Moongirl Skrevet 11. november #501 Del Skrevet 11. november Sassya skrev (27 minutter siden): Men man må da dra til fastlegen først for å få henvisning til Dps eller psykolog, så det er fastlegemat. Man drar ikke rett til Dps. Tenker at når noen kløner og piller på huden som hun gjør oppsøker man fastlegen og får henvisning for videre hjelp. Hun trenger jo hjelp for disse tvangshandlingene. Uansett om man jobber på tannlegekontor eller andre plasser. Hun bruker også arbeids t skjorten hjemme. Det er vel ikke innafor. Det er høye krav til renhold og hygiene på et tannlegekontor. Det er en gammel t-skjorte, hun har en skikkelig uniform som hun bruker på jobb. Synes det er rart hun både går med reklame for tannlegen hjemme og at hun tar bilder/video fra arbeidsplassen, er dette avklart? På min arbeidsplass er ikke dette lov, selv ikke i en pause. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cassio Skrevet 11. november #502 Del Skrevet 11. november skruf skrev (2 timer siden): Pga man går ikke til lege med små sår som man har forårsaket selv ved å pille på huden. Det med store sår på ryggen er usant; hun har ikke vist frem det, hverken nå eller for noen uker siden. Og om hun hadde hatt sår på ryggen så er ikke det noe som smitter pasientene. Med mindre det er stafylokokker i et sår så er det ikke smittsomt. Hun har klær på seg på jobb. Små sår i ansiktet som følge av at hun har pillet på huden smitter heller ikke (hva med de som har ansiktet fullt av sår pga acne?), i tillegg er ansiktet dekket av munnbind + hun bruker hansker ved pasientkontakt At hun piller på seg små sår er ikke fastlegemat, ikke med mindre det går infeksjon i sårene. Men det er noe for Dps, forhåpentligvis får hun jobbet bort denne ubevisste handlingen der. Sårene er jo ikke større enn at de vises ikke når hun sminker seg. Å pille på seg sår uten å tenke over det ved indre uro og tankekaos er en form for ticks Hun viste fram ryggen og har mange små sår der, som er forårsaker av pilling. Ikke noe som er farlig for pasientene, og ingen store sår. Hun hadde et navn på tvangspillingen, men det husker jeg ikke. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet mandag kl 20:57 #503 Del Skrevet mandag kl 20:57 Sassya skrev (2 timer siden): Men man må da dra til fastlegen først for å få henvisning til Dps eller psykolog, så det er fastlegemat. Man drar ikke rett til Dps. Tenker at når noen kløner og piller på huden som hun gjør oppsøker man fastlegen og får henvisning for videre hjelp. Hun trenger jo hjelp for disse tvangshandlingene. Uansett om man jobber på tannlegekontor eller andre plasser. Hun bruker også arbeids t skjorten hjemme. Det er vel ikke innafor. Det er høye krav til renhold og hygiene på et tannlegekontor. Hun er henvist til Dps, time i februar Jeg svarte en bruker som påstår at Mette viste frem gedigne sår på ryggen for ca 3 uker siden og mente (den jeg svarte som mente det, ikke jeg): at det er uforsvarlig for pasientene at hun er på jobb med sår og må gå til fastlegen 1: Mette har ikke gedigne sår 2: sårene er på størrelse med kviser og kommer av at hun piller sår på huden ubevisst ved stress og uro 3: det er ikke farlig for pasientene 4: det er Ingenting å gå til fastlege med 5: håper hun får hjelp for de ticksene der hun piller på seg sår på Dps, som hun er henvist til og har fått time i februar Mette har egne arbeidsklær på jobb, hun bruker ikke arbeidsklær hjemme. Hvit bukse, blå overdel og blått hodetørkle. Munnbind og hansker. Hun har flere ganger snappet når hun er i garderoben og henter et nytt antrekk før vakt (man bruker nye antrekk hver dag): og etter endt vakt så bytter hun til vanlige klær og dagens brukte arbeidsklær legges i en egen pose sammen med kollegaenes brukte tøy, som går til vask. Har du i det hele tatt sett snappen hennes?? Hun snapper fra jobb, det er tydelig at hun har arbeidsklær på seg på jobb og vanlige klær hjemme. Det er ikke akkurat noe vanskelig å se forskjell på klær man bruker på jobben hennes og vanlige klær 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nor Skrevet tirsdag kl 09:02 #504 Del Skrevet tirsdag kl 09:02 Jeg venter enda spent på svar fra henne som mener Hussein føler seg lurt, hvor hun har det fra ? Hun prøver også «avsløre» de som støtter MA , med at de skal være MA. Begynner bli mange MA i denne tråden da 🤣 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alisha* Skrevet tirsdag kl 09:51 #505 Del Skrevet tirsdag kl 09:51 (endret) Nor skrev (1 time siden): Jeg venter enda spent på svar fra henne som mener Hussein føler seg lurt, hvor hun har det fra ? Hun prøver også «avsløre» de som støtter MA , med at de skal være MA. Begynner bli mange MA i denne tråden da 🤣 Skjerp deg! Ikke på ett eneste innlegg har jeg «prøvd» på det du hevder her. Ikke avslør deg som dummere nå. Og H jobber vel en plass. Rapporterer! @Sol Rampelyset@Måne Rampelyset Endret tirsdag kl 10:06 av Alisha* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet tirsdag kl 10:06 #506 Del Skrevet tirsdag kl 10:06 Alisha* skrev (14 minutter siden): Skjerp deg! Ikke på ett eneste innlegg har jeg «prøvd» på det du hevder her. Ikke avslør deg mere nå. Og H jobber vel en plass. Rapporterer! @Sol Rampelyset@Måne Rampelyset Du rapporterer at du ikke har kilder på din spekulasjon om H? 😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nor Skrevet tirsdag kl 10:06 #507 Del Skrevet tirsdag kl 10:06 Alisha* skrev (14 minutter siden): Skjerp deg! Ikke på ett eneste innlegg har jeg «prøvd» på det du hevder her. Ikke avslør deg mere nå. Og H jobber vel en plass. Rapporterer! @Sol Rampelyset@Måne Rampelyset Var det svaret på hvor du hadde det fra at H føler seg lurt ? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alisha* Skrevet tirsdag kl 10:07 #508 Del Skrevet tirsdag kl 10:07 Turkis Sau skrev (Akkurat nå): Du rapporterer at du ikke har kilder på din spekulasjon om H? 😂 Hvis du leser så ligger svaret der!😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tangogtare Skrevet tirsdag kl 10:11 #509 Del Skrevet tirsdag kl 10:11 skruf skrev (13 timer siden): Hun er henvist til Dps, time i februar Jeg svarte en bruker som påstår at Mette viste frem gedigne sår på ryggen for ca 3 uker siden og mente (den jeg svarte som mente det, ikke jeg): at det er uforsvarlig for pasientene at hun er på jobb med sår og må gå til fastlegen 1: Mette har ikke gedigne sår 2: sårene er på størrelse med kviser og kommer av at hun piller sår på huden ubevisst ved stress og uro 3: det er ikke farlig for pasientene 4: det er Ingenting å gå til fastlege med 5: håper hun får hjelp for de ticksene der hun piller på seg sår på Dps, som hun er henvist til og har fått time i februar Mette har egne arbeidsklær på jobb, hun bruker ikke arbeidsklær hjemme. Hvit bukse, blå overdel og blått hodetørkle. Munnbind og hansker. Hun har flere ganger snappet når hun er i garderoben og henter et nytt antrekk før vakt (man bruker nye antrekk hver dag): og etter endt vakt så bytter hun til vanlige klær og dagens brukte arbeidsklær legges i en egen pose sammen med kollegaenes brukte tøy, som går til vask. Har du i det hele tatt sett snappen hennes?? Hun snapper fra jobb, det er tydelig at hun har arbeidsklær på seg på jobb og vanlige klær hjemme. Det er ikke akkurat noe vanskelig å se forskjell på klær man bruker på jobben hennes og vanlige klær Ja, hun hadde mange sår på ryggen. Flere av disse sårene kan ikke være forårsaket av pilling, ettersom hun ikke når dit med hendene. Hun burde virkelig oppsøke fastlegen. Som helsepersonell må hun også ta vare på sin egen helse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sassya Skrevet tirsdag kl 10:22 #510 Del Skrevet tirsdag kl 10:22 Moongirl skrev (15 timer siden): Det er en gammel t-skjorte, hun har en skikkelig uniform som hun bruker på jobb. Synes det er rart hun både går med reklame for tannlegen hjemme og at hun tar bilder/video fra arbeidsplassen, er dette avklart? På min arbeidsplass er ikke dette lov, selv ikke i en pause. Ok det forklare det med t-skjorten med ortis tannlege på. Synes det var litt rart hun har brukt den når hun er hjemme. Har sett henne bruke en annen blå topp/skjorte på jobb. Regner med hun har avklart med arbeidsgiver om filming på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet tirsdag kl 10:26 #511 Del Skrevet tirsdag kl 10:26 Tangogtare skrev (14 minutter siden): Ja, hun hadde mange sår på ryggen. Flere av disse sårene kan ikke være forårsaket av pilling, ettersom hun ikke når dit med hendene. Hun burde virkelig oppsøke fastlegen. Som helsepersonell må hun også ta vare på sin egen helse. Nok nå. Send hun en melding hvis du er så bekymret! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sassya Skrevet tirsdag kl 10:49 #512 Del Skrevet tirsdag kl 10:49 (endret) skruf skrev (13 timer siden): Hun er henvist til Dps, time i februar Jeg svarte en bruker som påstår at Mette viste frem gedigne sår på ryggen for ca 3 uker siden og mente (den jeg svarte som mente det, ikke jeg): at det er uforsvarlig for pasientene at hun er på jobb med sår og må gå til fastlegen 1: Mette har ikke gedigne sår 2: sårene er på størrelse med kviser og kommer av at hun piller sår på huden ubevisst ved stress og uro 3: det er ikke farlig for pasientene 4: det er Ingenting å gå til fastlege med 5: håper hun får hjelp for de ticksene der hun piller på seg sår på Dps, som hun er henvist til og har fått time i februar Mette har egne arbeidsklær på jobb, hun bruker ikke arbeidsklær hjemme. Hvit bukse, blå overdel og blått hodetørkle. Munnbind og hansker. Hun har flere ganger snappet når hun er i garderoben og henter et nytt antrekk før vakt (man bruker nye antrekk hver dag): og etter endt vakt så bytter hun til vanlige klær og dagens brukte arbeidsklær legges i en egen pose sammen med kollegaenes brukte tøy, som går til vask. Har du i det hele tatt sett snappen hennes?? Hun snapper fra jobb, det er tydelig at hun har arbeidsklær på seg på jobb og vanlige klær hjemme. Det er ikke akkurat noe vanskelig å se forskjell på klær man bruker på jobben hennes og vanlige klær Jeg har sett snappene til henne og trenger ingen lang avhandlingen om arrene eller sårene hun har på ryggen, brystet eller ansiktet. Jeg har også sett snappene der hun viste små arr og sår på bla ryggen. Disse utgjør nok ikke noe helserisiko for pasientene på tannlegekontoret. Jeg har sett henne flere ganger bruke en t-skjorte med loggo ortis tannlege på hjemme. Og har sett henne bruke en annen topp/skjorte på jobb. Som en annen bruker nevnte så bruker hun en gammel t-skjorte hjemme. Igjen så trenger jeg ikke en detaljert avhandlingen om hennes bruk av arbeidsklær på jobb. Hun har flere ganger snakket om tics/tvangshandlinger der hun piller og klorer seg. Og når det plager henne og går utover livskvalitet så er det greit å kontakte lege og få henvisning til dps/psykolog. Jeg har også fått med meg at hun har time til Dps i februar. Endret tirsdag kl 10:57 av Sassya 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sassya Skrevet tirsdag kl 10:51 #513 Del Skrevet tirsdag kl 10:51 (endret) Sassya skrev (3 minutter siden): Endret tirsdag kl 10:53 av Sassya Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet tirsdag kl 11:18 #514 Del Skrevet tirsdag kl 11:18 Sassya skrev (26 minutter siden): Jeg har sett snappene til henne og trenger ingen lang avhandlingen om arrene eller sårene hun har på ryggen, brystet eller ansiktet. Jeg har også sett snappene der hun viste små arr og sår på bla ryggen. Disse utgjør nok ikke noe helserisiko for pasientene på tannlegekontoret. Jeg har sett henne flere ganger bruke en t-skjorte med loggo ortis tannlege på hjemme. Og har sett henne bruke en annen topp/skjorte på jobb. Som en annen bruker nevnte så bruker hun en gammel t-skjorte hjemme. Igjen så trenger jeg ikke en detaljert avhandlingen om hennes bruk av arbeidsklær på jobb. Hun har flere ganger snakket om tics/tvangshandlinger der hun piller og klorer seg. Og når det plager henne og går utover livskvalitet så er det greit å kontakte lege og få henvisning til dps/psykolog. Jeg har også fått med meg at hun har time til Dps i februar. Hvorfor gnagde du på det samme om og om igjen da, hvis du har forstått det? Ikke jeg som har påstår at hun utgjør en risiko for pasientene pga sår eller at hun har svære sår på ryggen. Ei heller at hun bruker den blå jobbkjortelen både hjemme og på jobb. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nor Skrevet tirsdag kl 13:07 #515 Del Skrevet tirsdag kl 13:07 Alisha* skrev (2 timer siden): Hvis du leser så ligger svaret der!😃 Ja, en kan mene mye om MA, men å direkte dikte opp ondskapsfulle løgner er lavmål. Slike mennesker har verre problemer enn AdHd…. ! Så hun prøvde rapportere meg, men regner med administrator følger med ☺️ 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nor Skrevet tirsdag kl 15:32 #516 Del Skrevet tirsdag kl 15:32 Alisha* skrev (På 11.11.2024 den 13.10): Hun skal ha for at hun prøver, men det hjelper ikke stort. Å gjenta seg selv dag ut og dag inn gjør ikke psyken bedre. Hverdagen hadde vært så mye bedre med hjelp og livsstilsendring. Ikke greit å være ex mann heller, han må føle seg lurt! Jeg spørr igjen «Alisha». Hva mener du ned at Hussein føler seg lurt og at det ikke er greit og være han? Hvem skal vi tro mest på? Deg eller han? MA har kommentert det du sier på snap via han. Det er vel ikke bare MA som trenger livsstilsendring 😉 Og, jeg er ikke MA.😎 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alisha* Skrevet tirsdag kl 18:49 #517 Del Skrevet tirsdag kl 18:49 Nor skrev (9 timer siden): Jeg venter enda spent på svar fra henne som mener Hussein føler seg lurt, hvor hun har det fra ? Hun prøver også «avsløre» de som støtter MA , med at de skal være MA. Begynner bli mange MA i denne tråden da 🤣 Jeg har svart deg på hvor det kommer fra. Hva du mener med å avsløre de som støtter M, med at de er M vet ikke jeg. Har aldri skrevet at noen her er M. Nor skrev (5 timer siden): Ja, en kan mene mye om MA, men å direkte dikte opp ondskapsfulle løgner er lavmål. Slike mennesker har verre problemer enn AdHd…. ! Så hun prøvde rapportere meg, men regner med administrator følger med ☺️ Hvordan vet Du om det er diktet løgn. Merkelig. Er vel bare M som kan vite hva H sier og mener på jobben sin. Ja, om han vil selvfølgelig. Rapporterte bruker og persondebatt. Ja på meg også. Nor skrev (2 timer siden): Jeg spørr igjen «Alisha». Hva mener du ned at Hussein føler seg lurt og at det ikke er greit og være han? Hvem skal vi tro mest på? Deg eller han? MA har kommentert det du sier på snap via han. Det er vel ikke bare MA som trenger livsstilsendring 😉 Og, jeg er ikke MA.😎 Nå har du fått svar,hva du velger er opp til deg. Vil gjerne tilføye at det er noe merkelig at du har behov for å nevne H og MA flere ganger i innleggene dine.😎 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nor Skrevet tirsdag kl 18:53 #518 Del Skrevet tirsdag kl 18:53 Alisha* skrev (1 minutt siden): Jeg har svart deg på hvor det kommer fra. Hva du mener med å avsløre de som støtter M, med at de er M vet ikke jeg. Har aldri skrevet at noen her er M. Hvordan vet Du om det er diktet løgn. Merkelig. Er vel bare M som kan vite hva H sier og mener på jobben sin. Ja, om han vil selvfølgelig. Rapporterte bruker og persondebatt. Ja på meg også. Nå har du fått svar,hva du velger er opp til deg. Vil gjerne tilføye at det er noe merkelig at du har behov for å nevne H og MA flere ganger i innleggene dine.😎 Vet du hvem denne tråden handler om? Hvem ellers skulle bli nevnt ? Det merkelige er at du tror du slipper unna med å prøve spre løgn. Både MA og Hussein sier at det du påstår er usant. Ops…der nevnte jeg begge igjen 🙈Merkelig 🤔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet tirsdag kl 18:58 #519 Del Skrevet tirsdag kl 18:58 Tråden er ryddet for brukerdebatt. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alisha* Skrevet tirsdag kl 19:06 #520 Del Skrevet tirsdag kl 19:06 Nor skrev (9 minutter siden): Vet du hvem denne tråden handler om? Hvem ellers skulle bli nevnt ? Det merkelige er at du tror du slipper unna med å prøve spre løgn. Både MA og Hussein sier at det du påstår er usant. Ops…der nevnte jeg begge igjen 🙈Merkelig 🤔 Hvordan vet Du at MA og H sier det er usant? 😎 Nå er jeg ferdig med den diskusjonen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå