Gå til innhold

Mette Ask, here we go again

Anneisabell

Anbefalte innlegg

Anneisabell skrev (2 minutter siden):

Hva er det du vil med dette egentlig? Forklaring er gitt her mange ganger samt at hun selv har snakket om det på egen snap. Mener du hun skal komme inn hit og svare deg?

Hei Mette ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kaneel skrev (13 minutter siden):

Hei Mette ❤️

Hun svarer på snap, så trenger ikke være anonym . Tro det eller ei, så er det noen her som ikke støtter feig anonymt mobbing på nett. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaneel skrev (46 minutter siden):

Hei Mette ❤️

Hvis denne var retta mot meg så tror du har gått glipp av mange av mine innlegg både her og i andre tråder..

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skal ha for at hun prøver, men det hjelper ikke stort. Å gjenta seg selv dag ut og dag inn gjør ikke psyken bedre. Hverdagen hadde vært så mye bedre med hjelp og livsstilsendring.

Ikke greit å være ex mann heller, han må føle seg lurt! 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alisha* skrev (1 time siden):

Hun skal ha for at hun prøver, men det hjelper ikke stort. Å gjenta seg selv dag ut og dag inn gjør ikke psyken bedre. Hverdagen hadde vært så mye bedre med hjelp og livsstilsendring.

Ikke greit å være ex mann heller, han må føle seg lurt! 

Hvorfor skulle han føle seg lurt ? Tror du han er tilbakestående ? Tvert i mot viser han kjærlighet og  forståelse på de snap han har deltatt på. Se og lær 🤗

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nor skrev (9 minutter siden):

Hvorfor skulle han føle seg lurt ? Tror du han er tilbakestående ? Tvert i mot viser han kjærlighet og  forståelse på de snap han har deltatt på. Se og lær 🤗

Skal bruke dine ord, Se og Lær. Så vil jeg føye til Hør.  

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alisha* skrev (12 minutter siden):

Skal bruke dine ord, Se og Lær. Så vil jeg føye til Hør.  

Helt greit . Jeg ønsker HØRE  hva du begrunner med at H føler seg lurt . Noe han har fortalt deg ?  Jeg skal både se og lære om du har noe konkret og komme med. Ikke bare spekulasjoner. Venter spent 🍿

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nor skrev (7 minutter siden):

Helt greit . Jeg ønsker HØRE  hva du begrunner med at H føler seg lurt . Noe han har fortalt deg ?  Jeg skal både se og lære om du har noe konkret og komme med. Ikke bare spekulasjoner. Venter spent 🍿

Ingen spekulasjoner her🤣 Ikke alle er like anonyme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anneisabell skrev (På 9.11.2024 den 14.15):

Ikke rart hun sliter økonomisk i hvertfall...kjøper nye materialer for å lage ny stjerne i stedet for å fixe den ødelagte 🙈

Har ikke hørt hun snakket om det før i dag. Da vet du mere enn andre 🙄 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sassya skrev (10 minutter siden):

Har ikke hørt hun snakket om det før i dag. Da vet du mere enn andre 🙄 

Det snakket hun om før hun dro til Danmark.  Beklager om du ikke fikk det med deg, jeg får ikke med meg mer enn andre her inne hvertfall 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anneisabell skrev (22 minutter siden):

Det snakket hun om før hun dro til Danmark.  Beklager om du ikke fikk det med deg, jeg får ikke med meg mer enn andre her inne hvertfall 

Ikke noe å beklage det. Jeg synes det er rart at du vet det før hun sier det selv på Snapchat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sassya skrev (11 minutter siden):

Ikke noe å beklage det. Jeg synes det er rart at du vet det før hun sier det selv på Snapchat. 

Omg hun sa den var knekt og hadde brukt gaffa tape. Kunne vell tatt en ny runde det i stedet for å kjøpe inn til nytt

Men jeg driter egentlig i hva hun velger å gjøre men i forhold til økonomi hadde sikkert det vært lurt.

