Gå til innhold

Hadde du blitt såret av dette?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Verdens dårligste unnskyldning for ikke å flytte sammen. Du fortjener bedre!!!

Anonymkode: 2985b...77e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Utdannelse og dannelse er jo ikke det samme....er der folk som er høye på sin utdannelse faller av ofte :) 

Har selv kun 9-årig grunnskole, drittlei etterpå. Startet å jobbe, veldig glad for det i dag pga min økonomiske situasjon. Lett for meg å få jobb innen yrket mitt også pga lang erfaring. Nedbetalt bolig, god lønn. Klarer meg fint :) I tillegg klarer jeg å omgås mennesker uten å trykke de ned, føle at jeg er bedre. Min samboer har til sammenligning brukt lang tid på utdannelse pga hun ville bli lege, men klarer heldigvis å oppføre seg for det :) 

Anonymkode: d66ec...56d

  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det hadde jeg. Og hvorfor gidder du å kaste vekk tid på en fyr som tydeligvis mener han er bedre enn deg? Han virker høy på seg selv, og har en ufyselig oppførsel.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig unødvendig ting å si til noen. Jeg har høyere utdanning enn min mann. Det betyr ikke at han er dum, for det er han ikke. Han jobber innen industrien og driver på med avanserte ting som jeg ikke fatter bæret av hvordan fungerer. På andre siden så jobber jeg innen helsevesenet og kan ting og gjør ting som er helt gresk for han. 

Anonymkode: 9e97d...e15

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Veldig unødvendig ting å si til noen. Jeg har høyere utdanning enn min mann. Det betyr ikke at han er dum, for det er han ikke. Han jobber innen industrien og driver på med avanserte ting som jeg ikke fatter bæret av hvordan fungerer. På andre siden så jobber jeg innen helsevesenet og kan ting og gjør ting som er helt gresk for han. 

Anonymkode: 9e97d...e15

Nettopp, dette handler om å tilegne seg kunnskap. Lære seg noe..det kan de fleste gjøre! :) 

Hvordan skal man kunne noe om ting man aldri har drevet med eller lært seg...eller kanskje aldri hørt om.

Anonymkode: d66ec...56d

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.6.2024 den 10.16):

Ledere,paykologer og leger? Dater en uføretrygdet som leier?🤔Det høres merkelig ut. Selvfølgelig er verdier viktigst,men har aldri møtt en høyt utdannet mann som dater en uføre som leier. Hvorfor bor du ikke med kjæresten nå da🤔

Jeg vet at høyt utdannete mennesker ofte ønsker en med fast jobb iallefall,altså samme hva yrket er,men uføretryget er minus 

Hvorfor er alle disse svært høyt utdannede mennene dine ekser da? 

Anonymkode: 6823d...92a

Mange menn liker å ha en hjemmeværende dame.

De kan se bra ut, og styre og pynte hjemme, lage mat ect.

Menn er ikke så opptatt av hva damene jobber med, så lenge de har litt å komme med.

 

Anonymkode: b687a...e56

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...