Gå til innhold

Hva er det med menn og å prøve å initiere sex på dårlige tidspunkt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Eller er det bare hos oss det er slik? Jeg kan prøve å initiere sex når vi ligger sammen i sofa eller sengen og koser, men han har ikke lyst. Og som regel de gangene han initierer sex så er det på veldig "dumme" tidspunkt. Som f.eks. mens jeg står og lager mat, da kan han komme og stå bak meg mens jeg holder på å lage noe og prøver seg. Eller mens jeg rydder, tar ut av oppvaskmaskin, står å henger opp klær. 

Det ender jo da ikke med at vi har sex, fordi jeg blir mer irritert for at jeg føler han kommer bare og skal forstyrre meg mens jeg er midt i noe, og skjønner ikke hvorfor vi ikke kan ha sex andre ganger når det føles mer naturlig slik som hvis vi slapper av sammen? 

Hvorfor??

Anonymkode: b8e02...8ca

  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han tenner vel på at det er vilt og spontant.

Han synes kanskje det fort går litt rutine i at all sex skal skje til egnet tid og sted.

Det funker ikke så bra med dere, men jeg forstår ham. Jeg synes faktisk det er veldig turnoff å bli avvist en formiddag med beskjed om å vente til kvelden fordi det er praktisk.

Anonymkode: 7ebaf...3db

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han tenner vel på at det er vilt og spontant.

Han synes kanskje det fort går litt rutine i at all sex skal skje til egnet tid og sted.

Det funker ikke så bra med dere, men jeg forstår ham. Jeg synes faktisk det er veldig turnoff å bli avvist en formiddag med beskjed om å vente til kvelden fordi det er praktisk.

Anonymkode: 7ebaf...3db

Det handler ikke for meg om at det skal være rutine, og jeg gir ikke beskjed om at det må vente til kvelden for å være praktisk.. Det kan gjerne være spontant, men jeg stusser på at det alltid er når jeg er opptatt med noe i huset? Det er irriterende at det kun skal skje når han har lyst og at det alltid skal være mens jeg er midt oppe i noe. Er ikke så gøy for meg å føle jeg må droppe alt jeg har i hendene og bare ha sex helt ut av det blå uten å ha lyst pga. ingen foreplay eller fysisk kontakt på forhånd, og så rett etterpå kle på meg igjen og gå tilbake for å lage ferdig middagen eller henge opp resten av klærne våre.. 

Jeg skulle bare ønske han kunne initiere når vi f.eks. begge er "ledige" og ikke opptatt med å gjøre noe men bare er sammen og koser, fordi da føler jeg jo at jeg har LYST på han. Jeg føler lyst når jeg har nærheten og fysisk kontakt. Hvis jeg står midt oppe i noe og er opptatt med husarbeid og bare plutselig får han bak meg som kommer og forsøker å dra av meg buksa blir jeg rett og slett bare irritert.

Anonymkode: b8e02...8ca

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er det ofte her også...😅 For eksempel at jeg står på alle fire på treningsmatta og gjør øvelser til en youtubevideo, da kommer han for å tafse og er tent.

Tror spontanitet har en del å si for han, ja. En eller annen situasjon som han blir tent i og bare følger impulsen.

Anonymkode: d085a...5f1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Eller er det bare hos oss det er slik? Jeg kan prøve å initiere sex når vi ligger sammen i sofa eller sengen og koser, men han har ikke lyst. Og som regel de gangene han initierer sex så er det på veldig "dumme" tidspunkt. Som f.eks. mens jeg står og lager mat, da kan han komme og stå bak meg mens jeg holder på å lage noe og prøver seg. Eller mens jeg rydder, tar ut av oppvaskmaskin, står å henger opp klær. 

Det ender jo da ikke med at vi har sex, fordi jeg blir mer irritert for at jeg føler han kommer bare og skal forstyrre meg mens jeg er midt i noe, og skjønner ikke hvorfor vi ikke kan ha sex andre ganger når det føles mer naturlig slik som hvis vi slapper av sammen? 

Hvorfor??

Anonymkode: b8e02...8ca

Klassisk. Du mener altså at du, som kvinne, har definisjonsmakten på når det passer? Samtidig - om man leser om seksuelt frustrerte kvinner - så er det nettopp det spontane, det å bli "swept away" når man minst venter det - som er ønsket. Dere er altså så dobbeltkommuniserende at det krever mer enn en mannehjerne for å takle det. 

Endret av Gorgonzola
  • Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Eller er det bare hos oss det er slik? Jeg kan prøve å initiere sex når vi ligger sammen i sofa eller sengen og koser, men han har ikke lyst. Og som regel de gangene han initierer sex så er det på veldig "dumme" tidspunkt. Som f.eks. mens jeg står og lager mat, da kan han komme og stå bak meg mens jeg holder på å lage noe og prøver seg. Eller mens jeg rydder, tar ut av oppvaskmaskin, står å henger opp klær. 

