AnonymBruker Skrevet 4. oktober #41 Del Skrevet 4. oktober AnonymBruker skrev (15 timer siden): Nei det vet jeg.. spm var heller ikke det men om lønna er regnet som bra og om dere ville vært fornøyd med en sånn lønn? ts Anonymkode: 40320...527 Jeg er fornøyd med en sånn lønn. Jeg har ingen personalansvar, veldig lite stress, hjemmekontor akkurat når jeg vil, og som jeg ofte vil, og fri trening 2 ganger i uka, osv osv. Jeg har det såå godt og lite stressende som det er mulig å ha det. Jeg kan ta jobben min og dra til Italia og sitte der og jobbe i 3 måneder. Det er grunnen til at jeg tok denne jobben. For jeg vil ha friheten, og jeg orker ikke stress etter veldig mange år med mye stress. ...og da tjente jeg jo mye mer. Jeg synes ikke stresset var verd det. Jeg tar heller noen hundre tusen mindre akkurat nå, for å slippe. Jeg orker ikke, men jeg trenger jo heller ikke det. Jeg har ingen store lån jeg må betale på, eller andre utgifter. Jeg har det jeg trenger. Anonymkode: 141db...ad0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #42 Del Skrevet 4. oktober AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Du kjenner til inflasjon? Og boligprisøkning? 740 000 i 1980 tilsvarer over tre millioner kroner i dag, i følge Statistisk Sentralbyrå sin priskalkulator. Anonymkode: 541e8...136 Hva har det med min komentar å gjøre?😂 Leiligheten ble kjøpt for 6-7 år siden max, ikke i 1980, hvis det er det du prøver å si her. Anonymkode: cf36d...079 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #43 Del Skrevet 4. oktober AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Hva slags luksusliv er det folk her lever?? Faren min hadde +\- samme lønn. Vi var 5 barn. Han var alene med oss. (Jeg flyttet ut for 3 år siden, så er ikke veldig lenge siden). Eide leilighet i Oslo med 3 soverom. Vi har ALDRI hatt det trangt i oppveksten, pappa klarte alltid å fylle kjøleskapet med alt vi måtte ønske, alt av klær/sko, pc, mobiler, alle 5 barna har alltid fått det vi ønsket. Pappa hadde også en Audi som han brukte hver dag til og fra jobb. Hva er det folk her klager på?? Hvaaaaaa er det dere ikke har nok til? Anonymkode: cf36d...079 Tre soverom fordelt på en voksen og fem barn er vel selve definisjonen på å ha det trangt.. Anonymkode: 02a6b...da7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #44 Del Skrevet 4. oktober AnonymBruker skrev (På 26.6.2024 den 13.33): Jobb med greit med ansvar - ikke for mye, ganske fleksibelt , ingen skift. Ville dere være fornøyd? Tenker kun på pengesummen? Om det er nok til å leve et godt liv. Anonymkode: 40320...527 Tenker ting kan ligge til rette for at du kan være fornøyd. Men dette kommer jo helt an på utgiftene. Om du bor i storby med stort lån f.eks. så kan jo økonomien være trang uansett om du tjener 500 000 eller 1 500 000. Tenker 740 000 er mer en nok å leve på, gitt at utgiftene ikke er for store. Anonymkode: eb2fe...2e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #45 Del Skrevet 4. oktober Kommer an på hver enkelt. Selv tar jeg fint over 300000 lavere for å slippe å jobbe. Anonymkode: 53b2b...b06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uanonym bruker Skrevet 4. oktober #46 Del Skrevet 4. oktober Det er jo godt over gjennomsnittslønn, så det er jo sånn sett en god lønn uansett. Så kan den være mer eller mindre god utfra den enkeltes livssituasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #47 Del Skrevet 4. oktober AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hva slags luksusliv er det folk her lever?? Faren min hadde +\- samme lønn. Vi var 5 barn. Han var alene med oss. (Jeg flyttet ut for 3 år siden, så er ikke veldig lenge siden). Eide leilighet i Oslo med 3 soverom. Vi har ALDRI hatt det trangt i oppveksten, pappa klarte alltid å fylle kjøleskapet med alt vi måtte ønske, alt av klær/sko, pc, mobiler, alle 5 barna har alltid fått det vi ønsket. Pappa hadde også en Audi som han brukte hver dag til og fra jobb. Hva er det folk her klager på?? Hvaaaaaa er det dere ikke har nok til? Anonymkode: cf36d...079 Når kjøpte han denne leiligheten? Det er ganske vesentlig. Du har ikke helt forstått hva som har skjedd de siste 15 åra. Anonymkode: 9152a...2ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #48 Del Skrevet 4. oktober AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hva har det med min komentar å gjøre?😂 Leiligheten ble kjøpt for 6-7 år siden max, ikke i 1980, hvis det er det du prøver å si her. Anonymkode: cf36d...079 Det er noe som skurrer her, hvor er mor? Arv? Forsikring? Hva solgte han for å få råd til denne leiligheten? Anonymkode: 9152a...2ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #49 Del Skrevet 4. oktober AnonymBruker skrev (4 timer siden): Du kjenner til inflasjon? Og boligprisøkning? 740 000 i 1980 tilsvarer over tre millioner kroner i dag, i følge Statistisk Sentralbyrå sin priskalkulator. Anonymkode: 541e8...136 tror du må lese svaret igjen da brukeren skrev etpar år - ikke etpar tiår Anonymkode: 80db1...45d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #50 Del Skrevet 4. oktober Det bør vel være en ganske så god inntekt når du tjener mer enn det 85 % av alle innbyggerne i landet gjør. Og godt over en gjennomsnittlig årslønn. Høres sykt ut fra min side (en helt annen side enn mange andre her inne tydeligvis) å mene noe annet og argumentere med at boligprisene i Oslo er så høye. Wow! Tenk å sitte med godt over årslønn og klage! Jævlig kvalmende. Enkelte folk må være enormt kravstore, grådige og sneversynte, alt på en gang. Helt utrolig! Anonymkode: 7c52a...1ac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober #51 Del Skrevet 15. oktober Hvor lang er en tråd? Det vil spille inn mye på hvor du bor, livssituasjon, barn etc. Jeg har 560K. Helt ok, men bor i Oslo og alene med barn. Jeg har god nok råd til å få det til å gå rundt og spare, men ikke noe luksusliv. Men jeg har ikke bil eller gjeld. Kjæresten har 1.6 mill. Alene med 2 barn. Han har det romslig økonomisk, men med 2 barn alene er det kostbart. For han er alt under 1 mill dårlig betalt. Vi har planer om å flytte sammen og da vil vi sammen ha god råd. Han vil kunne gå litt ned i lønn for å gå drømmejobben fremfor å kun tenke på oppdrag som drar inn mest mulig penger. Så igjen vil mye avhenge av livssituasjon og bosted🤷🏻♀️ Anonymkode: a5e66...46d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå