Gå til innhold

Når feriestarten ender med samlivsbrudd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når det er psykisk vold inni bilde så bør du oppsøke krisesenter. Krisesenter kan hjelpe deg videre i prosessen. De kan hjelpe deg med alt fra nav til å finne en advokat. 

  • Liker 4
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det høres ut som fyren er en borderliner. Men samme det. 

Du blir nødt til å prioritere helsehjelp til ungene rimelig raskt slik at de psykiske problemene jeg kan love deg at far allerede har påført de minimeres. 

Du vet, er det jente(r) får døtre av slik menn problemer med selvskading og spiseforstyrrelser. De er også lette å utnytte for det mannlige forbildet er en idiot! 

Og har du gutter så er det stor risiko for vold og rus. Angst og depresjoner er nesten bankers. 

Du har det travelt. Rett og slett. Fjern han fra ongene dine. 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.6.2024 den 23.22):

På selve feriereisen. Samboer gjør det stadig ‘slutt’ med meg. Kanskje 3-4 ganger i året, men tror han mener det nå.  Nå er vi i tillegg utenlands. Han, jeg og barna på 6 og 8 år. På vei hjem fra en handel klikket han fordi ungene lekte og løp litt rundt i butikken vi var på. Jeg ba ham roe seg ned og dermed var krigen i gang fordi jeg ikke reagerte på at ungene løp litt glade rundt. I bilen på vei hjem skrek han ut at dette var vår aller siste familietur sammen, at han skulle finne seg leilighet når vi kom hjem og ikke trengte å ha ungene mer enn maks 30%. Jeg ba han gjentatte ganger stoppe og ikke prate slik foran barna. Da vi kom hjem låste han seg inn på rommet sitt og jeg satte igjen med barna. Helt knust over hendelsen. Og måtte lappe over alt jeg kunne for å ikke knuse dem også.

Vi har to dager igjen av turen og jeg vet ikke hvordan dette kan ende godt. Har forsøkt å kommunisere igjennom sms, men tror han har blokkert meg. Han har vært innelåst på soverommet fra kl 19 og sover nå.

Jeg lurer på om noen har har noen råd til meg.  Jeg tenker da med fokus på barna💔 Er så gale det han utsetter dem for men de elsker faren sin og er skikkelig pappadalter. Så vet ikke helt hva som er ok å si og ikke. De må få vite at pappaen sin oppførsel her IKKE er ok. Samtidig som jeg må veie ordene mine og ikke snakke for negativt om ham. 

💔

Anonymkode: 9b892...352

Nei men herregud ! Tenk at du er mye bedre enn han. Han har et problem og du vinner på dette. Du blir psykisk sliten av dette. Vennligst dropp denne mannen, det er ikke verdt det. 

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solanum skrev (59 minutter siden):

Det høres ut som fyren er en borderliner. Men samme det. 

Du blir nødt til å prioritere helsehjelp til ungene rimelig raskt slik at de psykiske problemene jeg kan love deg at far allerede har påført de minimeres. 

Du vet, er det jente(r) får døtre av slik menn problemer med selvskading og spiseforstyrrelser. De er også lette å utnytte for det mannlige forbildet er en idiot! 

Og har du gutter så er det stor risiko for vold og rus. Angst og depresjoner er nesten bankers. 

Du har det travelt. Rett og slett. Fjern han fra ongene dine. 

 

Mange vil nok si at du overdriver, men du svarer faktisk som om du skulle visst mer enn hva jeg har delt her..

Tror du kan være inne på noe mht borderline. Han er ustabil i humøret, men helt enestående når han er morsom og kjekk (80% av tiden). Tar med ungene på masse fint. Tar ‘det tredje skiftet’ på strak arm, er kjærlig og omsorgsfull. Helt til han eksploderer med kort lunte neste dag om det er mye bråk fra barna og han har sovet dårlig.

Siden hverdagen er mest rolig og kjærlig, så blir jeg nok litt blind for sinneutbruddene. Har på en måte vendt meg til dem.

Og det har nok barna også. De er feks ikke redde pappaen sin, og tørr derfor løpe og le i fremmed butikk uten å roe seg når pappaen roper sint at de må roe seg. Så eksploderer han fordi de ikke respekterer hans høylytte kjefting . Jeg blir rolig i slike situasjoner og klarer ikke ta pappaen i forsvar selv om jeg er enig i at det er galt å løpe i butikken. Fordi jeg syns han overdriver og at dette ikke er den riktige måten å gå frem på. Jeg ville heller løftet dem rolig opp og ut av butikken (kunne ikke da pga jeg holdt på å fylle varer oppi posene med kø bak meg). Eller jeg ville latt det gå og tatt en ordentlig prat med dem om situasjonen når vi kom ut av butikken og vekk fra folk. For å slippe å påføre dem skam.

Ropingen og kjeftingen, samt at han tok minsten hardt i armen på vei ut slik at folk snudde seg, påført dem jo bare ytterligere skam. Og jeg ble uproff selv og tok barna i forsvar på bilturen hjem. Det var da det eskalerte og han ‘forsikret oss om at dette var siste familietur sammen og at han ikke trengte å ha barna mer enn 30%…

Nå vel hjemme igjen vil han forsøke videre med godt samarbeid rundt barna. Samtidig som han nektet parterapi, nekter å prate meg om konfliktene (uten barna tilstede) og blokkerer meg på telefon slik at jeg heller ikke kan kommunisere med ham rolig og rasjonelt skriftlig. Jeg har skrevet mail til ham som han nekter å lese.

Anonymkode: 9b892...352

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Mange vil nok si at du overdriver, men du svarer faktisk som om du skulle visst mer enn hva jeg har delt her..

Tror du kan være inne på noe mht borderline. Han er ustabil i humøret, men helt enestående når han er morsom og kjekk (80% av tiden). Tar med ungene på masse fint. Tar ‘det tredje skiftet’ på strak arm, er kjærlig og omsorgsfull. Helt til han eksploderer med kort lunte neste dag om det er mye bråk fra barna og han har sovet dårlig.

Siden hverdagen er mest rolig og kjærlig, så blir jeg nok litt blind for sinneutbruddene. Har på en måte vendt meg til dem.

Og det har nok barna også. De er feks ikke redde pappaen sin, og tørr derfor løpe og le i fremmed butikk uten å roe seg når pappaen roper sint at de må roe seg. Så eksploderer han fordi de ikke respekterer hans høylytte kjefting . Jeg blir rolig i slike situasjoner og klarer ikke ta pappaen i forsvar selv om jeg er enig i at det er galt å løpe i butikken. Fordi jeg syns han overdriver og at dette ikke er den riktige måten å gå frem på. Jeg ville heller løftet dem rolig opp og ut av butikken (kunne ikke da pga jeg holdt på å fylle varer oppi posene med kø bak meg). Eller jeg ville latt det gå og tatt en ordentlig prat med dem om situasjonen når vi kom ut av butikken og vekk fra folk. For å slippe å påføre dem skam.

Ropingen og kjeftingen, samt at han tok minsten hardt i armen på vei ut slik at folk snudde seg, påført dem jo bare ytterligere skam. Og jeg ble uproff selv og tok barna i forsvar på bilturen hjem. Det var da det eskalerte og han ‘forsikret oss om at dette var siste familietur sammen og at han ikke trengte å ha barna mer enn 30%…

Nå vel hjemme igjen vil han forsøke videre med godt samarbeid rundt barna. Samtidig som han nektet parterapi, nekter å prate meg om konfliktene (uten barna tilstede) og blokkerer meg på telefon slik at jeg heller ikke kan kommunisere med ham rolig og rasjonelt skriftlig. Jeg har skrevet mail til ham som han nekter å lese.

Anonymkode: 9b892...352

Jeg vet selvsagt ingenting om han. Men jeg er flyktningebarn og har opplevd hva traumer har gjort med mine venner og min familie. Noen har jo de trekka din mann har. Hjernen hans virker å ha stoppa utviklinga på 2 årsstadiet. Han makter ikke å regulere følelsene sine og han tester dere eller prøver å skyve dere bort da relasjoner er veldig vondt for en borderliner. 

