Blåttvann Skrevet 6. september 2024 #81 Del Skrevet 6. september 2024 (endret) hudorm1 skrev (9 timer siden): Galskap om de hadde vunnet spør du meg! Hva pokker har Bjørnstjerne Bjørnson-tema på en hytte å gjøre? Skriveplass i 2024? Kommer til å bli kastet ut så fort programmet er ferdig. Dette gjorde de bare fordi det var "artig", og prøvde å komme inn under huden til dommerne på den møten - det gikk ikke, godt er det! Det kan være du har rett i det, at selv om dommerne elsket konseptet så ble det for... smiskete og kanskje dommerne tenkte at dette ikke passet inn i en privat hytte og/eller at rommet selvfølgelig aldri vil bli brukt til det det ble laget som (skrivestue til nationalsanger 😅). Det ble kanskje litt feil klippet, for det var det eneste rommet dommerne smilte fra øre til øre når de kom inn i og de utbrøt jo spontant "WOoOOOooOW!!!". Men da burde vi fått høre en kommentar om hvorfor de ikke vant. Det kan umulig ha vært at de brukte fotlister som gerikter, som var det eneste de ble trukket for under dommerrunden. 😅 Endret 6. september 2024 av Blåttvann 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet 6. september 2024 #82 Del Skrevet 6. september 2024 hudorm1 skrev (7 timer siden): Galskap om de hadde vunnet spør du meg! Hva pokker har Bjørnstjerne Bjørnson-tema på en hytte å gjøre? Skriveplass i 2024? Kommer til å bli kastet ut så fort programmet er ferdig. Dette gjorde de bare fordi det var "artig", og prøvde å komme inn under huden til dommerne på den møten - det gikk ikke, godt er det! Enig med deg. Det hjalp ikke med å «komme inn under huden til dommerne» med tapet, og det likte jeg👏🏼 Det var litt for mye Bjørnstjerne for min del, det passet bare ikke inn. Jeg likte at blå hytte vant, de smeltet mitt interiør hjerte😍 De hadde alt som jeg ville hatt, så innbydende og hyttekoselig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarenogAron Skrevet 6. september 2024 #83 Del Skrevet 6. september 2024 Min rangering av denne uka: 1 Camilla og Adrian. De eneste som hadde senga riktig vei, og de hadde den beste løsningen med masse oppbevaring under senga. Pent utført, og mye godt håndverk. Tenkte at det kom til å stå mellom dem og Andrea og Arend denne gangen. 2 Andrea og Arend. De hadde en fordel med soveromspakken de vant. Personlig likte jeg ikke det gamle oppbevaringsmøbelet, men det er smak og behag. Godt gjennomført. 3 Sindre og Espen. Ikke noe fan av tapetet, upraktisk med skatoll. Savner ordentlig oppbevaring. Men pent stylet. 4 Eva og Grete. Hadde disse som favoritt de to første ukene, men i dag kom de ikke i mål. Pluss for å bygge egen oppbevaring. Det har sikkert tatt tid - for mye tid. Minus for å ikke bli ferdig med listene, glemme å kjøpe dyner (!), for lav taklampe og generelt litt "uferdig" finish. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miomino Skrevet 6. september 2024 #84 Del Skrevet 6. september 2024 Hannesmiler skrev (9 timer siden): Galskap at ikke grønn vinner i dag. Det er så tydelig at dette er rigget. Åpenbart at dette er et taktisk valg for å gjøre det spennende. Det er jo ingen tvil spør du MEG! 1.grønn 2. gul 3. blå 4. rød Jeg er helt enig i din rangering. Jeg er tydeligvis av de få som liker tapeten. Guttene er helt rå på styling, så jeg synes den gled fint inn i rommet. Liker også at de gikk for liftgardin. Det gir et mye luftigere inntrykk. Venneparet en god nummer to. Fint med oppbevaring under sengen. Morsom løsning på oppheng for lamper. Minus for de lange gardinene, som ropte etter strykejernet. Kjæresteparet. Hvordan er det mulig at de vant? Skjøtene på tapetet lyser mot deg. Disse små bildene på veggen virker bare malplasserte. Rommet er for meg kaldt og upersonlig. De hadde heller ikke bygget et eneste møbel til rommet. Skjønner virkelig ikke denne hammeren. Det virker nesten som fokuset er at hvert par skal ha minst en hammer. Søstrene. Hva skal man si. De er hjelpeløse når det kommer til styling, jeg ble nesten svimmel av alle fargene på veggene på det lille rommet. Skjønner ikke greien med den lyse veggen eller det sorte voldsomme arrangementet som var spikret opp der. Tapeten, glassfiberstrie fra åtti nittitallet, lite pent. Det samme kan sies om dette massive skapet som sluker alt lys fra vinduet. Da er det bare å gjøre seg klar for ny uke. Kan vi anta venneparet drar hjem hammeren? 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saltwatertaffy Skrevet 6. september 2024 #85 Del Skrevet 6. september 2024 fjær skrev (På 4.9.2024 den 19.37): Digger trønderjentene. Jeg sliter mer med nederlenderen og sunnmøringen. Hvem snekrer med penskjorte? 😅 Da er det ikke bare jeg som har stussa over dette. Veldig merkelig spør du meg! 🙈 Men ja, jeg er ikke fan av dem. Føler at det nesten er obligatorisk i sommerhytta/fjellhytta å ha med et par som er snerpete/kjeklete/småkrangler hele tiden. Det er jo hver eneste sesong (hvertfall de siste par årene). Mulig det er gjort med intensjon da, sånn at så mange som mulig skal kunne relatere seg med noen av parene? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollami Skrevet 7. september 2024 #86 Del Skrevet 7. september 2024 Axa skrev (På 5.9.2024 den 20.04): Jeg liker ikke den tonen hun snakker til han på noen ganger Jeg liker ikke tonen han bruker overfor henne! Tenkte som deg første uka, men endret mening andre uka. Nå er det jo slutt mellom dem, og det er sikkert til det beste🙂 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pilleville Skrevet 9. september 2024 #87 Del Skrevet 9. september 2024 Må vere mye vanskeligere å vere med på denne typen program som par eller som venner ol. For da må man ivareta parforholdet og alt det som ligger i det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet 9. september 2024 #88 Del Skrevet 9. september 2024 Mulig jeg er gammeldags, men jeg kunne fint klart meg uten disse seksuelle hintene til han ene av disse homofile. Virker som han andre blir klein når disse hintene kommer. De er veldig flinke og de klarer så fikt å få til det lille ekstra av pynting. 