AnonymBruker Skrevet 25. juni #1 Del Skrevet 25. juni Meldte meg som frivillig men glemte av det og nå er jeg flau, burde jeg si fra og hva burde jeg skrive så fall? Hei! Helt i begynnelsen av mars så hadde jeg samtale med han som organiserer frivillige i kommunen og setter de i kontakt med steder der de kan være frivillige. Han nevnte stedene man kunne være frivillig og jeg sa da at jeg hadde ønske om å være frivillig ett av stedene han nevnte og da sa han at han skulle ta kontakt med hun som hadde med de frivillige å gjøre på dette stedet og videreformidle at jeg var interessert. Hun sendte meg en e-post noen dager sendere og sa at hun som han hadde tatt kontakt med skulle ringe meg. Så helt i slutten av april hadde jeg ikke hørt noe så jeg sendte e-post til han jeg hadde møtt og sa at det ikke hastet, men at hun ikke hadde ringt meg enda og jeg skulle bare si fra siden det var jo dumt om hun hadde forsøkt å ta kontakt men fått feil telefon nummer eller annet. Han sa at hun som skulle ta kontakt hadde glemt det men at jeg bare kunne gå innom der uten avtale en dag jeg var på jobb (siden det er i nærheten). Siden jeg jobber bare en dag eller to dager i uka så har jeg glemt av det også har jeg vært opptatt og ikke hatt tid til å gå innom etter jobb, så tilslutt så dessverre glemte jeg av helt av hele greia. Og nå er jeg skikkelig flau over det hele siden det er 2 måneder siden jeg fikk e-posten om at jeg bare kunne gå innom. Det som også er nå er at det av to ulike grunner passer dårlig å begynne som frivillig nå, og jeg er usikker på når jeg vil få muligheten. Men burde jeg sende en sms til hun som jeg egentlig skulle gå innom kontoret til og bare beklage at jeg ikke har gått innom kontoret hennes ennå og gi beskjed om at jeg ikke har mulighet for å begynne som frivillig enda heller men at jeg gjerne ønsker det når jeg får muligheten igjen? Jeg har aldri snakket med henne, men jeg fikk nummeret hennes i e-posten fra han som organiserer frivillige. Og hva burde jeg skrive i smsen sånn helt konkret? Noen som har ett godt eksempel? Jeg sliter veldig med angst og overtenking så dette er vanskelig for meg å avgjøre, i tillegg til at jeg som nevnt er veldig flau over at jeg har glemt av det i 2 måneder. Anonymkode: 5f27b...0ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni #2 Del Skrevet 25. juni Du trenger ikke ta kontakt. Tar de kontakt med deg sier du bare at det ikke passer nå. Anonymkode: a39c3...a1f 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elle Melle Skrevet 25. juni #3 Del Skrevet 25. juni (endret) Frivillige er en ressurs, og de fleste vet det er jobb å sikre seg dem. Det er ingen frivillige som gidder å mase seg til å få lovt til å jobbe gratis. Det er egentlig de som har fulgt litt for dårlig opp, og ingen tenker nok at du har gjort noe du trenger å beklage. Folk er generelt utrolig dinglete, det er alle vant til. Med mindre man har en avtalt forpliktelse på en gitt dato/klokkeslett, er det sjelden noen som forventer at folk stiller. Så du trenger ikke å foreta deg noe som helst egentlig. Endret 25. juni av Elle Melle 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 25. juni #4 Del Skrevet 25. juni Ta kontakt til høsten, om du fortsatt ønsker det 😊 Det er ikke bare-bare å huske, alltid. Ikke ha dårlig samvittighet Frivillighet er overskudd, og nå på starten av ferien så kan det gå i surr for enkelte 😊 De har sikkert kuttet i tilbudet også og bemannet deretter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni #5 Del Skrevet 25. juni Du trenger ikke sende melding for å forklare deg, eller gi beskjed om at det ikke passer allikevel. Du har på en måte gjort det allerede. Let it go! Selv om det er vanskelig når man overtenker. Anonymkode: 2ab56...9c2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå