Gå til innhold

Flere damer som ikke bruker sminke?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg sminker meg når jeg skal noe spesielt, kanskje 4-5 ganger i måneden. Eier masse sminke, der bare at jeg glemmer det/gidder ikke. 

Anonymkode: d769a...993

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 26.6.2024 den 14.02):

Jeg bruker maskara fordi jeg har helt lyse øyevipper og det har jeg aldri klart å akseptere.  Syns det ser helt forferdelig ut.
Hadde jeg hatt naturlig mørke bryn og vipper , så hadde jeg sikkert vært usminket .

Så maskara er et must for meg , og vaselin på leppene.

Anonymkode: 19129...a5a

Du kan velge å farge vippene dine og dermed droppe mascara.

Anonymkode: 4e672...f49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange flotte kvinner som ikke behøver sminke. De er heldig med huden sin, øyebryn og øyevipper. 

Jeg bruker daglig litt sminke, føler meg blass uten. Jeg ordnet engang brynene mine og tok vippeløft med farge, da behøvde jeg ingen sminke. Men for min del er det for dyrt å drive med regelmessig. 

Anonymkode: cc1fa...d61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.6.2024 den 13.17):

Jeg føler meg av og til som den eneste damen i verden, som ikke bruker sminke/ mye smykker/ pynt. Har ved noen tilfeller blitt konfrontert av andre damer, men har vel blitt sånn mest pga at jeg tåler lite av sminke/ produkter.

Bruker heller ikke håndveske, og har i beste fall en sporty stil. Likevel alltid hatt draget, i hvertfall da jeg var ung.(Nå har jeg ikke vært singel på over 15 år)

Anonymkode: 70d60...03b

Bruker sjelden sminke. Men er rødhåret som betyr lyse øyenbryn og vipper så de farges nesten hver mnd. 

Anonymkode: 858a8...0f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sminket meg før, men slutta for et par år siden. Nå bruker jeg bare sminke når jeg skal noe spesielt. Ikke på jobb og i hverdagen ellers. 
brukte ikke så mye i utgangspunktet så er ikke noe big deal. Sminke er uansett ikke bra for vippene eller huden. 

jeg farger brynene da

Anonymkode: 7a337...d7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker nesten aldri sminke. Og på varme dager da jeg svetter mye så er det uaktuelt, da kommer den bare til å renne utover.

Anonymkode: 90ce4...4df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...