Nor Skrevet tirsdag kl 19:26 #521 Del Skrevet tirsdag kl 19:26 Alisha* skrev (1 minutt siden): Hvordan vet Du at MA og H sier det er usant? 😎 Nå er jeg ferdig med den diskusjonen. Fordi M sier det på snap. Og sier St H benekter det. Og viser til DINE påstander her. Feigt og ikke svare på hva du mener med din påstand om H, men det er jo også et svar. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet fredag kl 21:26 Forfatter #522 Del Skrevet fredag kl 21:26 Så ble det enda et innkjøp. Hvorfor ikke kjøpe noe brukt på finn? Alt må ikke lages selv om det sikkert er moro å få til. Blir sykt dyrt og tidkrevende 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballfluen Skrevet fredag kl 22:06 #523 Del Skrevet fredag kl 22:06 Anneisabell skrev (38 minutter siden): Så ble det enda et innkjøp. Hvorfor ikke kjøpe noe brukt på finn? Alt må ikke lages selv om det sikkert er moro å få til. Blir sykt dyrt og tidkrevende Hun har ikke råd til å betale 50 kr for å kaste søppel, men 1000 kr på kryssfiner til et prosjekt er ikke noe problem. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spirå12 Skrevet fredag kl 22:07 #524 Del Skrevet fredag kl 22:07 Anneisabell skrev (39 minutter siden): Så ble det enda et innkjøp. Hvorfor ikke kjøpe noe brukt på finn? Alt må ikke lages selv om det sikkert er moro å få til. Blir sykt dyrt og tidkrevende Enig ! Veldig merkelig at hun alltid må lage og fikse alt selv i steden for å bruke tid på å faktisk bli ferdig og heller kose seg med bruktkupp... 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linazer Skrevet i går, 05:36 #525 Del Skrevet i går, 05:36 Mette er kreativ og impulsiv. Til å ikke kunne strikke så imponerer det at hun uten mønster faktisk får til å strikke en ok kjole. Men kreativiteten og impulsitiviteten hennes fucker opp ikke bare økonomien hennes, men også viktigheten av at hun trenger struktur i hverdagen. Tankekjøret hennes består av alt hun ikke får gjort. Likevel så starter hun nye prosjekter hele tiden som hun ikke klarer å gjøre ferdig. Noe som dermed bare gjør at hun får enda mer som tynger på skuldrene. Hun har selv sagt at hun ikke kjenner glede i å fullføre et prosjekt. Den eneste gleden er å starte på noe nytt. Jeg håper hun får hjelp på VOP. Er bare redd hun legger for mye i den henvisningen hun har fått til utredning for ADHD. Medisiner vil ikke utrette mirakler. 2 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nor Skrevet i går, 12:49 #526 Del Skrevet i går, 12:49 Fotballfluen skrev (14 timer siden): Hun har ikke råd til å betale 50 kr for å kaste søppel, men 1000 kr på kryssfiner til et prosjekt er ikke noe problem. Hadde hun ikke råd ? Leverte hun ikke flerr lass ? Mye jeg synes er dyrt, selv om jeg kjøper ting som er dyrere. En må få mene noe 😉 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballfluen Skrevet 18 timer siden #527 Del Skrevet 18 timer siden Nor skrev (10 timer siden): Hadde hun ikke råd ? Leverte hun ikke flerr lass ? Mye jeg synes er dyrt, selv om jeg kjøper ting som er dyrere. En må få mene noe 😉 Hun leverte noen lass, men ikke det siste fordi hun ikke hadde råd. Så nok et uferdig prosjekt som ender opp som mental støy. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GhostHug Skrevet 17 timer siden #528 Del Skrevet 17 timer siden Linazer skrev (18 timer siden): Jeg håper hun får hjelp på VOP. Er bare redd hun legger for mye i den henvisningen hun har fått til utredning for ADHD. Medisiner vil ikke utrette mirakler. Men dette vil hun etterhvert innse. Kanskje blir det for Mette som for mange av oss andre, med en brutal kræsjlanding først. Men deretter kommer som regel en litt ensom prosess, hvor man omstiller tankegangen sin og nedjusterer forventningene til «livet på medisiner». Medisiner fikser ikke noens liv automatisk. Medisiner gjør det derimot mulig, for mange av oss, å for første gang i livet lage oss strukur og rutiner. Disse rutinene kan mange, med hjelp av medisiner, også greie å holde på i hverdagen uten at det krever alt man har i seg av ressurser. Jeg håper veldig at Mette blir møtt på en god måte på DPS og at hun finner en medisin som gjør livet mer håndterbart for henne. Det trenger og fortjener hun❤️ 3 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nor Skrevet 6 timer siden #529 Del Skrevet 6 timer siden Det ble litt stille her fra gjengen som sier hun ikke fullfører noe…. De kom kanskje på etter dagens snapper at hun har gjort mer enn mange av dem… ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 6 timer siden #530 Del Skrevet 6 timer siden Nor skrev (1 minutt siden): Det ble litt stille her fra gjengen som sier hun ikke fullfører noe…. De kom kanskje på etter dagens snapper at hun har gjort mer enn mange av dem… ☺️ Som hva? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 6 timer siden Forfatter #531 Del Skrevet 6 timer siden Nor skrev (5 minutter siden): Det ble litt stille her fra gjengen som sier hun ikke fullfører noe…. De kom kanskje på etter dagens snapper at hun har gjort mer enn mange av dem… ☺️ I sommer da hun at rommet til sønnen skulle fullføres. Det har ikke skjedd. Fortsatt noe å gjøre på peisen. Lister rundt vinduer. Stjernene hun startet på er ikke oppe på veggen,hun har ikke vist det hvertfall noe jeg tror hun ville gjort om det ble ferdig. Ryddig ute er ikke ferdig, maling av huset var også et prosjekt hun skulle fullføre i sommer..tja hva mer? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballfluen Skrevet 5 timer siden #532 Del Skrevet 5 timer siden Nor skrev (31 minutter siden): Det ble litt stille her fra gjengen som sier hun ikke fullfører noe…. De kom kanskje på etter dagens snapper at hun har gjort mer enn mange av dem… ☺️ Hun viser at hun har fullført 3 prosjekter av alle hun har startet på. Det er ikke mye når det ukentlig startes nye prosjekter. Hun er relativt flink og nevenyttig, men hun gjør ting veldig komplisert og finishen er ikke bra. Om hun har tenkt å selge huset for å fikse økonomien sin (som hun har nevnt selv på snap) så gjør alle de hjemmesnekrede prosjektene henne ingen tjeneste. Husk hvor fint ting kan se ut på snap selv om det ikke ser fint ut i virkeligheten. Mange av hennes prosjekter viser en haug med skjønnhetsfeil på snap, da kan man jo bare tenke seg hvordan de ser ut i virkeligheten. Hun er som hun er, men jeg håper for hennes del at hun får kontroll på livet og økonomien snart så hun slipper å ha det så travelt mentalt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå