Gå til innhold

Foreldrene mine henter meg ikke på jobb


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Folk er forskjellige med forskjellig utgangspunkt. Jeg er 27 og jobber til 23, og foreldrene mine henter meg. Tar 1,5 time med buss og bytting av buss, men 15 min å kjøre. For oss har det vært en selvfølge at jeg blir hentet og kommer meg trygt hjem.

Jeg har ikke lappen og føler meg ikke klar for det, men håper jeg finner motivasjon for det etter hvert. Ellers er det jeg som gjør alt husarbeidet og har ansvar for hunden, så å bruke natten på å komme meg hjem ville bare gått ut over oss alle, når tiden kan brukes mer fornuftig.

Bare fordi noen flytter i kollektiv når de er 18 og har foreldre som «gir faen», så passer ikke det for alle. Jeg er veldig glad foreldrene mine passer på meg og bryr seg om hva jeg gjør og hvor jeg er. Tror ikke jeg hadde klart meg uten deres støtte før jeg er 35+ faktisk. Og hvem er ekspertene på KG som absolutt skal sette regler for sånt. I mine øyne er 18 år meget ungt, man modnes faktisk ikke helt før man er 25!

Så ts, ja - ærlig talt så er det viktigere å ta vare på familien enn å drikke vin. Det var tross alt de som valgte å få barn, og for alt de visste kunne du ha blitt handikappet og måtte passes på 24/7. Når man får barn så er man for alltid forelder, også når barnet er voksent.

Anonymkode: 9ab6c...2a0

Du er seriøst straks 30 og blir kjørt rundt av foreldrene dine?! På tide å bli voksen 

Anonymkode: b843d...881

  • Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Nwi det er det ikke, og vel jeg hadde ikke ønsket at min 16 åring skulle forsørget seg sekv, det er ikke alltid det går så bra med de som må det..

Anonymkode: a0d2d...3be

Jeg måtte ikke. Jeg valgte å gjøre det. Det gikk veldig fint med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 hours ago, AnonymBruker said:

Folk er forskjellige med forskjellig utgangspunkt. Jeg er 27 og jobber til 23, og foreldrene mine henter meg. Tar 1,5 time med buss og bytting av buss, men 15 min å kjøre. For oss har det vært en selvfølge at jeg blir hentet og kommer meg trygt hjem.

Jeg har ikke lappen og føler meg ikke klar for det, men håper jeg finner motivasjon for det etter hvert. Ellers er det jeg som gjør alt husarbeidet og har ansvar for hunden, så å bruke natten på å komme meg hjem ville bare gått ut over oss alle, når tiden kan brukes mer fornuftig.

Bare fordi noen flytter i kollektiv når de er 18 og har foreldre som «gir faen», så passer ikke det for alle. Jeg er veldig glad foreldrene mine passer på meg og bryr seg om hva jeg gjør og hvor jeg er. Tror ikke jeg hadde klart meg uten deres støtte før jeg er 35+ faktisk. Og hvem er ekspertene på KG som absolutt skal sette regler for sånt. I mine øyne er 18 år meget ungt, man modnes faktisk ikke helt før man er 25!

Så ts, ja - ærlig talt så er det viktigere å ta vare på familien enn å drikke vin. Det var tross alt de som valgte å få barn, og for alt de visste kunne du ha blitt handikappet og måtte passes på 24/7. Når man får barn så er man for alltid forelder, også når barnet er voksent.

Anonymkode: 9ab6c...2a0

Du kan bare si det som det er. Du er lat. Trenger ikke mer forklaring enn det

Anonymkode: 7be46...8f6

  • Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.6.2024 den 2.15):

Folk er forskjellige med forskjellig utgangspunkt. Jeg er 27 og jobber til 23, og foreldrene mine henter meg. Tar 1,5 time med buss og bytting av buss, men 15 min å kjøre. For oss har det vært en selvfølge at jeg blir hentet og kommer meg trygt hjem.

Jeg har ikke lappen og føler meg ikke klar for det, men håper jeg finner motivasjon for det etter hvert. Ellers er det jeg som gjør alt husarbeidet og har ansvar for hunden, så å bruke natten på å komme meg hjem ville bare gått ut over oss alle, når tiden kan brukes mer fornuftig.

Bare fordi noen flytter i kollektiv når de er 18 og har foreldre som «gir faen», så passer ikke det for alle. Jeg er veldig glad foreldrene mine passer på meg og bryr seg om hva jeg gjør og hvor jeg er. Tror ikke jeg hadde klart meg uten deres støtte før jeg er 35+ faktisk. Og hvem er ekspertene på KG som absolutt skal sette regler for sånt. I mine øyne er 18 år meget ungt, man modnes faktisk ikke helt før man er 25!

Så ts, ja - ærlig talt så er det viktigere å ta vare på familien enn å drikke vin. Det var tross alt de som valgte å få barn, og for alt de visste kunne du ha blitt handikappet og måtte passes på 24/7. Når man får barn så er man for alltid forelder, også når barnet er voksent.

Anonymkode: 9ab6c...2a0

Herregud, du kan ikke være særiøs. Skjerp deg og bli voksen.

Anonymkode: 8a1e3...a04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...