AnonymBruker Skrevet 27. juni #21 Del Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han jeg treffer har log kutta tråden så noen gjør det og. Anonymkode: 0e2bf...a6f Log= og Anonymkode: 0e2bf...a6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni #22 Del Skrevet 27. juni Fikk ny kjæreste på 55, og hun var skeptisk til å fjerne spiralen, men jeg er steril , og det stakk for jævlig. Skal vi invitere andre menn, så må det bli kondom uansett. Anonymkode: cb955...a0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni #23 Del Skrevet 27. juni Tror din sjanse for befruktelse er så og si umulig, de som er gamle gravide er jo mest ivf Anonymkode: f7ae6...95f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni #24 Del Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (På 26.6.2024 den 6.15): jeg har fortsatt regelmessig mens og alt det der. Sånn sett er det vel en mini mini mini sjanse for at man skulle kunne bli gravid. Men ærlig talt. Kan jeg ikke endelig få lov til å nyte naken og heftig sex? Jeg hadde egentlig de siste årene slått meg til ro med at sex tilhørte fortiden og at jeg egentlig bare kunne starte nedtellinga til døden. Men universet hadde en overaskelse på lager og spyttet nylig ut en herremann som satte fyr i meg. Det er jo sjarmerende av ham å tro at jeg fremdeles kan bli gravid. Han vil absolutt bruke kondom. Jeg misliker den der jærla plastposen. Får ikke nytelse ut av sexen. Jeg er heller ikke villig til å ta p-piller, fordi, punkt 1, jeg vet fra tidligere at pillen demper lysten, og punkt 2, jeg er ikke interessert i å stappe unødvendige hormoner inn i kroppen! Hvordan løser dere andre kvinner i min alder dette? Anonymkode: daaee...3b4 Har hatt sex uten noe kondom eller annen prevensjon fra jeg var 29 (er 30 nå). Ingen uplanlagte overraskelser. Timing er alt. Anonymkode: 5c402...691 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni #25 Del Skrevet 27. juni Har hatt sex uten noe kondom eller annen prevensjon fra jeg var 29 (er 40 nå). Ingen uplanlagte overraskelser. Timing er alt. Anonymkode: 5c402...691 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni #26 Del Skrevet 27. juni Bare ta en angrepille? Bare pass på når du ikke har eggløsning. Anonymkode: 84009...0f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni #27 Del Skrevet 27. juni Ingen her som nevner kjønnssykdommer. Det er ikke bare ungdom som blir smittet. Anonymkode: cb981...a0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni #28 Del Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (15 timer siden): K47 her. Jeg har tidligere brukt det meste av prevensjon, men lever nå fritt uten. Menstruasjonen er regelmessig, men jeg har alltid ubeskyttet sex med min unge elsker. Hater prevensjon med alle bivirkninger, elsker at sexlysten nå er på høyde med femogtyveåringen jeg knuller. Anonymkode: a17c2...238 Vel.... Jeg pulte ei på 49 på tjukken da jeg var 27. Hun mente også at det var 0 gavidrisk. Anonymkode: 8916e...fe0 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 27. juni #29 Del Skrevet 27. juni Bare sier det, jeg ble gravid med tvillinger selv om jeg hadde hormonspiral (dobbel sikring) OG hadde sex det som uansett burde vært sikker periode. De skulle på ingen måte blitt til, men det skjedde likevel. Gutt og jente også. Sikre perioder, som flere støtter seg til, er ikke nødvendigvis supersikkert. Jeg steriliserte meg da jeg ikke ønsket flere barn. Beste beslutning ever. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni #30 Del Skrevet 27. juni I yngre dager praktiserte vi ofte avhoppermetoden. Det fungerte greit og vi opplevde det ikke som stress. Men kona sier at kondom ikke er noe problem. Ellers så har vi brukt kondom ved første tømming og deretter hatt samleie på nytt. Da tar det mye lengre tid å bygge opp til sædavgang. Kona mi har ikke problem med å komme flere ganger. Anonymkode: c3382...b73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 28. juni #31 Del Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (På 26.6.2024 den 5.15): jeg har fortsatt regelmessig mens og alt det der. Sånn sett er det vel en mini mini mini sjanse for at man skulle kunne bli gravid. Men ærlig talt. Kan jeg ikke endelig få lov til å nyte naken og heftig sex? Jeg hadde egentlig de siste årene slått meg til ro med at sex tilhørte fortiden og at jeg egentlig bare kunne starte nedtellinga til døden. Men universet hadde en overaskelse på lager og spyttet nylig ut en herremann som satte fyr i meg. Det er jo sjarmerende av ham å tro at jeg fremdeles kan bli gravid. Han vil absolutt bruke kondom. Jeg misliker den der jærla plastposen. Får ikke nytelse ut av sexen. Jeg er heller ikke villig til å ta p-piller, fordi, punkt 1, jeg vet fra tidligere at pillen demper lysten, og punkt 2, jeg er ikke interessert i å stappe unødvendige hormoner inn i kroppen! Hvordan løser dere andre kvinner i min alder dette? Anonymkode: daaee...3b4 Jeg er sterilisert så for meg hadde det vert ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni #32 Del Skrevet 28. juni Liten sannsynlighet for å bli gravid, og om du blir så er det lite sannsynlig at det er levedyktig. Hopp av i svingen og følg litt med😅 Anonymkode: c54c1...b3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni #33 Del Skrevet 28. juni Trolltunge skrev (På 27.6.2024 den 13.07): Bare sier det, jeg ble gravid med tvillinger selv om jeg hadde hormonspiral (dobbel sikring) OG hadde sex det som uansett burde vært sikker periode. De skulle på ingen måte blitt til, men det skjedde likevel. Gutt og jente også. Sikre perioder, som flere støtter seg til, er ikke nødvendigvis supersikkert. Jeg steriliserte meg da jeg ikke ønsket flere barn. Beste beslutning ever. Gratulerer ! Min kone er tvilling selv, og ble gravid med tvillinger, og noen år sidan det nå. Brukarveiledning tvillinger 😄 Viktig at rognposen var fylt med sæd av rette holdbarhetsdato, og at sæden ikkje var utgått på dato, og regulatoren var justert på riktig trykk ved lever. Ein la også vekt på at orgasmen var synkronisert. ( begge orgasme samtidig) 😁 Anonymkode: 8c3e0...aa7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnBanan Skrevet 1. juli #34 Del Skrevet 1. juli On 6/26/2024 at 5:15 AM, AnonymBruker said: jeg har fortsatt regelmessig mens og alt det der. Sånn sett er det vel en mini mini mini sjanse for at man skulle kunne bli gravid. Men ærlig talt. Kan jeg ikke endelig få lov til å nyte naken og heftig sex? Jeg hadde egentlig de siste årene slått meg til ro med at sex tilhørte fortiden og at jeg egentlig bare kunne starte nedtellinga til døden. Men universet hadde en overaskelse på lager og spyttet nylig ut en herremann som satte fyr i meg. Det er jo sjarmerende av ham å tro at jeg fremdeles kan bli gravid. Han vil absolutt bruke kondom. Jeg misliker den der jærla plastposen. Får ikke nytelse ut av sexen. Jeg er heller ikke villig til å ta p-piller, fordi, punkt 1, jeg vet fra tidligere at pillen demper lysten, og punkt 2, jeg er ikke interessert i å stappe unødvendige hormoner inn i kroppen! Hvordan løser dere andre kvinner i min alder dette? Anonymkode: daaee...3b4 Med mindre du ikke vil bli gravid, ikke lek med det. Jeg var 47 og jeg ville så jeg ble gravid. Men det ble ordnet med en sæddonor og ingenting å gjøre med vanlig nytelse. Vær klar for livsendrende opplevelse hvis det skjer. Og tro meg, hvis fyren er ganske yngre, er du ikke så langt unna det 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 2. juli #35 Del Skrevet 2. juli (endret) AnonymBruker skrev (På 26.6.2024 den 5.15): jeg har fortsatt regelmessig mens og alt det der. Sånn sett er det vel en mini mini mini sjanse for at man skulle kunne bli gravid. Men ærlig talt. Kan jeg ikke endelig få lov til å nyte naken og heftig sex? Jeg hadde egentlig de siste årene slått meg til ro med at sex tilhørte fortiden og at jeg egentlig bare kunne starte nedtellinga til døden. Men universet hadde en overaskelse på lager og spyttet nylig ut en herremann som satte fyr i meg. Det er jo sjarmerende av ham å tro at jeg fremdeles kan bli gravid. Han vil absolutt bruke kondom. Jeg misliker den der jærla plastposen. Får ikke nytelse ut av sexen. Jeg er heller ikke villig til å ta p-piller, fordi, punkt 1, jeg vet fra tidligere at pillen demper lysten, og punkt 2, jeg er ikke interessert i å stappe unødvendige hormoner inn i kroppen! Hvordan løser dere andre kvinner i min alder dette? Anonymkode: daaee...3b4 Hvorfor ikke ha hærlig sex uten samleie? Er samleiet ditt eller mannen ønske eller krav? eller har dere ikke tatt den nødvendige kjønnsykdomstesten? Men uten beskyttelse og kjønnsykdommer.. da kan vi jo ligge å kose og vugge i PIV lenge, og stoppe når det trengs. Det gikk bra i 20 årene.. hvorfor skulle det ikke gå bra som 50 åring, med minimal sjanse for graviditet? 🤔 Høres jeg for bråkjekk ut? Jo, men vi har også opplevd to utskrapinger, det ble fordi jeg fikk utløsning uten orgasme.. Jeg stoppet ikke i tide, og trodde ikke jeg sprutet inni henne. Mest fordi jeg var uerfaren. Men i 50 årene, synes jeg sex er mye bedre enn samleiet. Samleie blir betegnet som ei avslutning av sexen, men er ikke strengt tatt nødvendig🥰 Men kobberspiral hemmer jo ikke sexlysten har jeg hørt, men de har jo heller ingen komplikasjoner med den.. Endret 2. juli av Bamseklemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli #36 Del Skrevet 2. juli AnonymBruker skrev (På 27.6.2024 den 6.54): takk for tilbakemelding. Ja, sterilisering er muligens løsningen. Visstnok er ikke spiral noe for meg da jeg er for trang til det Prøvde igår å få gynekologen til å bekrefte at sjansen for graviditet i min alder er null komma ett eller annet 😄 Men det kunne hun jo ikke. Og det skjønner jeg jo. Anonymkode: daaee...3b4 Da går du til en gynekolog og får satt inn spiralen der. Det legges inn lavhormonspiral på jomfruer i tenårene som blør som fosser under menstruasjonen, det er ingen problem å legge inn spiral. Det trengs tross alt ikke en diameter bredere enn 2 cm, så her må du ha vært svært uheldig i fbm innføring. En gjennomsnittlig penis er tross alt mye større. Et annet alternativ er p-stav, eventuelt så steriliserer du deg. Det er pillråttent gjort å lure en mann til å bli pappa med ei middelaldrende dame som vil være pensjonist innen ungen flytter ut. Og selvfølgelig så skal ikke HAN sterilisere seg fordi DU ikke vil ha unge. Og husk at det florerer med kjønnssykdommer nå; "forhistoriske" STD'er som syfilis og gonoré er tilbake for fullt. Det eneste som beskytter mot STD er kondom. Så er du 100 % sikker på at dere er eksklusive? Anonymkode: 088ad...e0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli #37 Del Skrevet 2. juli Hvis begge har sjekket seg for kjønnssykdommer, hadde jeg bare droppet kondom. Så får jeg heller ta livets første abort dersom det usannsynlige skulle skje. Anonymkode: 17c10...ea7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå