Gå til innhold

Hva slags bh passer til å bruke under kjoler? Og ikke minst farge?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva slags bh passer til å bruke under kjoler? Og ikke minst farge? Finnes det noen "relger" på dette?

Anonymkode: ef0db...3e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De glatte t shirt bra eller hva det heter i hudfarge. 

Anonymkode: 9cdfd...69e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå uten?

Anonymkode: ab61b...fb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om det finnes noen regler, men et minstekrav (Synes i hvert fall jeg...) er at BH-en ikke stikker utenfor kjolen. Altså at man har stropper som vises eller at kanten på BH-en er synlig i utringningen. Under hvite/lyse kjoler som er mer eller mindre gjennomsiktige synes jeg man bør ha hvitt eller hudfarget undertøy inkludert BH. Sømmer som synes gjennom tynt stoff er heller ikke så lekkert. Det samme gjelder for så vidt også brystvorter i mange sammenhenger ;) På jobb og på mer formelle tilstelninger kan man også vurdere å ha underkjole i tillegg. 

Sammenhengen kjolen skal brukes i er altså viktig synes jeg. Hjemme i hagen trenger man kanskje strengt tatt ikke BH i det hele tatt, men i bryllup, barnedåp etc. bør man bruke passende undertøy inkludert BH. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Under hvite eller litt gjennomsiktige kjoler bør man faktisk bruke rød bh,da den synes mindre enn hvite og hudfarge (som gjerne ikke matcher hudfargen uansett).

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...