AnonymBruker Skrevet 26. juni #1 Del Skrevet 26. juni ? Anonymkode: 3a090...2ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni #2 Del Skrevet 26. juni Begge to er ekstremt oppbrukt, men jeg synes likevel at Lukas er fint. Anonymkode: 5465d...f67 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni #3 Del Skrevet 26. juni Jobber på barneskole og har x antall av begge deler rundt meg. Liker nok Isak best av dem. Anonymkode: 4fe43...565 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni #4 Del Skrevet 26. juni Lukas/Lucas er veldig oppbrukt, på samme måte som Noah og Theo. 1-3 gutter i hver klasse heter det. Hadde gått for Isak. Anonymkode: 6495e...7bb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni #5 Del Skrevet 27. juni Lukas Anonymkode: d43e8...bac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni #6 Del Skrevet 27. juni Jeg har en Isak på ungdomsskolen. Han et verdens fineste 😉 Ingen andre på skolen heter det. Anonymkode: d0685...f2f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni #7 Del Skrevet 27. juni Liker Nils mye bedre. Både Isak og Lukas er veldig kjedelige navn. Anonymkode: cb632...9a6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni #8 Del Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (12 timer siden): Liker Nils mye bedre. Både Isak og Lukas er veldig kjedelige navn. Anonymkode: cb632...9a6 Jeg liker overhode ikke Nils, grusom navn. Anonymkode: 3a090...2ca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni #9 Del Skrevet 28. juni Ekstremt kjedelige og opp rykte navn begge to. Hvis jeg måtte velge så Isak. Anonymkode: 94afa...946 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni #10 Del Skrevet 28. juni Isak Anonymkode: a2643...0c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni #11 Del Skrevet 28. juni Lucas Anonymkode: bf606...28d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gs1721 Skrevet 28. juni #12 Del Skrevet 28. juni Lukas😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katties Skrevet 28. juni #13 Del Skrevet 28. juni Isak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni #14 Del Skrevet 28. juni Veldig oppbrukte navn, men Isak om det må bli et av de to Anonymkode: 54ec6...28a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni #15 Del Skrevet 28. juni Hvorfor ikke Frode...? Anonymkode: e2bb9...e2e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni #16 Del Skrevet 28. juni Isak Anonymkode: db01e...aba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni #17 Del Skrevet 30. juni Lucas er mye finere enn Isak Anonymkode: e7ec7...dd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni #18 Del Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (På 26.6.2024 den 14.05): Lukas/Lucas er veldig oppbrukt, på samme måte som Noah og Theo. 1-3 gutter i hver klasse heter det. Hadde gått for Isak. Anonymkode: 6495e...7bb i min gutt sin klasse er det 4 isak, en noah og en Lucas, så Isak er ganske brukt opp det også Anonymkode: e7ec7...dd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni #19 Del Skrevet 30. juni Liker ingen. Hva med Luca? Anonymkode: 368ea...f25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni #20 Del Skrevet 30. juni Som andre har påpekt er begge navnene oppbrukt. Men hvis det står mellom de to, så vil jeg anbefale Isac over Isak, da dette kan brukes internasjonalt. Anonymkode: 6af42...95f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå