Gå til innhold

Mette Ask

Anneisabell

Anbefalte innlegg

Det var forresten greit at hun slo fra seg salg av hus for det huset der har hun ødelagt. Det vil stå oppussingsprosjekt på det på Finn og det kommer til å gå langt under det hun kunne fått hadde hun ikke herpa alle rom. 

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Minipilla skrev (44 minutter siden):

Trenger hun virkelig å stable ting bak et skap på den måten i gangen? Og hvor mye kan et relativt nytt hus pusses opp??! Hun har en stor bod inne samt en kjempestor bod ute - hadde hun bare giddet rydde hadde det vært null problem å få plass uten å måtte bruke tid på å «pusse opp» gangen. ADHD eller ei, hun burde sette seg et mål om å gjøre ferdig et prosjekt før hun går I gang med nye. Det eneste hun oppnår er hundre uferdige prosjekter som igjen fører til at hun må sykmelde seg. Kjenner jeg blir egentlig bare irritert av å se på. 

Helt enig. Det hadde spart henne for både tid, energi og penger å bare kvitte seg med ting og rydde. Hvem er det som tar vare på så mye ræl i et, som du sier, relativt nytt hus. Gamle kjøkkenfronter, planker osv osv.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minipilla skrev (1 time siden):

Det var forresten greit at hun slo fra seg salg av hus for det huset der har hun ødelagt. Det vil stå oppussingsprosjekt på det på Finn og det kommer til å gå langt under det hun kunne fått hadde hun ikke herpa alle rom. 

Har tenkt det samme. Stakkars de som skal ta over dette huset. Forstår ikke hva hun holder på med ~ ødelegger alle rom. Alt er halvferdig og hun evner slett ikke oppgaven med å få det fint.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (På 18.1.2025 den 14.59):

Det nye er vel å filme seg selv mens hun ligger dausliten på sofaen. Spennende innhold, virkelig!

Tydeligvis spennende nok til å få følgere som kommentere det.  Kanskje du får være med henne på do en dag også. Fortsett og følg med 🤗

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forferdelig at hun bruker pengene sine på ferier, julebord og gleder til barn og barnebarn i stedet huset sitt, opppussing objektet. Tenk alt hun kunne gjort istedenfor å ta barna med på ferier osv . Huset er sååååå mye viktigere.  Og bare se på det forferdelige dukkehuset hun  lagde til tross for all negativ respons her, - det var jo totalt mislykket. Lillejenta ble så skuffet over gaven. Og alle her har helt sikkert laget mye finere rom til tenåring sønnen sin  enn hva Mette har. Og utredningen kan hun jo bare avbestille. Her får hun jo alle svar ! 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nor skrev (Akkurat nå):

Forferdelig at hun bruker pengene sine på ferier, julebord og gleder til barn og barnebarn i stedet huset sitt, opppussing objektet. Tenk alt hun kunne gjort istedenfor å ta barna med på ferier osv . Huset er sååååå mye viktigere.  Og bare se på det forferdelige dukkehuset hun  lagde til tross for all negativ respons her, - det var jo totalt mislykket. Lillejenta ble så skuffet over gaven. Og alle her har helt sikkert laget mye finere rom til tenåring sønnen sin  enn hva Mette har. Og utredningen kan hun jo bare avbestille. Her får hun jo alle svar ! 

Mette Mette… hører det er deg som skriver her 

• Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir ikke lett å selge et hus som er selvgjort med dagens krav til dokumentasjon av autoriserte fagfolk. Men hun har vell ikke tenkt det, i hvertfall ikke akkurat nå. Synd å ødelegge et hus på den måten hun gjør. Ikke et sted er ser ferdig og det som anses som ferdig er virkelig stygt utført. Ja det jeg har sett, så mener jeg akkurat det.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nor skrev (33 minutter siden):

Tydeligvis spennende nok til å få følgere som kommentere det.  Kanskje du får være med henne på do en dag også. Fortsett og følg med 🤗

Gjerne, det hadde ikke forundret meg om hun tok oss alle med inn på dass med det prkåte klikkhoreriet hun driver med. Jeg sitter klar med 🍿 og venter i spenning😎

Endret av Xmasclovn
La til og trykkleif
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaneel skrev (1 time siden):