Og jeg har ingen inside infomation om du også skulle tro jeg er Mette

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anneisabell skrev (15 minutter siden):

Omg hun sa den var knekt og hadde brukt gaffa tape. Kunne vell tatt en ny runde det i stedet for å kjøpe inn til nytt

Men jeg driter egentlig i hva hun velger å gjøre men i forhold til økonomi hadde sikkert det vært lurt.

Og jeg har ingen inside infomation om du også skulle tro jeg er Mette

Ikke vet jeg om du eller flere her er kontoer til Mette. Men ut fra flere kommentarer og innlegg fra flere her så ser det neste sånn ut.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alisha* skrev (1 time siden):

Ingen spekulasjoner her🤣 Ikke alle er like anonyme!

Det var det jeg skjønte.🤣 Bare løgn fra deg. Om H føler seg lurt er det troverdig om det kommer fra han, iallefall ikke deg  som bare slenger rundt deg med tullete spekulasjoner. Når en ser hva du har skrevet før, gar du ingen troverdighet . Tror du jeg er MA ? Da hadde jeg vel neppe sagt i tidligere innlegg at datteren burde hjelpe moren, at jeg er dritlei peisen , og at veskejenta sikkert er herlig, nen Gud hjelpe meg hvor hun gnåler 😵‍💫 Venter enda på hvordan du vet at far til gnålungen 😉 føler deg lurt ? Se om du klarer svare👋

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det er enkelte her som tror de kvalifiserer til jobb i Kripos eller Åndenes makt med å meddele at MA har konto på KG. Det har vi alle skjønt siden hun svarer på ting som skrives her, på snappene sine. Hun er ganske åpen om sine feil og mangler, og sliter tydelig med at hun ikke klarer rydde opp i det ved egen hjelp .  Og hun ønsker hjelp. Det er lett og komme med løgn når en kan gjemme seg bak anonymt innlegg.  Og enda feigere enn å snoke på en konto som omhandler seg selv 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nor skrev (5 timer siden):

Hun svarer på snap, så trenger ikke være anonym . Tro det eller ei, så er det noen her som ikke støtter feig anonymt mobbing på nett. 

Når og hvor svarte hun? Hun svarte aldri på dette spørsmålet. Det føles som om du har alltid forsvart henne . Jeg føler også at Mette har mange kontoer her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg bare reagerte på hvorfor hun ikke oppsøkte lege, siden hun har hatt sår i så mange år. Med min erfaring fra helsevesenet vet jeg at slike sår kan være forårsaket av andre sykdommer som potensielt kan smitte pasientene hennes

Endret av Tangogtare
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anneisabell skrev (1 time siden):

Du har rett: hun satt å planla å bygge ei stor stjerne før Danmark, kjøpte t.o.m inn planker, men hadde beregnet for lite. Smilte og gledet seg i bilen og hadde helst lyst å starte på den straks hun kom hjem, men skulle klare å vente pga bl.a rydding av hus.

Forstår ikke helt regnestykket til Mette som mente hun bare spanderte 200kr på datteren, og en litt «in your face» til de som trodde noe annet. Men etter det så forteller hun at hun betalte 400kr i tillegg til de 200kr for å oppgradere lugaren som Mette og de to minste skulle få. Siden barnebarna hadde bursdag så fikk datteren og barnebarna den oppgraderte lugaren mens Mette og hennes barn tok den gratise dårligere lugaren. Dvs da økte påspanderingen fra 200kr til 600kr. I tillegg hadde Mette bil med, en. 7- seter som også datteren og barnebarna satt på med. Den mener jeg på hun sa hun betalte 1300kr for å ta med. I tillegg kommer drivstoff da de kjørte i land i Danmark. Er det dette som kalles girl-math?

Likedan at hun ikke ante at der var julecruise; det sto klart og tydelig julecruise på den reklamen hun viste frem. Personlig hadde jeg gått ut i fra at det er julemat på et julefrokost

Nå er det noen år siden vi tok danskebåten da vi skulle til Moseldalen i Tyskland, men er ganske sikker på at det var andre spisemuligheter enn buffe…..jeg liker ikke buffé mat pga fare for at mat blir stående lenge og bakteriene. Folk som nyser i salatbaren og unger som piller borti etter å ha klødd seg i nesa, og folk som tar i maten etter å ha vært på do og ikke vaske hendene…..grøss.. Men jeg husker at vi spiste, både frokost/lunsj og middag, så det må ha vært andre restauranter.

Det med at Mette har bruker her er ikke en påstand om at hun har en bruker hun er aktiv med å tråden (og håper hun har lært etter den trolle-brukeren hun opprettet seg i tillegg til den hun hadde fra før), men det er tydelig at hun leser pga tema hun tar opp rett etter at det er skrevet her.

Jeg forstår at hun vil spandere på alle barna sine, men man må sette næring etter tæring. Eldste er voksen og har egne barn, jeg tror de færreste foreldre som har to kull med barn tenker at de eldste må få oppleve det samme som f.eks. en 5- åring når eldste er voksen, har barn og er etablert med jobb og leilighet. Det er hos de mindreårige barna det økonomiske ansvaret ligger hos.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tangogtare skrev (2 minutter siden):

Jeg bare reagerte på hvorfor hun ikke oppsøkte lege, siden hun har hatt sår i så mange år. Med min erfaring fra helsevesenet vet jeg at slike sår kan være forårsaket av andre sykdommer som potensielt kan smitte pasientene hennes

Pga man går ikke til lege med små sår som man har forårsaket selv ved å pille på huden. Det med store sår på ryggen er usant; hun har ikke vist frem det, hverken nå eller for noen uker siden. Og om hun hadde hatt sår på ryggen så er ikke det noe som smitter pasientene. Med mindre det er stafylokokker i et sår så er det ikke smittsomt. Hun har klær på seg på jobb. Små sår i ansiktet som følge av at hun har pillet på huden smitter heller ikke (hva med de som har ansiktet fullt av sår pga acne?), i tillegg er ansiktet dekket av munnbind + hun bruker hansker ved pasientkontakt

At hun piller på seg små sår er ikke fastlegemat, ikke med mindre det går infeksjon i sårene. Men det er noe for Dps, forhåpentligvis får hun jobbet bort denne ubevisste handlingen der. Sårene er jo ikke større enn at de vises ikke når hun sminker seg. Å pille på seg sår uten å tenke over det ved indre uro og tankekaos er en form for ticks

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (1 time siden):

Pga man går ikke til lege med små sår som man har forårsaket selv ved å pille på huden. Det med store sår på ryggen er usant; hun har ikke vist frem det, hverken nå eller for noen uker siden. Og om hun hadde hatt sår på ryggen så er ikke det noe som smitter pasientene. Med mindre det er stafylokokker i et sår så er det ikke smittsomt. Hun har klær på seg på jobb. Små sår i ansiktet som følge av at hun har pillet på huden smitter heller ikke (hva med de som har ansiktet fullt av sår pga acne?), i tillegg er ansiktet dekket av munnbind + hun bruker hansker ved pasientkontakt

At hun piller på seg små sår er ikke fastlegemat, ikke med mindre det går infeksjon i sårene. Men det er noe for Dps, forhåpentligvis får hun jobbet bort denne ubevisste handlingen der. Sårene er jo ikke større enn at de vises ikke når hun sminker seg. Å pille på seg sår uten å tenke over det ved indre uro og tankekaos er en form for ticks

Men man må da dra til fastlegen først for å få henvisning til Dps eller psykolog, så det er fastlegemat. Man drar ikke rett til Dps. Tenker at når noen kløner og piller på huden som hun gjør oppsøker man fastlegen og får henvisning for videre hjelp. Hun trenger jo hjelp for disse tvangshandlingene. Uansett om man jobber på tannlegekontor eller andre plasser. Hun bruker også arbeids t skjorten hjemme. Det er vel ikke innafor. Det er høye krav til renhold og hygiene på et tannlegekontor. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...