Det ender jo da ikke med at vi har sex, fordi jeg blir mer irritert for at jeg føler han kommer bare og skal forstyrre meg mens jeg er midt i noe, og skjønner ikke hvorfor vi ikke kan ha sex andre ganger når det føles mer naturlig slik som hvis vi slapper av sammen? 

Hvorfor??

Anonymkode: b8e02...8ca

Han høres helt blåst ut. Det er denen typen oppførsel som får kvinner til å miste tenningen på partner permanent.

Anonymkode: 27bb8...e34

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han høres helt blåst ut. Det er denen typen oppførsel som får kvinner til å miste tenningen på partner permanent.

Anonymkode: 27bb8...e34

denne*

Anonymkode: 27bb8...e34

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gorgonzola skrev (32 minutter siden):

Klassisk. Du mener altså at du, som kvinne, har definisjonsmakten på når det passer? Samtidig - om man leser om seksuelt frustrerte kvinner - så er det nettopp det spontane, det å bli "swept away" når man minst venter det - som er ønsket. Dere er altså så dobbeltkommuniserende at det krever mer enn en mannehjerne for å takle det. 

Sikker på at det er de samme kvinnene?

Anonymkode: d085a...5f1

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Eller er det bare hos oss det er slik? Jeg kan prøve å initiere sex når vi ligger sammen i sofa eller sengen og koser, men han har ikke lyst. Og som regel de gangene han initierer sex så er det på veldig "dumme" tidspunkt. Som f.eks. mens jeg står og lager mat, da kan han komme og stå bak meg mens jeg holder på å lage noe og prøver seg. Eller mens jeg rydder, tar ut av oppvaskmaskin, står å henger opp klær. 

Det ender jo da ikke med at vi har sex, fordi jeg blir mer irritert for at jeg føler han kommer bare og skal forstyrre meg mens jeg er midt i noe, og skjønner ikke hvorfor vi ikke kan ha sex andre ganger når det føles mer naturlig slik som hvis vi slapper av sammen? 

Hvorfor??

Anonymkode: b8e02...8ca

Samboer elsker det når jeg løfter opp skjørtet og gir henne en kjapp en når hun står på kjøkkenet. Ikke så veldig ofte det skjer, kanskje 3-4 ganger i sommersesongen. 

Har tidligere også hatt kjærester som elsker å bli tatt opp etter veggen litt spontant eller i trappeoppgangen etter et sosialt lag på vei hjem. 

Så hvem er det som ikke er normal her? Du, din mann, jeg  eller de kvinnene som liker det spontane og dyriske en gang i blant? 

Anonymkode: 29e0a...813

  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du kan late som du skal gjøre noe husarbeid iblant. 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gorgonzola skrev (42 minutter siden):

Klassisk. Du mener altså at du, som kvinne, har definisjonsmakten på når det passer? Samtidig - om man leser om seksuelt frustrerte kvinner - så er det nettopp det spontane, det å bli "swept away" når man minst venter det - som er ønsket. Dere er altså så dobbeltkommuniserende at det krever mer enn en mannehjerne for å takle det. 

Nei, jeg mener ikke at jeg har noe "makt" og det er ikke det som er poenget. Da har du tydeligvis enten ikke lest eller ikke skjønt noenting av det jeg har skrevet.  Men jeg syns det er sårt at det skal så ofte initieres mens jeg er opptatt med noe og at det ikke kan skje på en koselig og sensuell måte. 

Anonymkode: b8e02...8ca

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Samboer elsker det når jeg løfter opp skjørtet og gir henne en kjapp en når hun står på kjøkkenet. Ikke så veldig ofte det skjer, kanskje 3-4 ganger i sommersesongen. 

Har tidligere også hatt kjærester som elsker å bli tatt opp etter veggen litt spontant eller i trappeoppgangen etter et sosialt lag på vei hjem. 

Så hvem er det som ikke er normal her? Du, din mann, jeg  eller de kvinnene som liker det spontane og dyriske en gang i blant? 

Anonymkode: 29e0a...813

Som sagt tidligere, jeg har ingenting i mot at ting skjer spontant!! Men hvorfor i huleste "MÅ" dere menn kun ha spontan sex mens damen står og er opptatt med å lage mat eller tar ut av oppvaskmaskinen? Hvorfor kan ikke sex skje spontant når begge to har "ledig tid"??

Anonymkode: b8e02...8ca

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei, jeg mener ikke at jeg har noe "makt" og det er ikke det som er poenget. Da har du tydeligvis enten ikke lest eller ikke skjønt noenting av det jeg har skrevet.  Men jeg syns det er sårt at det skal så ofte initieres mens jeg er opptatt med noe og at det ikke kan skje på en koselig og sensuell måte. 

Anonymkode: b8e02...8ca

Leser man overskriften og det du har skrevet så er det vanskelig å ikke tolke det annet enn at du ønsker at initiativ skal gjøres på din måte. 

Mitt råd er å avslutte forholdet og finne deg en mann som ønsker samme type initiativ som deg. Da slipper du å disse initiativene og samtidig som du heller ikke generaliserer alle menn.

Anonymkode: 29e0a...813

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Som sagt tidligere, jeg har ingenting i mot at ting skjer spontant!! Men hvorfor i huleste "MÅ" dere menn kun ha spontan sex mens damen står og er opptatt med å lage mat eller tar ut av oppvaskmaskinen? Hvorfor kan ikke sex skje spontant når begge to har "ledig tid"??

Anonymkode: b8e02...8ca

Hvem har sagt at man ikke kan gjøre begge deler? 

Og hvorfor generaliserer du så enormt? 

Anonymkode: 29e0a...813

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Eller er det bare hos oss det er slik? Jeg kan prøve å initiere sex når vi ligger sammen i sofa eller sengen og koser, men han har ikke lyst. Og som regel de gangene han initierer sex så er det på veldig "dumme" tidspunkt. Som f.eks. mens jeg står og lager mat, da kan han komme og stå bak meg mens jeg holder på å lage noe og prøver seg. Eller mens jeg rydder, tar ut av oppvaskmaskin, står å henger opp klær. 

Det ender jo da ikke med at vi har sex, fordi jeg blir mer irritert for at jeg føler han kommer bare og skal forstyrre meg mens jeg er midt i noe, og skjønner ikke hvorfor vi ikke kan ha sex andre ganger når det føles mer naturlig slik som hvis vi slapper av sammen? 

Hvorfor??

Anonymkode: b8e02...8ca

Hos oss er det omvendt. Jeg liker det spontane, tidlig og midt på dagen, og han vil gjerne vente til kl 22.45 når jeg er trøtt og på vei i seng. 

Anonymkode: 881ec...da7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så enkelt at man stort sett er kåt hele tiden. Hvorfor ikke ta en kjapp en samtidig som man gjør hverdagslige ting? For mange av oss menn letter det sinnsstemning, uro og press. Så kan man ta de lange hyrdestundene på planlagte tidspunkt med helkveld.

Anonymkode: e9e66...b31

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg bare må. Fy faen hvor glad jeg er for å være singel. Å slippe sexpress når man gjør ting i huset er så godt. Jeg følte det akkurat som deg da jeg hadde partner ts. 

Anonymkode: 98923...9bc

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker said:

Som sagt tidligere, jeg har ingenting i mot at ting skjer spontant!! Men hvorfor i huleste "MÅ" dere menn kun ha spontan sex mens damen står og er opptatt med å lage mat eller tar ut av oppvaskmaskinen? Hvorfor kan ikke sex skje spontant når begge to har "ledig tid"??

Anonymkode: b8e02...8ca

Kanskje for å se om du/ dere fortsatt tenner såpass på han, at det er viktigere enn oppvasken, brette klær, pusse sølvtøyet, vanne blomster, og alt annet som strengt tatt kan utsettes. Sånn som du og TS beskriver det, kan man jo tolke det dithen at sex, begjær og nærhet er aller nederst på prioriteringslisten. Da er det jo fullt mulig at mannen på et eller annet tidspunkt gir opp sex/ mister begjæret.

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Han tenner vel på at det er vilt og spontant.

Han synes kanskje det fort går litt rutine i at all sex skal skje til egnet tid og sted.

Det funker ikke så bra med dere, men jeg forstår ham. Jeg synes faktisk det er veldig turnoff å bli avvist en formiddag med beskjed om å vente til kvelden fordi det er praktisk.

Anonymkode: 7ebaf...3db

Denne. 

TS høres kjedelig ut.

Anonymkode: 99241...984

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Det er så enkelt at man stort sett er kåt hele tiden. Hvorfor ikke ta en kjapp en samtidig som man gjør hverdagslige ting? For mange av oss menn letter det sinnsstemning, uro og press. Så kan man ta de lange hyrdestundene på planlagte tidspunkt med helkveld.

Anonymkode: e9e66...b31

I og med at 9 av 10 kvinner ikke klarer å få orgasme ved penetrering alene, hva tror dere egentlig at de får ut av at mannen står og jukker løs i noen minutter for så å gå videre når han har fått orgasmen sin?

Anonymkode: 94074...de7

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...