Xmasclovn Skrevet 5. januar #741 Del Skrevet 5. januar Anneisabell skrev (4 minutter siden): For å høste sympati og få meldinger om hvor sterk og flink hun er Det har du nok rett i! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballfluen Skrevet 5. januar #742 Del Skrevet 5. januar Det er litt vanskelig å følge tankerekkene hennes innimellom. I det ene øyeblikket er menn bare dritt og bidrar ikke med noe positivt. i det neste øyeblikket gråter hun fordi hun savner nærhet, en armkrok å ligge i og en mann som kan avlaste henne (selv om mennene hun har vært sammen med ikke har bidratt med noe som helst i følge henne og hun selv ikke evner å ta imot hjelp). Det er vanskelig å forstå hva hun egentlig vil, jeg er usikker på om hun vet det selv? 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 5. januar #743 Del Skrevet 5. januar Fotballfluen skrev (12 minutter siden): Det er litt vanskelig å følge tankerekkene hennes innimellom. I det ene øyeblikket er menn bare dritt og bidrar ikke med noe positivt. i det neste øyeblikket gråter hun fordi hun savner nærhet, en armkrok å ligge i og en mann som kan avlaste henne (selv om mennene hun har vært sammen med ikke har bidratt med noe som helst i følge henne og hun selv ikke evner å ta imot hjelp). Det er vanskelig å forstå hva hun egentlig vil, jeg er usikker på om hun vet det selv? Jeg tenkte det samme tidligere i dag. At hun ikke vet hva hun egentlig vil. Og når hun får det (hun tror) hun vil ha, så ville hun ikke ha det lengre. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 6. januar Forfatter #744 Del Skrevet 6. januar Er folk helt koko? Spør om mette strikker på bestilling etter 2 kjoler til jenta Mette har trua på seg selv, det skal hun ha... Synes dessverre at hennes slutt resultater ikke er helt på topp 1 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 6. januar #745 Del Skrevet 6. januar Anneisabell skrev (2 timer siden): Er folk helt koko? Spør om mette strikker på bestilling etter 2 kjoler til jenta Mette har trua på seg selv, det skal hun ha... Synes dessverre at hennes slutt resultater ikke er helt på topp Fanklubber kjøper nesten alt de, kvalitet eller ei. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 6. januar Forfatter #746 Del Skrevet 6. januar Xmasclovn skrev (28 minutter siden): Fanklubber kjøper nesten alt de, kvalitet eller ei. Jeg vil også ha en slik fanklubb😝 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villroses hage Skrevet 6. januar #747 Del Skrevet 6. januar Anneisabell skrev (32 minutter siden): Jeg vil også ha en slik fanklubb😝 Da må du nok selge sjela di, og familien din konstant, på sosiale medier. Og så må du ta en del oppsiktsvekkende dumme valg, og sørge for at de blir publisert og får masse oppmerksomhet og klikk. Folk blir visst følgere og fans av slikt. Alternativt kan du ha kjempetalent i noe, og gode forbindelser, så du blir kjent og populær for det. Bare å velge 😁 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 6. januar #748 Del Skrevet 6. januar Mtp at hun ikke har strikket før, og i tillegg ikke følger oppskrift/mønster så synes jeg hun har håndlag for det Jeg strikker selv, og ser at Mette kjapt strikket jevne og fine masker. Men selv om hun ikke ønsker å bruke oppskrift så er det nok endel basic ting hun bør lære seg: f.eks. hvor mange masker man må legge opp ift størrelse (så slipper hun å rekke opp en god del pga hun oppdager at genseren blir gigantisk) Man kan fri-strikke uten å være bundet opp til et design noen andre har laget, men man må likevel lære seg noen grunnteknikker Mønster utover enkle hjerter/stjerner/luser er vanskelig å improvisere ut i fra hva man ser for seg i hodet. Det kan lønne seg å laste ned et program der man tegner inn mønsteret og programmet regner ut hvordan du skal strikke det Med tiden når hun blir mere dreven så kan nok å strikke på bestilling bli ei lita ekstrainntekt, men strikking er ikke akkurat så godt betalt ut i fra det timene det tar å ferdigstille et plagg. Dessuten: når man strikker mot betaling for andre så bør det ferdige resultatet være helt perfekt. Man kan ikke «jinxe» til en feil man gjør og tenke at det er ikke så nøye på samme måte som når man strikker noe til seg selv. Mottaker/kunden skal få levert plettfritt arbeid som vedkommende har betalt for. Men jeg har trua; øvelse gjør mester Jeg har selv ADHD (eller; ADD- uoppmerksom type) og for meg, og mange flere med ADHD så er strikking mindfullness, og det virker som om også Mette finner ro når hun strikker En ting som er veldig typisk for ADHD er at når man får en ny interesse eller noe nytt man har lyst å lære seg, så går man all in. En «vanlig» person ville f.eks. med strikking startet med noe enkelt; kjøpt inn et par nøster og noen strikkepinner, mens med ADHD så bestiller man hauger med garn, pinner og blir overivrig (ikke ment på Mette, men generelt) Jeg malte før jeg fikk barn f.eks., på ganske drevent nivå og har hatt flere malerier på utstilling og solgt flere. Her i fjor sommer så bestemte jeg meg for å ta opp igjen malingen (og det gamle utstyret er minus staffeliet ubrukelig), så jeg kjøpte inn pensler, akrylmaling, oljemaling, akvarellmaling, mange skissebøker, lerreter osv osv….. jeg har siden da malt ett akvarell bilde og ett i akryl 🙈 Likedan fant jeg ut at jeg skal lære meg å hekle, det må jo gå greit siden jeg kan å strikke…..så jeg ønsket meg masse hekle-stæsj til jul😄 Og; ang det med snømåking; var koselig å se at hun og begge barna var ute mens hun måkte dagen etter «snømåke- sammenbruddet» Bra at hun skal kjøpe seg ei skikkelig snøskuffe; den spaden hun har er ikke ment for så store områder, ikke rart hun ble sliten og det tok tid. Det er bra at timen til dps mtp utredning for ADHD er liike rundt hjørnet. Tror at mye vil falle på plass etter det. Alt løser seg ikke ved å ta en tablett, man må likevel jobbe med seg selv, men det blir lettere å sortere ting og ta fornuftige avgjørelser når det ikke er kaos i hodet. Fikk selv diagnosen i voksen alder og har hatt endel aha- opplevelser på tidligere reaksjonsmønstre, likedan det å jobbe med seg selv og impulser. Alt kan heller ikke henges på knaggen ADHD, noe er også personlighet, samt man har gått et helt liv og maskert symptomer og handlingsmønster, særlig for jenter/kvinner da der er forventet at vi skal være «flink pike» som barn/ i oppveksten mens hos gutter har det alltid vært «gutter er gutter» . Mange kvinner som får denne diagnosen i voksen alder har «sklidd under radaren» under oppveksten og som voksne, og har brukt enormt mye energi på maskering/ta seg sammen. Å snu dette er ikke gjort på en dag etter oppstart av medisin. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 6. januar #749 Del Skrevet 6. januar Anneisabell skrev (2 timer siden): Jeg vil også ha en slik fanklubb😝 Bare å begynne å filme og utlevere deg selv ukritisk, og finn noe å selge. Du blir nok den nye Mette før vi vet ordet av det. Jeg lover å følge deg på snap og kjøpe hva enn du selger😂 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 6. januar Forfatter #750 Del Skrevet 6. januar Xmasclovn skrev (5 timer siden): Bare å begynne å filme og utlevere deg selv ukritisk, og finn noe å selge. Du blir nok den nye Mette før vi vet ordet av det. Jeg lover å følge deg på snap og kjøpe hva enn du selger😂 Ååå så søt og snill du er, slike meldinger gjør meg så glad...( hahahaha) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 7. januar #751 Del Skrevet 7. januar Anneisabell skrev (16 timer siden): Ååå så søt og snill du er, slike meldinger gjør meg så glad...( hahahaha) 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 8. januar Forfatter #752 Del Skrevet 8. januar Er det virkelig slik at alle disse snap folka får meldinger og folk er beskymret etter 2 timer uten snap? For en gal gal verden 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alisha* Skrevet 8. januar #753 Del Skrevet 8. januar Anneisabell skrev (1 time siden): Er det virkelig slik at alle disse snap folka får meldinger og folk er beskymret etter 2 timer uten snap? For en gal gal verden Vel, det har jeg vanskelig for å tro. Men når det gjelder Mette og det hun driver med, så er det jo for å fronte seg selv som viktig i denne snapverden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 8. januar #754 Del Skrevet 8. januar En må huske på to ting når det gjelder influensere flest. 1. De vrir ofte på fakta/virkeligheten/historien dersom det setter de i bedre lys og skaffer de mer sympati eller engasjement. 2. Se punkt 1. Influensere er selgere. Punktum. Og det må en ha i bakhodet når en ser på innholdet de deler. Det finnes noen få unntak - men de aller fleste begynner på en positiv måte og har gode intensjoner i starten. Men etterhvert som de får mer erfaring og ser at de kan tjene gode penger på dette så blir de like alle i sammen. Både på punkt 1 og 2 ovenfor. Om alle blir like fordi grådighet ødelegger, eller om det er fordi de blir så vant til det at de ikke ser at de gjør det, vet jeg ikke. Men man ser det samme gå igjen hos de fleste. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tangogtare Skrevet 8. januar #755 Del Skrevet 8. januar Anneisabell skrev (4 timer siden): Er det virkelig slik at alle disse snap folka får meldinger og folk er beskymret etter 2 timer uten snap? For en gal gal verden Jeg sender en melding. Mette skylder meg fortsatt en PM. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 8. januar #756 Del Skrevet 8. januar Anneisabell skrev (4 timer siden): Er det virkelig slik at alle disse snap folka får meldinger og folk er beskymret etter 2 timer uten snap? For en gal gal verden Tvilsomt. Det finnes sikkert mennesker som blir «bekymret» for influenseren sin, men da gjelder det kjente og aktive influensere. Ikke Mette vel. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 8. januar #757 Del Skrevet 8. januar Xmasclovn skrev (1 time siden): Tvilsomt. Det finnes sikkert mennesker som blir «bekymret» for influenseren sin, men da gjelder det kjente og aktive influensere. Ikke Mette vel. Hva er intensjonen til Mette med å dele dette lurer jeg på. Åpenbart behov for oppmerksomhet eller gi inntrykk av at er mer populær enn hun er. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 8. januar Forfatter #758 Del Skrevet 8. januar Snublefot62 skrev (9 minutter siden): Hva er intensjonen til Mette med å dele dette lurer jeg på. Åpenbart behov for oppmerksomhet eller gi inntrykk av at er mer populær enn hun er. Har alltid jeg lurt på oxo. Er jo en snap uten mål og mening. Uten noe bestemt tema... 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 8. januar #759 Del Skrevet 8. januar Snublefot62 skrev (1 time siden): Hva er intensjonen til Mette med å dele dette lurer jeg på. Åpenbart behov for oppmerksomhet eller gi inntrykk av at er mer populær enn hun er. Hause opp seg selv og fremstå mer populær enn hun er. Hun hadde jo en blogg før som var relativt stor, som hun «måtte» slette da hun dummet seg ut. Tror hun savner oppmerksomheten sosiale medier gir og hun jobber også hardt for å kunne tjene på snap. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 8. januar Forfatter #760 Del Skrevet 8. januar Xmasclovn skrev (1 time siden): Hause opp seg selv og fremstå mer populær enn hun er. Hun hadde jo en blogg før som var relativt stor, som hun «måtte» slette da hun dummet seg ut. Tror hun savner oppmerksomheten sosiale medier gir og hun jobber også hardt for å kunne tjene på snap. Blir nok ikke noe peis og dukkehus nå...strikke og egne oppskrifter...wow altså 😉😉😉blir så imponert over sånne knipe med øya selfier😉😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå