ham permisjon uten lønn og han fikk beholde jobben. Trodde ikke et ord på hva han fortalte om forbrytelsen, det er klart det er veldig alvorlig med så lang ubetinget dom. 

Han var veldig ung, kona var gravid og han jobber og oppfører seg eksemplarisk.

Det må finnes tilgivelse. Samfunnet er ikke tjent med yrkesforbud mot noen som har trådt feil, de kan faktisk bli gode samfunnsborgere om de får arbeide og være familiefar.

Skal en tenåring som har dummet seg ut og sonet være uglesett tjue år etterpå? Er det ingen her inne som er blitt klokere enn de var som tenåringer?!

Makan.

Anonymkode: 611c7...e30

• Liker 10
  • Hjerte 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir for dumt. En bøling med skinnhellige fruentimmere som støtter denne dustete venninnen….

En kompis av meg måtte sone et par uker for å kjøre for fort. På motorsykkelen sin. På en motorvei. Den eneste han var til fare for, var seg selv! Skal vi da skrike at han er en ustabil selvmordskandidat som bør tvangsinnlegges? 

Anonymkode: 926d9...967

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fuck venninna di. Om typen din er kriminell er det ditt problem. Alle kan forandre seg og han gjorde opp for seg i fengsel. Du gjorde rett i å ekskludere henne fra festen, hun har jo selv meldt seg ut av ditt liv. Hun skal være vinden i din rygg ikke kjeppene i hjulene 

Anonymkode: b9f7d...acd

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Synes dette var et unødvendig svar. Hva får deg til å tenke at jeg ikke har lest? Det er positivt for diskusjonen at folk med ulike meninger kan delta i en diskusjon. Og det er en uting å anta at fordi noen er uenig med deg så er de dummere enn deg, har ikke lest, osv. Det kan også ses som en hersketeknikk. 

Venninna dømmer. Og jeg mener at TS også dømmer. Du mener at jeg dømmer. All is good. Slutt å kneble diskusjonen. 

Er der noen som knebler diskusjonen her så er det vel deg. Ta deg en titt i speilet. Selvinnsikten din er long gone. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Venninnen din har rett og viste deg omsorg.

Men lykke til. Du kommer aldri til å høre på gode råd.

Anonymkode: d6250...7e0

Tullete kommentar 

Anonymkode: d0e22...ea7

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Dette blir for dumt. En bøling med skinnhellige fruentimmere som støtter denne dustete venninnen….

En kompis av meg måtte sone et par uker for å kjøre for fort. På motorsykkelen sin. På en motorvei. Den eneste han var til fare for, var seg selv! Skal vi da skrike at han er en ustabil selvmordskandidat som bør tvangsinnlegges? 

Ja her var det mange perfekte borgere. Merker jeg spyr i munn når jeg leser de skinnhellige svarene til mange. 

Kan banne på at de er de verste rassh#lene når det kommer til stykket.

Anonymkode: 33398...c06

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det er nok langt fler enn du tror, de bare snakker ikke høyt om det. Så er det alle de som har kjørt for fort, smuglet over kvota på svenskehandel, røyka en bønne i sin ungdom, snøt litt på skatten et år osv, men aldri ble tatt. Blir utrolig mange kriminelle å forholde seg til, best å låse døra og holde seg unna folk. (Ironivarsel)

Anonymkode: 09f00...971

Får jeg vite at noen jeg kjenner har gjort noe slikt, vil jeg ikke ha noe med den å gjøre.

Anonymkode: baf51...515

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har egentlig bevisst valgt å ikke lese domspapirene. Jeg vet hun prøver å beskytte meg, men her er ultimatumet han eller henne, basert på at han satt inne for 16-17 år siden. Ikke noe mer grunn enn det liksom.  

Ja, jeg kjenner til hvor fort man må kjøre for å få fengselsstraff. Jeg mener jo det er bra at han ble tatt for sin fartsovertredelse, og det er han i grunn enig i. Han sier han var heldig og kun slapp unna med konsekvensen fengsel, og tenkte mye i ettertid over alt som kunne gått galt og konsekvensene det ville gitt både han og andre i tillegg. 

Anonymkode: 759bc...5b0

Mere enn dette går det ikke Ann å stikke hodet i sanden. Lykke til. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du blander noen ordtak her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg (TS), som kaller det småting. Jeg sa at jeg synes det er bra at han ble tatt for å kjøre for fort den gang, og det var han enig i. Den andre handler om en slosskamp med daværende bestekompis på fylla. Jeg er ikke husker ikke helt 100% hvordan ting foregikk her, men det hele starta med at hans kompis hadde med seg kniv på byen og hadde planer om å gå til eksen sin senere på kvelden. Min kjæreste prøvde å snakke han fra alt, og det ble en oppheta krangel som førte til slossing. Kniven har aldri politiet sett, og begge gutta fikk straff for dette. De har aldri snakka sammen siden.

Anonymkode: 759bc...5b0

Havne i fengsel etter en slosskamp? Da er det ekstremt mange som skulle ha sittet i fengsel... 

Anonymkode: 48cb7...b71

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Får jeg vite at noen jeg kjenner har gjort noe slikt, vil jeg ikke ha noe med den å gjøre.

Anonymkode: baf51...515

Jo det vil du, for du er bare et menneske.  Psykologien er ganske klar på dette. 

Glorieeffekten- når noen du ikke kjenner gjør noe galt synes vi de fortjener straff. Gjør vi, eller noen vi liker og er nær noe galt unnskylder vi det med alt mulig. 

Han kjørte for fort - han fortjener å ruineres i bøter. 

Jeg bryter vikeplikt- Huff, jeg var jo så utslitt, har så mye å tenke på og jeg måtte forte meg hjem fordi datteren min er syk idag og jeg er så bekymret. 

Sånn fungerer menneskehjernen. 

Anonymkode: f468a...54e

• Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fuck venninna di. Om typen din er kriminell er det ditt problem. Alle kan forandre seg og han gjorde opp for seg i fengsel. Du gjorde rett i å ekskludere henne fra festen, hun har jo selv meldt seg ut av ditt liv. Hun skal være vinden i din rygg ikke kjeppene i hjulene 

Anonymkode: b9f7d...acd

Han ER ikke kriminell.

Anonymkode: d6d9b...e2c

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts, jeg håper du ikke tar til deg alle de negative kommentarene her, for de er bare tull. Og den "venninnen" din prøver bare å kontrollere deg. Stol på deg selv og egen dømmekraft. 

Anonymkode: bce24...ec4

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med bad boy. Det er gøy helt til det plutselig ikke er like gøy lengre..

Anonymkode: c9214...47f

Herregud, han var TENÅRING! Denne tråden gjør meg kvalm! Makan til dømmende drittfolk på høye hester!

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Absolutt! Han er superkriminell og dermed vil han automatisk banke opp alle damer han blir sammen med.🙄

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannhetsøkende skrev (1 time siden):

Er der noen som knebler diskusjonen her så er det vel deg. Ta deg en titt i speilet. Selvinnsikten din er long gone. 

😅 Virkelig? 

Kan du ikke forklare meg den, for jeg innrømmer at jeg ikke forstår. Jeg deler mitt synspunkt, du ber meg om å lese igjen, jeg påpeker at det er unødvendig diskusjonsteknikk og du påstår at jeg knebler diskusjonen. Veldig morsomt med mennesker som påstår at andres selvinnsikt er "long gone" når de driter seg ut på nettet. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Tror du blander noen ordtak her. 

Godt observert. Det var med vilje. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at det er et fint grønt flagg når han kommer godt overens med eksen sin, og lar deg møte henne.

Venner som gir slike ultimatum som venninna di er ikke så gode venner.

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...