Han er nok snill og grei i sjelen. Men det nytter ikke når han ikke har fått behandling for problemene sine. 

Det er ikke enkelt å forlate noen det er synd i, men du har ikke noe valg. Som mor er din aller viktigste oppgave her i livet å beskytte ungene dine. Klarer du ikke det vil dette gå i arv. 

At ongene ropte og løp i en butikk burde vært glemt nå. Det er ingen big deal, men en bagatell. Men siden mannen din sliter ut hodet ditt makter ikke du å se dette. 

Jeg har veldig vondt av deg. Jeg håper du har ei bedre fremtid foran deg. 

Lag et skjult notat på mobilen din der du skriver ned hver gang slikt oppstår. Før eller siden vil du se hva som foregår og en dag våkner du og for deg da ligger det en fremmed i senga di. 

  • Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk tips fra en advokat om at han kunne hjelpe ved samlivsbrudd og X-er som ikke samarbeider om gods og gull, da X-en min ikke har betalt meg ut av vårt felles hjem. (For min del viste det seg at jeg fikk en avtale med X-en som fungerer for meg, han betaler en symbolsk husleie.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.6.2024 den 23.22):

På selve feriereisen. Samboer gjør det stadig ‘slutt’ med meg. Kanskje 3-4 ganger i året, men tror han mener det nå.  Nå er vi i tillegg utenlands. Han, jeg og barna på 6 og 8 år. På vei hjem fra en handel klikket han fordi ungene lekte og løp litt rundt i butikken vi var på. Jeg ba ham roe seg ned og dermed var krigen i gang fordi jeg ikke reagerte på at ungene løp litt glade rundt. I bilen på vei hjem skrek han ut at dette var vår aller siste familietur sammen, at han skulle finne seg leilighet når vi kom hjem og ikke trengte å ha ungene mer enn maks 30%. Jeg ba han gjentatte ganger stoppe og ikke prate slik foran barna. Da vi kom hjem låste han seg inn på rommet sitt og jeg satte igjen med barna. Helt knust over hendelsen. Og måtte lappe over alt jeg kunne for å ikke knuse dem også.

Vi har to dager igjen av turen og jeg vet ikke hvordan dette kan ende godt. Har forsøkt å kommunisere igjennom sms, men tror han har blokkert meg. Han har vært innelåst på soverommet fra kl 19 og sover nå.

Jeg lurer på om noen har har noen råd til meg.  Jeg tenker da med fokus på barna💔 Er så gale det han utsetter dem for men de elsker faren sin og er skikkelig pappadalter. Så vet ikke helt hva som er ok å si og ikke. De må få vite at pappaen sin oppførsel her IKKE er ok. Samtidig som jeg må veie ordene mine og ikke snakke for negativt om ham. 

💔

Anonymkode: 9b892...352

Så du synes det var heilt greitt at ungene løp rundt på en butikk, og ropte  skreik ? 

 De flest butikker har ofte dertil egnet oppbevaringsplass / lekeplass for barn., og  frioppdragelse av barn er slett ikkje bra. 

Når  foreldre er har ulike holdninger til oppdragelse av barna  så ender  det ofte med konflikter.  Eg regner med  det har vert en diskusjon i etterkant  mellom TS og partneren etter   besøket på butikken og hun forsøker nå å  søke støtte blandt sine kvinnlige lesere på KG.  

Anonymkode: a70a1...0d2

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars deg og barna. Når dere kommer hjem så MÅ du forlate drittsekken. Heldigvis har barns ut i fra det jeg hører en god mamma,start derfor på nytt du og barna❤

Psykisk vold er det denne mannen utfører.

Anonymkode: 43d86...52d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

makkapakka skrev (10 timer siden):

hvorfor tok ikke far ansvar, når ungene løp inne i butikken.

Det var fordi mor motsette  at far tok initiativet  å "lære ungene god gammeldags folkeskikk når de er på butikken". Han ga klart utrykk for at han ønsker kun 30% omsorgsanvar for barna når han kom hjem.

Her handler det åpenbart om  foreldre som har ulike holdninger til oppdragelse av barna, og det er veldi allvorleg.  Han ønsker en mer disiplinert holdning i oppdragelsen medan hun ønsker fri oppdragelse.  Mine foreldre hadde aldri tillatt å springe rundt på  eit kjøpesenter / butikker som sleitt ikkje er tenkt som en lekeplass.

 

Anonymkode: a70a1...0d2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.6.2024 den 10.30):

Han høres litt ut som min eks og du høres litt ut som meg i måten du tenker på. Jeg sitter her å lurer på alt du ikke skriver når han oppfører seg slik på ferie. 

Jeg trodde også min sønn forgudet pappaen sin, og det er jo klart at han er glad i han. Min sønn kalte faren en "stor drittsekk" for ikke lenge siden. I tillegg åpnet han seg skikkelig opp om hvor tøft det hadde vært å bo med pappaen. Når du skriver at de er "pappadalter", så tenker jeg at de kanskje prøver å være på godfot med han. Barn skal ikke måtte tenke slik.

Min er 12 år nå og det er 3 år siden bruddet. Den første tiden var tøff for han. Det var mye sinne og frustrasjon. Etter 6 måneder roet det seg og jeg fikk en mye mer rolig og ikke minst trygg gutt. Jeg skulle gått flere år tidligere og det kommer alltid til å være noe jeg blir å angre på. Hadde spart både meg og ungen for mye sinne, skuffelse, redsel, usikkerhet og utrygghet for å nevne noe.. 

Anonymkode: ffd22...ffa

ALLE barn er pappadalter eller mammadalter i den alderen uansett hvor jævlige foreldre de har. Så blir de eldre og med rett støtte fra den gode foreldren og evt andre innser de selv hvor gal den slemme pappaen var og blir helt følelsesmessig distansert. Små barn er vannvittig hengivne uansett.

At Barna er pappadalter uansett hvor drittsekk faren er ,ER helt normalt når de er små.

Det vet jeg alt om. Mitt barn ble misbrukt av sin egen far,og jeg anmeldte selvfølgelig og barnet fikk aldri mer se sin far. Barnet gråt mye og ville se han! Barnet vokste og hater i dag faren sin. Slik er barn. Det viktigste er at barna da har en støttende,omsorgsfull og god mor!!!

Anonymkode: 43d86...52d

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Mange vil nok si at du overdriver, men du svarer faktisk som om du skulle visst mer enn hva jeg har delt her..

Tror du kan være inne på noe mht borderline. Han er ustabil i humøret, men helt enestående når han er morsom og kjekk (80% av tiden). Tar med ungene på masse fint. Tar ‘det tredje skiftet’ på strak arm, er kjærlig og omsorgsfull. Helt til han eksploderer med kort lunte neste dag om det er mye bråk fra barna og han har sovet dårlig.

Siden hverdagen er mest rolig og kjærlig, så blir jeg nok litt blind for sinneutbruddene. Har på en måte vendt meg til dem.

Og det har nok barna også. De er feks ikke redde pappaen sin, og tørr derfor løpe og le i fremmed butikk uten å roe seg når pappaen roper sint at de må roe seg. Så eksploderer han fordi de ikke respekterer hans høylytte kjefting . Jeg blir rolig i slike situasjoner og klarer ikke ta pappaen i forsvar selv om jeg er enig i at det er galt å løpe i butikken. Fordi jeg syns han overdriver og at dette ikke er den riktige måten å gå frem på. Jeg ville heller løftet dem rolig opp og ut av butikken (kunne ikke da pga jeg holdt på å fylle varer oppi posene med kø bak meg). Eller jeg ville latt det gå og tatt en ordentlig prat med dem om situasjonen når vi kom ut av butikken og vekk fra folk. For å slippe å påføre dem skam.

Ropingen og kjeftingen, samt at han tok minsten hardt i armen på vei ut slik at folk snudde seg, påført dem jo bare ytterligere skam. Og jeg ble uproff selv og tok barna i forsvar på bilturen hjem. Det var da det eskalerte og han ‘forsikret oss om at dette var siste familietur sammen og at han ikke trengte å ha barna mer enn 30%…

Nå vel hjemme igjen vil han forsøke videre med godt samarbeid rundt barna. Samtidig som han nektet parterapi, nekter å prate meg om konfliktene (uten barna tilstede) og blokkerer meg på telefon slik at jeg heller ikke kan kommunisere med ham rolig og rasjonelt skriftlig. Jeg har skrevet mail til ham som han nekter å lese.

Anonymkode: 9b892...352

Bare det lille du skrev så tenkte jeg på borderline og adhd eks. Derfor svarte jeg at du ikke bør slippe han inn igjen før evt diagnose og behandling er på plass. De kan bli veldig bra, de kan bli kvitt disse sinne problemene. De må bare innse først at de er problemet. 

Anonymkode: d25dc...47c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

KaraThrace skrev (På 25.6.2024 den 23.32):

Pappa har det vanskelig, noen ganger sier voksne ting de absolutt ikke mener fordi følelsene bare tar helt overhånd. Det som skjedde idag er en sånn gang. Det er ikke ok, og pappa burde ikke gjort det. Men voksne gjør også feil. Dere har ikke gjort noe feil, og vi begge elsker dere så høyt. Det er lov å bli redd, lei seg, eller til og med sint. Vi kan godt prate masse om det. La oss gi pappa litt tid, så kan vi gjøre vårt beste for å ha det kjempefint sammen nå. 
 

Så booker du time hos Fvk og krever bedring. Ellers så stikker du. Barn fortjener bedre enn det der!!!

Beste svaret ❤️ 
Akkurat dette kan sies.

Men... jeg ville nok kommet meg ut av dette forholdet for barnas skyld med en eneste gang. Kanskje dratt til et famiiemedlem etter turen, eller bedt han dra rett og slett. Og deretter mekling osv... Barn skal IKKE måtte høre på dette hver dag, det MÅ de tas ut av umiddelbart. Skjønner her at dette har pågått lenge, da er det på tide å gå, fort. Meklingen kan man ta i etterkant selv om man ikke har felles oppholdssted. 

Anonymkode: 04ed1...5a8

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Bare det lille du skrev så tenkte jeg på borderline og adhd eks. Derfor svarte jeg at du ikke bør slippe han inn igjen før evt diagnose og behandling er på plass. De kan bli veldig bra, de kan bli kvitt disse sinne problemene. De må bare innse først at de er problemet. 

Anonymkode: d25dc...47c

Paret står her overfor eit kjent problemstillig   som mange foreldre med omsorgsansvar for barn utvilsamt  ikkje har noe problem med å identifisere  seg med. Det er nok ikkje første gang paret er blitt uenige om oppdragelen av barna, og  som ofte er innfallsporten til samlivsbrudd.

Det har  utvilamt skjedd en holdningsendring hos mange barn de senere årene, og fokuset  blir  i langt større grad bli rettet mot hjemmet.

  Ei bør nok utvilsant "ta tilbake" noe av den gamle oppdragelsen av barna, og fri oppdragelse har  vist seg å vert totalt misslykket.  Mange mødre er utvilamt langt mer ettergivende i oppdragelsen overfor  barna en fedrene, og ein skal vera varsam med å trekke sluttninger her 

Anonymkode: a70a1...0d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Det var fordi mor motsette  at far tok initiativet  å "lære ungene god gammeldags folkeskikk når de er på butikken". Han ga klart utrykk for at han ønsker kun 30% omsorgsanvar for barna når han kom hjem.

Her handler det åpenbart om  foreldre som har ulike holdninger til oppdragelse av barna, og det er veldi allvorleg.  Han ønsker en mer disiplinert holdning i oppdragelsen medan hun ønsker fri oppdragelse.  Mine foreldre hadde aldri tillatt å springe rundt på  eit kjøpesenter / butikker som sleitt ikkje er tenkt som en lekeplass.

 

Anonymkode: a70a1...0d2

Jeg vet om du troller eller hva du gjør, men forhistorisk oppdragelsen du snakker ødelegger psyken til folk. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Solanum skrev (47 minutter siden):

Jeg vet om du troller eller hva du gjør, men forhistorisk oppdragelsen du snakker ødelegger psyken til folk. 

Hva mener du med forhistoriske oppdragelser ? 

"Ein bør legge vekk bort  som ikkje var bra med forhistoriske oppdragelser, og ta vare på det som var bra"  Vi har alle vert barn engang, og  noen barn har respekt for mor medan andre har respekt for far.  Det er ingen tvil om barn,og ungdomer var mer disiplinerte  "før" en "no", og noe har skjedd med oppdragelsen.   

Når ein leser mellom linjene til innlegget til HI  handler det her avgjordt  om barns manglende respekt for foreldrene.  Mange  barn, og ungdoner har mistet  noen grunnleggende  regler for lov -og orden, og  respekten for  lærere, og foreldre, og det er blitt til eit allvorleg samfunnproblem.  

Kanskje var det mange kunder på butikken som slett ikkje var begistra for barnas oppførsel. 

 

Anonymkode: a70a1...0d2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det hjelper at vi kommer med gode råd osv til TS, hun har funnet seg i dette her før og kommer nok til å gjøre det videre. Hun unnskylder han stadig vekk og alt dette er glemt når han er smilende mot henne igjen, helt til han slår opp på nytt og hun kommer med enda et innlegg her på KG. Hun velger dette selv gang på gang, det er en ting, men hun driver med en slags barnemishandling når hun lar barna gå gjennom dette hele tiden også bare fordi hun vil være sammen med denne idioten. Ender med at barna vokser opp og får seg disfunksjonelle forhold fordi de ikke vet hvordan et sunt forhold er

Anonymkode: 6eda3...3f9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Hva mener du med forhistoriske oppdragelser ? 

"Ein bør legge vekk bort  som ikkje var bra med forhistoriske oppdragelser, og ta vare på det som var bra"  Vi har alle vert barn engang, og  noen barn har respekt for mor medan andre har respekt for far.  Det er ingen tvil om barn,og ungdomer var mer disiplinerte  "før" en "no", og noe har skjedd med oppdragelsen.   

Når ein leser mellom linjene til innlegget til HI  handler det her avgjordt  om barns manglende respekt for foreldrene.  Mange  barn, og ungdoner har mistet  noen grunnleggende  regler for lov -og orden, og  respekten for  lærere, og foreldre, og det er blitt til eit allvorleg samfunnproblem.  

Kanskje var det mange kunder på butikken som slett ikkje var begistra for barnas oppførsel. 

 

Anonymkode: a70a1...0d2

Så når oppdrageren ikke får straks gehør for sine innspill skal hen

true med å gjøre det slutt, true med at dette blir siste familietur, true med å flytte fra de, true med å ikke ville ha ungene mer enn 30%, kjefte foran ungene, låse seg inn på rommet sitt, nekte å kommunisere og blokkere mor. Når mor og barn er fullstendig stuck i utlandet? Da passer det å klikke tulling og kjøre ekstrem silent treatment? 

Far oppfører seg som ei opprørsk 13 år gammel jente på rømmen fra barnevernsinstitusjon rusa på en miks av billig dop med hovedvekt på skitten amfetamin. 

Du prater om respekt. Viser far her respekt? Han evner jo ikke å vise respekt for seg sjøl en gang. 

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg tror ikke det hjelper at vi kommer med gode råd osv til TS, hun har funnet seg i dette her før og kommer nok til å gjøre det videre. Hun unnskylder han stadig vekk og alt dette er glemt når han er smilende mot henne igjen, helt til han slår opp på nytt og hun kommer med enda et innlegg her på KG. Hun velger dette selv gang på gang, det er en ting, men hun driver med en slags barnemishandling når hun lar barna gå gjennom dette hele tiden også bare fordi hun vil være sammen med denne idioten. Ender med at barna vokser opp og får seg disfunksjonelle forhold fordi de ikke vet hvordan et sunt forhold er

Anonymkode: 6eda3...3f9

Ja, så velger hun det til hun ikke velger det lengre. Det å gå tilbake til voldelig partner er jo ikke ukjent, det stopper meg likevel ikke i å gi råd. Jeg kommer aldri til å nødverge de som er i slike situasjoner uansett, slik du gjør. 7-8 ganger er gjennomsnittet for å gå tilbake. 

Anonymkode: d25dc...47c

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...