AnonymBruker Skrevet 26. juni #1 Del Skrevet 26. juni Andre som har ferie uten planer? Anonymkode: 1c519...229 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen94 Skrevet 26. juni #2 Del Skrevet 26. juni Vi har. ungene ønsker å kunne slapp av, så vi tar ferien som det kommer. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni #3 Del Skrevet 26. juni Så digg! Anonymkode: ddb61...9b4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni #4 Del Skrevet 26. juni Alene i hele ferien jeg også 😞 Anonymkode: 88117...ab0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 26. juni #5 Del Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (13 timer siden): Andre som har ferie uten planer? Anonymkode: 1c519...229 Ja, 4 uker uten planer her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Angry Man Skrevet 27. juni #6 Del Skrevet 27. juni Yeah. 3 uker uten en eneste plan. Blir sikkert en uke på hytta. Ture litt rundt på diverse barne vennlige steder. Deilig og chill. 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni #7 Del Skrevet 27. juni Jeg NAVer så jeg har 52 uker med ferie, veldig deilig. Anonymkode: 86e69...70f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni #8 Del Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg NAVer så jeg har 52 uker med ferie, veldig deilig. Anonymkode: 86e69...70f Det høres grusomt ut. God bedring. ❤️ Jeg TS har 5 uker ferie i sommer og ikke en eneste plan, ferien begynner om 2 uker, eller halvannen er det visst bare. Anonymkode: 3719f...c0e 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni #9 Del Skrevet 27. juni Absolutt ingen planer her heller og jeg gleder meg skikkelig. Vi har snakket om å kanskje ta en spontan utenlandstur dersom vi finner noen billige flybilletter, men det er helt løse planer Ellers blir det bare å slappe av, somle bort dagene og kanskje pusse litt opp hjemme hvis vi gidder. Da jeg var yngre likte jeg godt å fylle ferien med planer, men nå er det å sitte i hagen og nyte sola som gjelder. Anonymkode: a698b...53e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni #10 Del Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (10 timer siden): Det høres grusomt ut. God bedring. ❤️ Jeg TS har 5 uker ferie i sommer og ikke en eneste plan, ferien begynner om 2 uker, eller halvannen er det visst bare. Anonymkode: 3719f...c0e Grusomt å ha 52 uker ferie? Det er jo drømmen til de aller fleste i jobb! Selv den du siterer sier at det er veldig deilig. Å være uføretrygdet betyr ikke at man er isolert i sitt eget hjem. Vi kan jo reise hvor og når vi vil. Jeg reiser mye utenom sesongene. Nå i sommer er jeg mye på hytta, da norsk sommer er best! Men pleier å reise på høsten og vinteren/våren. Anonymkode: 7a0ee...014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni #11 Del Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Grusomt å ha 52 uker ferie? Det er jo drømmen til de aller fleste i jobb! Selv den du siterer sier at det er veldig deilig. Å være uføretrygdet betyr ikke at man er isolert i sitt eget hjem. Vi kan jo reise hvor og når vi vil. Jeg reiser mye utenom sesongene. Nå i sommer er jeg mye på hytta, da norsk sommer er best! Men pleier å reise på høsten og vinteren/våren. Anonymkode: 7a0ee...014 Joa. Men man lever ikke fett av å være uføretrygda da. De fleste ønsker jo å klare å jobbe litt Anonymkode: 1f5e6...dac 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 27. juni #12 Del Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg NAVer så jeg har 52 uker med ferie, veldig deilig. Anonymkode: 86e69...70f Om du går på dagpenger så har du egentlig ikke ferie da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni #13 Del Skrevet 27. juni Ja, elsker det Ta en dag om gangen. Anonymkode: b67ca...127 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni #14 Del Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Joa. Men man lever ikke fett av å være uføretrygda da. De fleste ønsker jo å klare å jobbe litt Anonymkode: 1f5e6...dac Med maks ufør har man en god inntekt. Anonymkode: b67ca...127 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni #15 Del Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Grusomt å ha 52 uker ferie? Det er jo drømmen til de aller fleste i jobb! Selv den du siterer sier at det er veldig deilig. Å være uføretrygdet betyr ikke at man er isolert i sitt eget hjem. Vi kan jo reise hvor og når vi vil. Jeg reiser mye utenom sesongene. Nå i sommer er jeg mye på hytta, da norsk sommer er best! Men pleier å reise på høsten og vinteren/våren. Anonymkode: 7a0ee...014 Det er det virkelig ikke, det er jo ikke ferie lenger når man alltid har fri. I tillegg ønsker nok de fleste å ha et arbeid å gå til og slippe å være så syk at man ikke kan jobbe. Anonymkode: a339c...8cf 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 27. juni #16 Del Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Grusomt å ha 52 uker ferie? Det er jo drømmen til de aller fleste i jobb! Selv den du siterer sier at det er veldig deilig. Å være uføretrygdet betyr ikke at man er isolert i sitt eget hjem. Vi kan jo reise hvor og når vi vil. Jeg reiser mye utenom sesongene. Nå i sommer er jeg mye på hytta, da norsk sommer er best! Men pleier å reise på høsten og vinteren/våren. Anonymkode: 7a0ee...014 Vedkommende sa ikke at hen var uføretrygdet, kun "NAV-et". Så enten er en såpass syk at en har uføretrygd og det er jo i seg selv kjipt. Jeg og de fleste jeg kjenner vil holde seg så friske som mulig lengst mulig. Det er sjeldent en våt drøm folk har å bli uføretrygdet. Eller så går man på dagpenger i påvente av jobb. Og på dagpenger har man aktivitetsplikt hvor man må stille opp på ulike tiltak og kurs som NAV bestemmer at du må gå på. Så ikke helt ferie det heller. Siste alternativ er at man er på arbeidsavklaring og det krever en god del det og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni #17 Del Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Grusomt å ha 52 uker ferie? Det er jo drømmen til de aller fleste i jobb! Selv den du siterer sier at det er veldig deilig. Å være uføretrygdet betyr ikke at man er isolert i sitt eget hjem. Vi kan jo reise hvor og når vi vil. Jeg reiser mye utenom sesongene. Nå i sommer er jeg mye på hytta, da norsk sommer er best! Men pleier å reise på høsten og vinteren/våren. Anonymkode: 7a0ee...014 Ja, det høres forferdelig grusomt ut. Jeg kjenner ingen i jobb som drømmer om 52 uker ferie. Anonymkode: 3719f...c0e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni #18 Del Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (5 timer siden): Grusomt å ha 52 uker ferie? Det er jo drømmen til de aller fleste i jobb! Selv den du siterer sier at det er veldig deilig. Å være uføretrygdet betyr ikke at man er isolert i sitt eget hjem. Vi kan jo reise hvor og når vi vil. Jeg reiser mye utenom sesongene. Nå i sommer er jeg mye på hytta, da norsk sommer er best! Men pleier å reise på høsten og vinteren/våren. Anonymkode: 7a0ee...014 Håper ingen gidder å ta agnet her, hos denne liksom uføretrygdede personen som har råd til hytte og som bare ønsker å utløse drittslenging om uføre. Anonymkode: 54516...bad 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni #19 Del Skrevet 27. juni Vi har også 4 uker ferie uten planer nå helt greit. Anonymkode: 54516...bad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni #20 Del Skrevet 27. juni Mannen og jeg begynner ferie til uka, 4 uker fri. Har store unger som har sommerjobb så her blir det bare et par langhelger på motorsykkeltur. Ellers håper jeg på fint sommervær, bade i sjøen og pusle i hagen. Syns egentlig det er deilig. Anonymkode: 6b3fa...e6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå