Gå til innhold

Tips til sommerkjole til hverdag på en som 45,6 år gammel? Som er god å bruke og kan bestilles på nett. Alle gode forslag mottas.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tips til sommerkjole til hverdag på en som 45,6 år gammel? Som er god å bruke og kan bestilles på nett. Alle gode forslag mottas.

Anonymkode: 7028e...a7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes de har mye fint i butikkene nå. Fine farger i år og løse behagelige plagg.

Hilsen Lise på 552 måneder😄

Anonymkode: fc70f...729

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bonprix.no 

Anonymkode: 20891...fde

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan anbefale sommerkjoler fra det norske «slow fashion» merket Safran. Jeg har nettop kjøpt denne og er superfornøyd:

https://safranfashion.no/products/kremfarget-fotsid-omslagskjole-syrin-kjole-copy?variant=41773414088774
 

Den var helt nydelig i kvaliteten, og utrolig behagelig å ha på seg. Og så kjekt å kunne vite at de som har sydd den har gode arbeidsforhold ❤️

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.6.2024 den 20.25):

Synes de har mye fint i butikkene nå. Fine farger i år og løse behagelige plagg.

Hilsen Lise på 552 måneder😄

Anonymkode: fc70f...729

😅 Er det meningen man skal kunne hoderegne dette!? 

Jeg lo godt av 45,6 år gammel. Men er jo tross alt stor forskjell på klestips for deg på 45 og et halv og de som bikker over det! 

Anonymkode: 0fe31...61b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 6/25/2024 at 8:19 PM, AnonymBruker said:

Tips til sommerkjole til hverdag på en som 45,6 år gammel? Som er god å bruke og kan bestilles på nett. Alle gode forslag mottas.

Anonymkode: 7028e...a7b

Skulle til å tipse om en perfekt kjole til en 45-åring, men så ser jeg jo at du er ca 7 mnd eldre..

Anonymkode: 37f25...21d

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler kjoler fra denne butikken:
https://www.frokendianassalonger.no/collections/kjoler

Eller sommerkjole fra Mette Møller, er veldig ofte kjole herfra jeg velger fra skapet, både behagelige å ha på og føler meg fin, evig favoritt: 

https://www.mettemoller.no/kjole/fest/sommer-kjole-blaa?pi=1864&navid=37&wg_pimgid=7204

Anonymkode: 29d05...a6c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor så opptatt av å kjøpe på nett? Synes resultatet alltid blir best hvis jeg ser klærne «live», kjenner på stoffene og ikke minst prøver på. Det er ingen butikker der du bor? Noen ganger i året er du vel på et sted med butikker. Legg inn noe tid da. Zalando synes på lang vei, ikke postitivt ment.

Anonymkode: afde6...e53

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hvorfor så opptatt av å kjøpe på nett? Synes resultatet alltid blir best hvis jeg ser klærne «live», kjenner på stoffene og ikke minst prøver på. Det er ingen butikker der du bor? Noen ganger i året er du vel på et sted med butikker. Legg inn noe tid da. Zalando synes på lang vei, ikke postitivt ment.

Anonymkode: afde6...e53

Hva mener du med "Zalando synes lang vei"?

Zalando er ikke et merke, det er en butikk med haugevis av kjente merker.

Anonymkode: be491...2fb

  • Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søk på sommerkjole midi så kommer det opp mange forslag. Er det til jobb foretrekker jeg å ha kjole som dekker overarmer og nedenfor knærne med enkelt snitt. Hvis det er til hjemmebruk kan du gå med akkurat det du vil :) kommer jo an på hvordan smaken din er også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.6.2024 den 22.24):

Hvorfor så opptatt av å kjøpe på nett? Synes resultatet alltid blir best hvis jeg ser klærne «live», kjenner på stoffene og ikke minst prøver på. Det er ingen butikker der du bor? Noen ganger i året er du vel på et sted med butikker. Legg inn noe tid da. Zalando synes på lang vei, ikke postitivt ment.

Anonymkode: afde6...e53

Du er flink! 👍 Jeg klarer nemlig ikke å se forskjell på om en kjole fra Gant er kjøpt på Zalando eller i en fysisk butikk.

Anonymkode: a8ad6...95a

  • Liker 8
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...