Tja… tror du jeg omtaler minstejenta ( i flere tidligere innlegg) som en irriterende gneldreunge  om jeg var henne. Der røk troverdigheten din🤗

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nor skrev (6 minutter siden):

Tja… tror du jeg omtaler minstejenta ( i flere tidligere innlegg) som en irriterende gneldreunge  om jeg var henne. Der røk troverdigheten din🤗

Du er jo kjent for å mener at profilen blir mer troverdig om man sier noe negativt så kom ikke med den 🤣😂

• Liker 5
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaneel skrev (25 minutter siden):

Du er jo kjent for å mener at profilen blir mer troverdig om man sier noe negativt så kom ikke med den 🤣😂

Nå dummer du deg bare desperat ut. Tviler sterk på at rette Mette ville omtalt barna sine negativt. Derimot vet jeg at du misliker MA så sterkt for en viss har omtalt henne smigrende.  Ikke vanskelig å finne ut hvem du er siden flere her kjenner til Mette utenom tråden her. Jeg omtaler lille jenta , som konstant gneldre, MA som ustrukturert,  barnslig og naiv, men et godt menneske som sliter mye med seg og selvfølelsen. Og hva om jeg hadde vært Mette. Skal ikke hun fått ta ordet i en tråd som omhandlet henne, og som hun stadig dokumenterer  på snap, omtaler henne og ex mannen løgnaktig. Tror alle kjendiser leser trådene om seg selv, og har falske nickname, slik du har 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaneel skrev (3 timer siden):

Tror ikke det er Mette. Det er nok hu Trude😉

• Liker 4
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde faktisk prioritert å sette istand huset litt fremfor «luksusferie». Man kunne fått en super ferie til langt under den prisen hun brukte i sommer. 

man er hjemme flest dager, og å bo oppi det kaoset må være travelt for voksen og barn. Hun kunne til og med leid inn noen for å ordne mye ordentlig for den prisen 

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Xmasclovn skrev (7 timer siden):

Tror ikke det er Mette. Det er nok hu Trude😉

Herrefred det er det ja, sorry nor aka Trude 😂😂😂 mettefletta vi vet alle du er her inne siden du elsker å referere til oss på snap din

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaneel skrev (2 minutter siden):

Herrefred det er det ja, sorry nor aka Trude 😂😂😂 mettefletta vi vet alle du er her inne siden du elsker å referere til oss på snap din

Dere som tror dere er kvalifisert til jobb i Kripos for dere forteller hun  i likhet med alle her , er med i tråden under falskt navn….Hun er jo helt åpen om at hun følger med her😂Heldigvis, så en får oppklart en del av de løgnene som  sås her. Ikke noe problem at hun følger med sin egen tråd. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaneel skrev (1 time siden):

Det er vi som gir liv og innhold til både Trudelutt og snapen hennes. Hun burde være takknemlig 😂

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eneste løsning for MA nå, er å melde seg på Sinna snekkeren. Tror han kan snakke litt fornuft med henne. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sassya skrev (2 minutter siden):

Eneste løsning for MA nå, er å melde seg på Sinna snekkeren. Tror han kan snakke litt fornuft med henne. 

Han hadde kastet inn håndkle han også. Det er ikke hver dag man må fikse hus som egentlig er ganske nye. Og hun hadde sikkert fulgt etter ham for å gi råd og veiledning, for det er hennes måte som alltid gjelder og er eneste rette. Og ikke minst- hun tar ikke imot hjelp.

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nor skrev (1 time siden):

Dere som tror dere er kvalifisert til jobb i Kripos for dere forteller hun  i likhet med alle her , er med i tråden under falskt navn….Hun er jo helt åpen om at hun følger med her😂Heldigvis, så en får oppklart en del av de løgnene som  sås her. Ikke noe problem at hun følger med sin egen tråd. 

Noe pussig at du blir beskyldt for å være Mette av noen som selv ble beskyldt for å være det tidlig i tråden. 😆 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I anledning Mettes forsvarere synes jeg vi skal tenne et lys for Mettes største forsvarer (utenom Trude da) som alltid gav oss KG troll skikkelig på pukkelen. Hun hadde kommet godt med sin tordentale nå! RIP Dixirose🕯️🐾🐈

Endret av Xmasclovn
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...