14 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hudorm1 Skrevet 9. september 2024 #89 Del Skrevet 9. september 2024 Eva-Lena skrev (29 minutter siden): Mulig jeg er gammeldags, men jeg kunne fint klart meg uten disse seksuelle hintene til han ene av disse homofile. Virker som han andre blir klein når disse hintene kommer. De er veldig flinke og de klarer så fikt å få til det lille ekstra av pynting. Enig. Er ikke så familievennlig når de skal drive å nappe hverandre i pikken heller. 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Celestia Skrevet 9. september 2024 #90 Del Skrevet 9. september 2024 Eva-Lena skrev (1 time siden): Mulig jeg er gammeldags, men jeg kunne fint klart meg uten disse seksuelle hintene til han ene av disse homofile. Virker som han andre blir klein når disse hintene kommer. De er veldig flinke og de klarer så fikt å få til det lille ekstra av pynting. Enig!! Første gang jeg er inne i denne tråden, og gikk inn ene og alene for å se om noen hadde skrevet noe om dette. Jeg hadde syns det hadde vært kleint nok om heterofile hadde oppført seg sånn også, og har ingen ting imot homofile. Men slik oppførsel blir bare kvalmt, og jeg tror (vet) at de mister mange seere på grunn av det der. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 9. september 2024 #91 Del Skrevet 9. september 2024 Da er dere ømfintlige altså, det er uskyldig flørting og tøys mellom to etablerte partnere. 7 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 9. september 2024 #92 Del Skrevet 9. september 2024 Ville ikke hatt Andrea som psykolog.. 12 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet 10. september 2024 #93 Del Skrevet 10. september 2024 Kålrota skrev (8 timer siden): Da er dere ømfintlige altså, det er uskyldig flørting og tøys mellom to etablerte partnere. Greit at sånt foregår i forhold, men det må da gå ann å skjerpe seg til kameraene er slått av. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet 10. september 2024 #94 Del Skrevet 10. september 2024 Celestia skrev (9 timer siden): Enig!! Første gang jeg er inne i denne tråden, og gikk inn ene og alene for å se om noen hadde skrevet noe om dette. Jeg hadde syns det hadde vært kleint nok om heterofile hadde oppført seg sånn også, og har ingen ting imot homofile. Men slik oppførsel blir bare kvalmt, og jeg tror (vet) at de mister mange seere på grunn av det der. Hadde vært like kleint uansett legning ja. hudorm1 skrev (10 timer siden): Enig. Er ikke så familievennlig når de skal drive å nappe hverandre i pikken heller. Helt enig. Han som hinter om dette stadig vekk må jo være seksuelt frustrert 😂 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonysoum Skrevet 10. september 2024 #95 Del Skrevet 10. september 2024 Folk er bra snerpete her😂 5 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Me for life Skrevet 10. september 2024 #96 Del Skrevet 10. september 2024 Er det en regel om at alt må males i en eller annen nyanse av mørk brunt, inne som ute? Hyttene blir jo helt like, det eneste som skiller er en pyntetings her og der. Så utrolig kjedelig og dystert. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjær Skrevet 10. september 2024 #97 Del Skrevet 10. september 2024 Me for life skrev (4 minutter siden): Er det en regel om at alt må males i en eller annen nyanse av mørk brunt, inne som ute? Hyttene blir jo helt like, det eneste som skiller er en pyntetings her og der. Så utrolig kjedelig og dystert. De har ett veldig snevert valg av farger. Ser ut som de har ganske mange føringer fra øverste hold. Ang den sexhintingen. De kan si hva de vil, til 7. Og sist er det tv 2 og deres klipping som slipper dette igjennom. Er over snittet glad i sex, og har ingen problem med å snakke om sex, men synes uansett det er unødvendig å skulle sende dette. Det er ett familieprogram, og kan oppleves som kleint for en del vil jeg tro... 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Me for life Skrevet 10. september 2024 #98 Del Skrevet 10. september 2024 (endret) fjær skrev (21 minutter siden): De har ett veldig snevert valg av farger. Ser ut som de har ganske mange føringer fra øverste hold. Skjønner dette utvendig så man ikke ender med en rosa hytta midt i der, men innvendig....🤷🏻♀️ Endret 10. september 2024 av Me for life 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonysoum Skrevet 10. september 2024 #99 Del Skrevet 10. september 2024 Fjellhytta fungerer særdeles mye bedre som totalkonsept enn sommerhytta synes jeg. Fokuset på å få frem læring rundt håndverket er mange hakk høyere, og det virker som om det styres ett par hakk bedre også. Kvaliteten har vært gjennomgående bedre enn hva det feks var ved siste sommerhytta. 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 10. september 2024 #100 Del Skrevet 10. september 2024 Jeg har ikke engang lagt merke til at det er seksuell hinting i programmet jeg. Litt teit av TV2 å ta det med i klippen ettersom det er et familieprogram, men men. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå